Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Gratulujem, tak to sa Vám naozaj podarilo, zrušiť spoj o 15:28 na linke 61! Kvôli Vám teraz nechytím Senecký autobus a dostanem sa domov až o hodinu neskôr!!! To naozaj nemyslíte na tých ľudí, ktorí nie sú z Bratislavy a do práce chodia z okolitých miest?
TeBeCe, mazanie okolkov: ano, 7799 ma mazanie na 1.osi. Taktiez aj 7787. Vyhlad je taky, ze vsetky T3P by mali mat.
Reply on: Vrtacik #39868:
a ja som pocul HRGHRGHGRHGHRGHHGHRHHGGHRHGHGHRH ako sa T3 vali tym tunelom dole ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Kapucinska tento rok.
Reply on: Andy #39867:
Ja som pocul aj, ze tunel uz v roku 2003 ?
Reply on: Vrtacik #39866:
Ja som pocul, ze Tunel az v 2006...
Reply on: David #39865:
Tento rok sa chysta reko Florianske nam. - Imra Karvasa a Imra Karvasa - Kollarovo namestie, tunel a nadjazd nad Staromestskou, pokial mam dobre info. Netusim ako to skoordinuju a co nakoniec bude 😕
Reply on: Vševedko #39863:
Ta trat na Stefanikovej by bola super,ale ak uz nieco budu nove stavat tak trat do Petrzalky.
Neviem nakolko je nutna oprava trate na Obchodnej aj tak je tam max.rychlost 20km/h .Skor je uplne rozbity usek od Kolarovho nam. az po Americke.Uvidime v lete ake krasne vyluky nam DP prichysta.Este k Obchodnej vylucenie elektriciek najprv navrhovali miestny podnikatelia chceli mat z toho korzo plne kaviarni a vonkajsich teras no po minulorocnej letnej vyluke kedy bola Obchodna skoro vymreta a obchody poloprazdne od toho napadu upustili.
Podla mna bude ten predstanicny priestor rovnako na h***o ako teraz. Ked uz chcu hodit MHD pod zem, PRECO OPAT nemzsleli na to, hodit k stanici autobusak ???? Ten predsa ma byt aj tak pod zemou tak je jedno ci pri stanici alebo na Mlynskych nivach.... Ved potom co dokoncia tunel pod Sitinami bude obchvat ready a cez mesto pojde ovela menej aut ! Ale podla mna tam urobia absolutnu superkrizovatku, ked tak sledujem ze kvoli mimourovnovemu krizovaniu chcu zburat cast muzea dopravy !
Muchomravec:Presne tak,je potrebné obnoviť trať po Štefánikovej a výhodnou príležitosťou by mohla byť výstavba toho Ámosom obdivovaného obchodného centra v predstaničnom priestore.
sorry, omylom som sa preklepol... precislovanie patokennakov bolo vo februari 1943
aNTI, pista : odpoved je taka, ze sa staci pozriet na tu fotografiu. Elektricka jazdi uz v pravostrannej premavke, pretoze vodic je vpredu. Linkova tabula je vsak na lavej strane a taka linkova tabula bola iba na jedinom vozidle - vozidle 31. To bolo totiz stavane este na lavostrannu premavku a s tabulou vlavo aj dojazdilo. Ostatne (32-45) mali tabule na streche vpravo. Dalej treba spomenut ze na elektricke nie je cislo 31 ani 34, ale 101. Najlepsie je to vidiet na fotke
http://mestskadoprava.sk/galeria/picture.php?cat=36&image_id=155&expand=3,9,36

Dalsie podopretie toho, ze sa jedna o cislo 101 je v tom, ze linky Cd a Ck sa zlucili do linky C este pred rokom 1944. Rok 1944 spominam preto, lebo vtedy doslo k precislovaniu patokennakov na 31-42.
Reply on: Martin Fundárek #39857:
Nepomozem si, ale trvam na tom, ze to bola kacica. Neverim, ze by sa nasiel niekto, kto by chcel ZJEDNOKOLAJNIT Obchodnu ! Ono to zjednokolajnenie ani nedava ziadny zmysel logicky. Keby uz chceli, tak to zrusia cele. To by bol zufaly tah, ale... Nie, k ziadnemu zjednokolajneniu (kua, aj sa to pise zle) nedojde. Skor som za to, aby sa este navyse vratili elektricky na Stefanikovu.
Reply on: Martin Fundárek #39858:
Tu info mam z BA novin a BA noviny informuju o zameroch mesta, teda nie o zameroch jednej a.s. 🙂 A neboj, nikomu pomahat nemienim 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: d3k0 #39852:
Ak to vieš, tak sa netvár tajomne ako Pittner na tlačovke a vyklop to. Mlčaním len pomôžeš tomu, kto tú volovinu presadzuje.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin #39849:
Ja sa pamätám, ako sa na začiatku rokov 80-tych, keď ešte nebola Obchodná, vytvárali ráno kolóny električiek na Špitálskej, pretože priepustnosť križovatiek nestačila. 15-20 minútové meškanie bolo úplne bežné. Dnes by to vďaka redukcii intervalov nebolo až také zlé, ale na hrane by to bolo. Druhý dôvod popísal Vševedko v #39851. Domnievam sa, že zrušením trate na Obchodnej, hoci aj len jedným smerom, nastúpi mesto na šmykľavku, na konci ktorej je zrušenie električiek ako takých. Preto treba proti tomu protestovať. Hoci aj "vlastnými telami" - petíciou, či demonštráciou pred magorstrátom. Nadávať tu, či potom po krčmách, nemá nijaký význam.
Reply on: Vševedko #39855:
Nestras 🙂 Takze ti uz zostava len ta druha moznost 🙂
d3ko:Niekto z ľudí okolo môjho bývalého kamaráta:-P?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.