Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Yale: aháááá, tááák sa teraz veci majú! Už tomu fčúl rozumým! Takže pozór vážené vlkä: MESTO BUDE PRIORIZUVAT HROMADNU DOPRAVU. TO ZNAMENA, ZE VOZÄ BUDÚ JAZDYT EŠČE HROMADNEJŠIE PO SEBJE JAK JAZDÁ VČÚL!
Citát z dnešného SME

http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1836474

(o Severnej tangente):
"Jej stavba však nepatrí medzi priority mesta do roku 2006, za prioritný hlavné mesto v súčasnosti považuje predovšetkým rozvoj mestskej hromadnej dopravy," spresnil Mikuš.

Takže rozvoj MHD je prioritou mesta, keby niekto náhodou nevedel 🙂
Tak a je to tu! Mame prvy plnocenny duobus. Kdesi pod Kramarmi sa tapli gumokol trolejowy a gumokol nieelektrifykovany. Zdroj: dopravny servis radia EXPRES
Reply on: TeBeCe #38471:

Ano. Ja si pamatam, ze vtedy autobus este zatacal okolo cintorinu a isiel spat do mesta. Teda sa de facto okolo neho tocil. Aj zo zadnej strany bola zastavka, tusim. Mozno to mam vsak cele popletene. ?
Reply on: fobust #38470:
hehe, to bolo este v casoch, ked devinska koncila pod cintorinom 🙂 dalej uz bola taka cesta ako je dnes medzi dvoma podjazdami na ceste do dubravky, ak si dobre matne spominam 🙂
Reply on: TeBeCe #38468:

Ja si na SM11 na 101 tiez pamatam. Pamatam si ako jeden cestou do DNV bublala voda v chladici, chudatko, vykypela. To som bol vsak este velmi maly... ?
Reply on: marek #38467:
ale kazdopadne linka 101 v 90-tych rokoch do jej zrusenia na Damborskeho stavala.
Reply on: marek #38467:
neviem ci nahodou 101-ka nestavala povodne pri Brestovke, este v casoch ked chodievala linka 30 do Dubravky a autobusy SM11. ale to je uz daavno, tak presne si uz nepamatam 🙂
TeBeCe: Ak to je podla oficialnych dokumentov DPB, tak by to mala byt pravda. Ale za tu Damborskeho by som dal ruku do ohna... Aj tak dik.
Reply on: marek #38465:
prestupny uzol bol povodne pri Lafranconi, pri PKO az neskor, akurat neviem kedy ta zmena nastala. a to co mame v historii je spracovane podla oficialnych dokumentov DPMB ak sa nemylim....
Neviem, ci si to bude niekto pamatat, ale tu v historii pisete, ze 21.maja 1988 stali linky 101,112,115 pri Lafranconi. Ja by som povedal, ze stali pri PKO. A linka 101 stala v Dubravke iba pri OD Saratov a potom na znamenie na Harmincovej, kvoli policajtom. Podla mna na Damborskeho nestala, ako sa uvadza v historii na tejto stranke. A 51 zachadzala k Tesle v Dubravke, myslim tak 2x denne. Zastavka sa volala TESLA ELEKTROAKUSTIKA. Tiez sa to tam neuvadza. Skuste sa niekto rozpamatat, nerad by som sa mylil. Diky.
Reply on: Mike #38463:
nie, bolo to v normalnom spoji; cas postnutia prispevku bol dany akurat tym kedy som sadol za PC 😉
inac miesto, cas ani linku schvalne neuvadzam; nechcem aby mal z toho vodic zbytocne problemy; ak vsak dotycneho vodica za to niekto bude chciet popotahovat a nahodou sa dopracuje aj sem do fora, tak mozem ist kompetentnym opisat situaciu ktora sa tam odohrala (bol som vonku z voza akurat pri zadnych dverach)
Reply on: si #38458:
Súdiac podľa času pridania príspevku typujem, že to bolo v nočáku ? ❓ ❗
Reply on: si #38458:
Hehe to je ešte nič .. ja som bol raz svedkom ako žena s deckom dobiehala na trolejbus a do zatvárajúcich sa dverí stihla akurát tak decko vložiť .. ale zastal šofér skôr ako sa niečo stalo
Reply on: si #38458:

Sprosta sliepka. A teraz vodica za to zvozia. Akoze faktom ostava, ze ju potiahol, co nemal, ale ked sa tam ako pises ako sprosta vrhala. Pricom urcite daval zvukovu aj svetelnu signalizaciu ze dvere sa zavraraju, aj ona to musela vidiet. Tak jej treba! Nie nadarmo su napisy nad dverami v kazdom vozidle. To by vsak musel niekto vediet citat. Som zvedavy ako to dopadne.
Reply on: si #38458:
To je nejaké populárne v dnešnej dobe, nie? Na mieste DPB normálne začnem podozrievať vlčáky, že to robia naschvál, aby kazili dobrý image spoločnosti v médiách ?
Reply on: si #38458:
No..., to je tak, keď sa ľudia chcú za každú cenu narvať do vozu.
Tak dnes som videl nazivo povlecenie baby za autobusom...
Objektivne fakty: dobiehajuca baba sa bezhlavo vrha do zatvarajucich sa zadnych dveri na ik435 (v case jej "utoku" na dvere uz boli z cca 3/4 zatvorene), podari sa jej vsak do dveri narvat este nohu (slapu). Dvere sa z pohladu snimacov zatvoria (zhasne osvetlenie priestoru dveri aj cervene svetlo + zvoncek). Po uvolneni cesty (okoloprechadzajuce auta) sa autobus rozbieha, baba chvilu skacka na jednej nohe, potom pada. Tahana za vozom bola cca 10 metrov.
Moj nazor k veci: Vodic po zatvoreni dveri nemal ako zdiagnostikovat ze dotycna ma nohu vo dverach - dvere boli zavrete (aspon podla elektroniky) , pohlad do spatneho zrkadla mu mohol povedat len asi tolko ze niekto stoji pri vozidle (co je myslim na zastavkach v BA uplne bezna zalezitost a ak by to niekto povazoval za dovod aby sa voz nemohol rozbehnut, tak to by cela verejna doprava v spicke skolabovala na tom ze by vozidla nemohli odist zo zastavok). Ked sa zacal rozbiehat, musel davat pozor hlavne na situaciu na lavej strane vozidla (kedze sa preradoval zo zastavky do premavky) a tak vlecenie neakych 10 metrov povazujem za este velmi kratku drahu... (ruku na srdce, ti co jazdite na neakom motorovom dopravnom prostriedku - ako rychlo si vsimnete za tmy vleceny objekt na boku vozidla niekde vlavo vzadu ?)
PS: spravnie sa dotycnej baby pri dobiehani na bus mi vyrazne pripominalo spravanie sa hmyzu za oknom, ktory sa bezhlavo vrha voci sklu mysliac si ze nim prenikne...
Reply on: d3k0 #38394:
Asi to bude vyzerať blbo, ale neviem, v týchto veciach sa absolútne nevyznám ?
fobust, yale: NDS v CMO pod povrch... no, lenže tým by sa celá stavba predražila. Radšej kvalitnú preferenciu, hoci viem, že tá sa nedá spraviť všade, ale aspoň tam kde sa dá, tam by mala byť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.