normalny webovy prehliadac ti ponukne ked kliknes na neake .pdf ze ci ho chces open alebo save. Tak mu das save (a aj ked mu das open, tak minimalne z opery ho dostat von viem)
Pozeral som to pdf a ak som dobre pozeral tak električka by mala vojsť do budovy stredom, vlastne v priestore kde dnes jazdia busy a zrejme Šancovú prekoná v podzemí čo by bolo skvelé nie? Je to v tom pdf na 6/6
Ale ak sa to postaví, tak sa docela teším na vyšmejdaný podvozok nejakej T3ky v oblúku toho terminálu v budove a ako to pískanie a hrmotanie a vibrovanie sa bude niesť po celej budove.
A turisti nebudú vedieť čo to je, tak ich budeme klamať, že je to postavené na bývalom cintoríne komunistických pohlavárov, ktorým je ľúto za bývalými časmi a že v budove straší. ?
Re Miro: Stiahni si to pdf. Je tam toho dosť vidieť.
Podľa predtsaveného projektu, by pod celou plochou súčasného priestoru od cca od bývalej staničnej budovy kde dnes sídli železničná polícia (nad zastávkou SAv smer Kramáre) až po historickú budovu hlavnej stanice priestory. Mal by tam byť teda aj terminál pre autobusy a električky. Prístvba z 80 rokov by sa mala zbúrať a staničná budova by sa mala zaskvieť opäť v plnej kráse historickej budovy. Ak sa pozrieš na ten obrázok čo je na http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/06.html tak sa to dá dobre predstaviť.
MHD by do terminálu pre busy, T busy a električky mala vstupovať niekde zo žabotovej. Ale nepochopil som, či budú mať Tbusy a busy svoje nástupištia a električky svoje alebo to bude dohromady.
petert: A to si na L93 prestupoval alebo si išiel len v nej. Lebo ak si si ho cvakol 14:44 tak cesta L93 z konečnej na konečnú trvá 27 minút.
Ale aj tak sa mi to zdá byť nejaké divné. A ak si električenku platíš, tak na čo cvakáš lístky?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko