Doplnujuca otazka, na ktoru som v rychlosti nenasiel odpoved (a keby som aj nasiel, asi by som jej nerozumel) -- aky je rozdiel medzi AHr a stavajucim liniovym zabzar? Ci pletiem hrusky s jablkami?
ETCS Level 2 nie je len nejaky vseobecny standard pre zabezpecovacie zariadenia, ktory moze implementovat hocikto vratane AZD? (Neviem, pytam sa.) A OeBB 1216 uz nema nerusit? Ci prave preto sa na tejto stranke http://www.student.io.tudelft.nl/io1043722/R/es64u3/TAURUS1216_frame.html pise, ze "finally there will be three sub types, approved for: (...) D, A + Slovakia; D, A + Czech Republique"? U nas nebodaj rataju s tym, ze budeme mat ine tratove zabzar nez v CR? ? Ale tak ci tak -- pokial to ma jazdit v Cechach... Kazdopadne parametrami sa 1216 moc nelisi od CD 380. Ak bude Skodovka lacnejsia...
Re #38991 Vševedko, #38993 Bigmac: A to sa tie trolejbusy nedaju nejako upravit? Pripada mi chore, aby najmodernejsia cast vozoveho parku sla cez vyhybky najpomalsie...
Budú tam kódujúce AHr od AŽD, bo súdruhovia od ŽSR a ZSSK sa musia do riti pchať súdruhom od Zímensa s ich Taurusmi, ktoré neľúbia koľajové obvody. Až neskôr ETCS Level 2. Staničné zabezpečovačky budú ESA od AŽD, bo Zímens po tom, ako predviedol svoju vrcholnú sdebilitu v Petržlenke, už asi zákazku na staničné ZZ nedostane, jedine na traťové.
Galiyosha: ad 21Tr.: lebo spagaty a kladky spagatov. Ad zabzar: a ci Ty nevies, ze najlepsia zabezpecovacka je od Zímensa? Keby Werner videl, tak sa v hrobe na bachor obrati! ETCS level 2 tam pojde, AŽD tolko nenamazala hlboke vrecuska modrogumnej generality
Jaj ano, za to moze prevadzkovatel MHD, ze sa na ceste zrazili 2 auta a jedno z nich skoncilo na kolajniciach, ze? Keby som rozmyslal ako ty, tak to mozem rovno rovnakym stylom vynadat ja tebe, pretoze za to mozes asi tak rovnako ako DPB. Okrem toho by som rad vedel, ci si siel zo Safka do Dubravky cez Podunajske Bisk ****, alebo si sa niekde zastavil v krcme, lebo nahradna doprava bola zabezpecena, takze ti to rozhodne 3 hodiny nemohlo trvat, ani 2 a ani 1. ☠
Vcera som videl pobehovat na Kapucinskej nejaku testovanu reko T3 supravu , predny voz bol 7799? zadny nemal ani cislo. V prednom vozni sedeli aj nejaky ludia a v kabine vodica v zadnom vozni sedeli dvaja robotnici v presivakoch a sledovali riadiaci panel ? Co som to videl za T3 klon?
Vševedko