Takže dnes sme sa s Andym zúčastnili "slávnostného" otvorenia "novej" trate na Gagarinke. Testovanie prebiehalo asi tak, že sme v 60km/h rýchlosti preleteli cez ten úsek. Palice nám ani raz nespadli. Vrchári si tentokrát dali záležať a nie sú tam také sek-sek.
S poľutovaním však musím skonštatovať, že jeden z vrchárov na to doplatil životom, lebo ho zrazilo náhodne okoloidúce auto.
S poľutovaním však musím skonštatovať, že jeden z vrchárov na to doplatil životom, lebo ho zrazilo náhodne okoloidúce auto.
CeCo
Busy do Auparku uuuplne domrvili:
a, poslali tam dvojdverove Karosy 73*, pricom na zastavke cakalo asi 200 ludi
b, napisali, ze dopravu zabezpecuje Zajazdy Bratislava s.r.o. a dosla 1632...
c, interval je pekne kratky /vsak za 20 min sa nazbiera iba tak zo tristo ludi/
d, autobusy nie su riadne oznacene, kam idu
e, CP v Auparku su na malej tabulke vo vyske 0,5 m od zeme, v tme si idu ludia oci vyocit
Po super ceste na Zochovu ma v 83 /251*/ zastavil nejaky ujko, ze chce vidiet listky, ale oznacovace neboli zablokovane a na palubnom nic nebolo
A cosi nove: Ako spoznate Karosy podla datumu rekonstrukcie a toho, ci maju vnutorny displej zastavok alebo iba cas?
Tie, co maju cas, maju displeje uchytene takto:
***-------------***
I Petrzalka I
I Ovsiste I
***-------------***
a tie s vnut displeji maju
***-------------***
***I Petrzalka I***
***I Ovsiste I***
***-------------***
A nieco k 15TrM:
su to dobre veci, ale maju strasne pomale dopytove otvaranie:
zastavenie - /2sek/ - stlacenie - /5 sek/ - zacatie otvarania dveri - /10 sek/ - dokoncenie otvarania dveri
To je asi tak vsetko.