Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: sofer #39476:
Nove skrine dostanu aj 6222 a 6226, ostatne neviem naisto. Nejake skrine maju prist aj tento rok (prave pre tie dva spominane vozy).
Reply on: sofer #39476:
6611 bola modernizovaná v BB, ostatné ti neviem povedať.
Reply on: Ámos Keynes #39497:
Daju sa spravit aj odhlucnene trate a neviem co mas proti podvozkom T3ky, mas ich na vsetkych vozoch len z mensimy upravami.
Reply on: Ámos Keynes #39483:
Tá pod NBS.
Reply on: Ámos Keynes #39496:
Ano najlepsie bude zase situovana zastavka elektriciek. Najlepsie v obluku, vsak pani architekti.
Reply on: aNTI #39502:
V Exploreri tuším, keď klikneš na pdf, tak ho otvorí automaticky bez opýtania.
Vševedko: Ďakujem, už to ide.

aNTI: ? pri kliknutí na link mi to tú možnosť save nedávalo.
Reply on: Ámos Keynes #39500:
ziadny exploder nie je normalny a dam stovku na to ze je chyba medzi stolickou a klavesnicou.
Ámos:Klikni na to opačným tlačidlom myši a zvoľ si "Uložiť cieľ ako",ak máš anglický tak "Save Target as".
Reply on: si #39499:
Tak môj explorer nie je normálny lebo takú možnosť mi nedáva.
Mohol by som ťa poprosiť, stiahol by si mi to a poslal mailom? Budem ti zaviazaný.
Reply on: Ámos Keynes #39498:
normalny webovy prehliadac ti ponukne ked kliknes na neake .pdf ze ci ho chces open alebo save. Tak mu das save (a aj ked mu das open, tak minimalne z opery ho dostat von viem)
Pozeral som to pdf a ak som dobre pozeral tak električka by mala vojsť do budovy stredom, vlastne v priestore kde dnes jazdia busy a zrejme Šancovú prekoná v podzemí čo by bolo skvelé nie? Je to v tom pdf na 6/6

Inak dá sa pdf uložiť? A ak áno tak ako?
Ale ak sa to postaví, tak sa docela teším na vyšmejdaný podvozok nejakej T3ky v oblúku toho terminálu v budove a ako to pískanie a hrmotanie a vibrovanie sa bude niesť po celej budove.
A turisti nebudú vedieť čo to je, tak ich budeme klamať, že je to postavené na bývalom cintoríne komunistických pohlavárov, ktorým je ľúto za bývalými časmi a že v budove straší. ?



Re Miro: Stiahni si to pdf. Je tam toho dosť vidieť.
Reply on: Miro #39495:
Podľa predtsaveného projektu, by pod celou plochou súčasného priestoru od cca od bývalej staničnej budovy kde dnes sídli železničná polícia (nad zastávkou SAv smer Kramáre) až po historickú budovu hlavnej stanice priestory. Mal by tam byť teda aj terminál pre autobusy a električky. Prístvba z 80 rokov by sa mala zbúrať a staničná budova by sa mala zaskvieť opäť v plnej kráse historickej budovy. Ak sa pozrieš na ten obrázok čo je na http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/06.html tak sa to dá dobre predstaviť.
MHD by do terminálu pre busy, T busy a električky mala vstupovať niekde zo žabotovej. Ale nepochopil som, či budú mať Tbusy a busy svoje nástupištia a električky svoje alebo to bude dohromady.
Reply on: Ámos Keynes #39493:
Aha.. vďaka. A kde tam budú električky?
Reply on: Vševedko #39492:
Veď hej, máš pravdu.
Po prvej pokute si zrejme povedal, že a just budem jazdiť na čierno a ono hneď prišla druhá. No blbé. ?
Reply on: Ámos Keynes #39491:
Prosím Ťa, nezaťažuj sa s ním, to je jasný čierny jazdec, čo teraz hrá na city.
petert: A to si na L93 prestupoval alebo si išiel len v nej. Lebo ak si si ho cvakol 14:44 tak cesta L93 z konečnej na konečnú trvá 27 minút.
Ale aj tak sa mi to zdá byť nejaké divné. A ak si električenku platíš, tak na čo cvakáš lístky?
Reply on: Ámos Keynes #39483:
Aké veľké čudo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.