Gratulujem, tak to sa Vám naozaj podarilo, zrušiť spoj o 15:28 na linke 61! Kvôli Vám teraz nechytím Senecký autobus a dostanem sa domov až o hodinu neskôr!!! To naozaj nemyslíte na tých ľudí, ktorí nie sú z Bratislavy a do práce chodia z okolitých miest?
Tento rok sa chysta reko Florianske nam. - Imra Karvasa a Imra Karvasa - Kollarovo namestie, tunel a nadjazd nad Staromestskou, pokial mam dobre info. Netusim ako to skoordinuju a co nakoniec bude
Ta trat na Stefanikovej by bola super,ale ak uz nieco budu nove stavat tak trat do Petrzalky.
Neviem nakolko je nutna oprava trate na Obchodnej aj tak je tam max.rychlost 20km/h .Skor je uplne rozbity usek od Kolarovho nam. az po Americke.Uvidime v lete ake krasne vyluky nam DP prichysta.Este k Obchodnej vylucenie elektriciek najprv navrhovali miestny podnikatelia chceli mat z toho korzo plne kaviarni a vonkajsich teras no po minulorocnej letnej vyluke kedy bola Obchodna skoro vymreta a obchody poloprazdne od toho napadu upustili.
Podla mna bude ten predstanicny priestor rovnako na h***o ako teraz. Ked uz chcu hodit MHD pod zem, PRECO OPAT nemzsleli na to, hodit k stanici autobusak ???? Ten predsa ma byt aj tak pod zemou tak je jedno ci pri stanici alebo na Mlynskych nivach.... Ved potom co dokoncia tunel pod Sitinami bude obchvat ready a cez mesto pojde ovela menej aut ! Ale podla mna tam urobia absolutnu superkrizovatku, ked tak sledujem ze kvoli mimourovnovemu krizovaniu chcu zburat cast muzea dopravy !
Muchomravec:Presne tak,je potrebné obnoviť trať po Štefánikovej a výhodnou príležitosťou by mohla byť výstavba toho Ámosom obdivovaného obchodného centra v predstaničnom priestore.
aNTI, pista : odpoved je taka, ze sa staci pozriet na tu fotografiu. Elektricka jazdi uz v pravostrannej premavke, pretoze vodic je vpredu. Linkova tabula je vsak na lavej strane a taka linkova tabula bola iba na jedinom vozidle - vozidle 31. To bolo totiz stavane este na lavostrannu premavku a s tabulou vlavo aj dojazdilo. Ostatne (32-45) mali tabule na streche vpravo. Dalej treba spomenut ze na elektricke nie je cislo 31 ani 34, ale 101. Najlepsie je to vidiet na fotke http://mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=36&image_id=155&expand=3,9,36
Dalsie podopretie toho, ze sa jedna o cislo 101 je v tom, ze linky Cd a Ck sa zlucili do linky C este pred rokom 1944. Rok 1944 spominam preto, lebo vtedy doslo k precislovaniu patokennakov na 31-42.
Nepomozem si, ale trvam na tom, ze to bola kacica. Neverim, ze by sa nasiel niekto, kto by chcel ZJEDNOKOLAJNIT Obchodnu ! Ono to zjednokolajnenie ani nedava ziadny zmysel logicky. Keby uz chceli, tak to zrusia cele. To by bol zufaly tah, ale... Nie, k ziadnemu zjednokolajneniu (kua, aj sa to pise zle) nedojde. Skor som za to, aby sa este navyse vratili elektricky na Stefanikovu.
Ja sa pamätám, ako sa na začiatku rokov 80-tych, keď ešte nebola Obchodná, vytvárali ráno kolóny električiek na Špitálskej, pretože priepustnosť križovatiek nestačila. 15-20 minútové meškanie bolo úplne bežné. Dnes by to vďaka redukcii intervalov nebolo až také zlé, ale na hrane by to bolo. Druhý dôvod popísal Vševedko v #39851. Domnievam sa, že zrušením trate na Obchodnej, hoci aj len jedným smerom, nastúpi mesto na šmykľavku, na konci ktorej je zrušenie električiek ako takých. Preto treba proti tomu protestovať. Hoci aj "vlastnými telami" - petíciou, či demonštráciou pred magorstrátom. Nadávať tu, či potom po krčmách, nemá nijaký význam.
Andy B