Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #38990:
Bo stupídne vedenie lán od strhovákov pod deklom sústavou kladiek.
Reply on: Vševedko #38967:
Preco to obmedzenie pre 21Tr?

Re #38963 Juro: Na minikoridor BA - Trnava sa dava/ide davat zabezpecovacie od Siemensu? To dufam nie...
Na 7107 sa momalinky odliepa bocny plech pri prvych dverach a spod neho vykukuje krasna hrdza :))
Reply on: Mikimaus #38985:
Treba do vedenia 25 kV pustiť (1,5 kV je málo, Cigáni dobre izolujú, bo sú z pertinaxu, čo je vidieť podľa farby).
Reply on: trt #38977:
Jaj ano, za to moze prevadzkovatel MHD, ze sa na ceste zrazili 2 auta a jedno z nich skoncilo na kolajniciach, ze? Keby som rozmyslal ako ty, tak to mozem rovno rovnakym stylom vynadat ja tebe, pretoze za to mozes asi tak rovnako ako DPB. Okrem toho by som rad vedel, ci si siel zo Safka do Dubravky cez Podunajske Bisk ****, alebo si sa niekde zastavil v krcme, lebo nahradna doprava bola zabezpecena, takze ti to rozhodne 3 hodiny nemohlo trvat, ani 2 a ani 1. ☠
Reply on: Mikimaus #38984:
T3P 7799+7800
Vcera som videl pobehovat na Kapucinskej nejaku testovanu reko T3 supravu , predny voz bol 7799? zadny nemal ani cislo. V prednom vozni sedeli aj nejaky ludia a v kabine vodica v zadnom vozni sedeli dvaja robotnici v presivakoch a sledovali riadiaci panel ? Co som to videl za T3 klon?
Reply on: COLOR #38982:
Hehe, tomu ver! ? ? ?
Hehehe, vsetci uplne vyhladovani, ze par hodin nemali iMHD sem teraz slintavo pisu ?
Reply on: trt #38977:
Tie hviezdičky dokonale sedia na teba, keď si ani nevieš prečítať, že TOTO NIE SÚ STRÁNKY DPB! ?
Reply on: trt #38977:
Asi si si nás pomýlilo s Dopravným podnikom Bratislava, a.s.
Bližšie informácie na www.dpb.sk
Reply on: trt #38977:
Zaujimave, ze prvy prispevok po obnoveni chodu servera je prave od takehoto inteligenta.. Urcite pol dna iba drzal F5, aby to sem mohol napisat.. Prajem pekne sviatky! ?
Reply on: trt #38977:
Napis do prispevku, ako sa volas, a vsetci vieme, kto si 🙂
vy curaci v MHD Vam to uz uplne ***e tazke penaize platime ako ***nuty a dnes som cestoval zo Safka do dubravky 3 hodiny.
Ste uplne vy******** k********. ?
Reply on: Juro #38974:
No však rozumiem. To by bolo v poriadku. Ešte to má aj výhodu, že aspoň v jednom smere ostane úrovňový prístup. Len potom treba mať výhybky štíhle a vchodové návestidlo ľudsky umioestnené, prípadne cesťáky, lebo ísť kilometer od vchodu až ku krajnej výhybke 40 km/h, ako žiada dnešný predpis, nie je to pravé orechové.
Reply on: Emo #38793:
Na juznom tahu som robil v jednej z dvoch stanic juzneho tahu, z ktorej su ovladane dialkovo az 2 vyhybne medzi jedno a dvojkolajnymi usekmi, cez vyhybky ktorych sa jazdi 100 km/h do odbocky. Inak pri jazde na masine to pekne zhupne na takej vyhybke 🙂 Co sa tyka Trnavy, predpokladam, ze sa tam preraba zhlavie od Cifera kde boli anglicaky v hlavnych kolajach a na "nove" osobne kolaje a perony sa uz sahat nebude. Po kolajach 101 a 102 je tam 70-tka, tak aspon na zhlavi od Brestovian mohli dat na perony 60-tkove vyhybky do odbocky.
Reply on: Vševedko #38970:
Myslel som to tak, ze priebezne (1 a 2) kolaje budu bez peronov a peron bude az pri odbocnych kolajach.
Reply on: Esicko #38971:
Ved Trnavu, celu rekonstruuju, ale som zvedavy, ci daju do poriadku aj toto zhlavie. Cela Trnavska stanica bola sprznena komancami, tou uchvatnou papundeklovou budovou, ktora je pol kilometra od peronov a stanicou v obluku.
Inak na juznom tahu sa frci do odbocky aj 100km/h
Reply on: Esicko #38971:
Však práve Trnavu som mal na müsli ako negatívny príklad. Takéto pxxoviny dodržať muisia. ale naxxbať novú stanicu perónmi do oblúka in nevadilo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.