Trochu mi blbne PC, to som tam nechtiac pridal ja. Nezvyknem sa v mojich príspevkoch opakovať, ale aby sa tu diskusia znova trošku rozprúdila, ešte raz píšem toto:
Žeby sa blýskalo na lepšie časy? Sekcia Cestovné poriadky na www.dpb.sk sa znova nabaľuje z www.imhd.sk
Pamätáte sa, že kedysi premávala linka č. 51 (teraz 27) od OD Saratov až k teraz už bývalej Tesle elektroakustike v Dúbravke? Čo myslíte, uživil by sa tam nejaký spoj aj dnes? Lebo tým smerom k diaľnici je dosť panelákov a ľudia odtiaľ musia ísť pešo k Saratovu, Drobného alebo na konečnú. A tuším sa v tej oblasti plánuje aj nejaká výstavba, neviem.
Rekonštrukciou som samozrejme myslel výstavbu nového, nie látanie toho ruského... Takú reléovku poznám z KO, tam sa tiež zabezpečováci denne modlia, aby to nezdochlo, lebo by to už nikdy nikdo nerozhodil.
Vsevedko, obavam sa, ze toto sa rekonstruovat naozaj neda. Rekonstrukcia by sa mohla = vystavbe noveho zab. zar. Take zariadenie mozes vidiet v Prahe Smichov a Bechovicich. Su za svojou zivotnostou, boli budovane pred r. 1960, teda starsie ako my
Vsevedko + Bigmac: Elektrifikacia trate BB - ZV si urcite vyziada aj nove stanicne zab. zar v Banskej Bystrici. Uz tam nebude vidno uchvatne svietenie navesti "Posun dovoleny" sucasne asi na piatich odchodovych navestidlach vedla seba na zbiehajucich sa kolajach. Tiez to mozno zapajali sudruhovia z Indie pod nalepkou CCCP.
Vsevedko: a aby som nezabudol. Prirodzenou fyzikalnou vlastnostou tychto vlakov bude novy zjednoduseny tarifny predpis, podla ktoreho jedinym relevantnym cestovnym dokladom bude rezijka. V ojedinelych a zvlast odovodnenych pripadoch bude mozne vyuzit aj doklady F.I.P.
Vsevedko: no mozno mal sudruh riaditel na mysli, ze po dokonceni elektrifikacnej stavby z minuleho tisicrocia bude mozne krizovanie vlakov tak, ako sa o to zatial neuspesne snazia indicki sudruhovia modrogumnici uz 140 rokov. A konecne nebudeme potrebovat vypravcov, dopravne, navestne znaky, vyhybky a vsetky tie ine nepotrebne veci a vecicky. To potom bude ETCS, level Railways of Slovakia. Budu jazdit 2 vlaky v celej sieti, jeden bude oznaceny TAM, druhy bude mat cislo SPÄT.
Súdruh ženerálny direktor ŽSR asi čítal naše elektrizačné dogmy:
Hlavným cieľom elektrifikácie trate Zvolen – Banská Bystrica je zvýšiť úroveň infraštruktúry, rozvojového potenciálu strategických miest v tejto lokalite a odstrániť prekážky v národnej dopravnej sieti, ktoré obmedzujú prístup k ekonomicky dôležitým strediskám. Elektrifikáciou sa zároveň zníži hlučnosť a negatívne vplyvy na životné prostredie v okolí železničnej trate. Zvýšením cestovnej rýchlosti sa železničná doprava stane atraktívnejšou, zvýši sa bezpečnosť, efektívnosť a kvalita železničných služieb nielen pre cestujúcu verejnosť ale aj pre dopravcov.
Indicke zeleznice plavaju v dalsom prusere. Opät zlyhal pokus o krizovanie dvoch vlakov na sirej trati. Zial, ako byva dobrym zvykom, opät to bola trat jednokolajna a zas sa jednalo o vlaky osobnej prepravy. Predbezne odhady hovoria cosi o 150 mrtvych. Miestny sudruh prokäkätovic sa vsak nechal pocut, ze indicka zeleznicna siet je velmi bezpecna. Zdroj: Radio Expres
spokojný čitateľ
Žeby sa blýskalo na lepšie časy? Sekcia Cestovné poriadky na www.dpb.sk sa znova nabaľuje z www.imhd.sk
Pamätáte sa, že kedysi premávala linka č. 51 (teraz 27) od OD Saratov až k teraz už bývalej Tesle elektroakustike v Dúbravke? Čo myslíte, uživil by sa tam nejaký spoj aj dnes? Lebo tým smerom k diaľnici je dosť panelákov a ľudia odtiaľ musia ísť pešo k Saratovu, Drobného alebo na konečnú. A tuším sa v tej oblasti plánuje aj nejaká výstavba, neviem.