Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Janči #36780:
Tak, tak, ale názov neviem, nekukal som od začiatku - tú 1835 som žiaľ takisto prešvihol. ?
Ešte k šedej mafii: ja si pamätám, že raz keď som bol ešte malé decko (asi tak 14 - 15 rokov dozadu), tak ma jeden dedko prehol cez palicu za to, že som mu neuvoľnil miesto a to bol prosím pekne POLOPRÁZDNY AUTOBUS, takže mohol sedieť, kde len chcel. Lenže on né, on si musí sadnúť práve tam, kde ja. Moja mama, ktorá tam bola so mnou, sa ma zastala, ešte aj jej začal nadávať. ?
Reply on: fobust #36775:
Čo to bolo zač ??? Dáky film zo socíku ???
Reply on: fobust #36775:
Čo to bolo zač ??? Dáky film ???
Reply on: Bigmac #36773:
Ja sa pokúsim to vpondelok preveriť u šialenca Quasila:-P.
graffiti 4 life motherfuckers!!!!!!!!!!! ? ? ? ? ?
1835 s bielimy tycami prave na STV 2 na linke 20 pri Priore!!! ?
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Reply on: spokojný čitateľ #36771:
Pozrite si, prípadne odpovedzte alebo rozvdeďte diskusiu prosím aj na môj príspevok #31393 v Dispečerskom fóre, kde píšem moje postrehy a návrhy na cestovanie prímestkými linkami SAD Bratislava, ale pýtam sa aj niečo ohľadne Lieskovca.

Dúfam, že mi na všetky moje otázky z príspevku na Dispečerovi aj na tento na Diskusnom fóre odpoviete, resp. vyjadríte svoj názor. Ak niečo náhodou nie je verejné, poteším sa aj odpovedi na e-mail: peon@slovanet.sk ĎAKUJEM

PS: Ako je to s cestovaním na medzimestkých linkách v zahraničí? Tam tiež plní vodič funkciu pokladníka?
Vševedko, El Sergio: podľa tvrdení starých Prešporákov to bola linka 11 jazdiaca od Národného divadla okolo Reduty, Medenou, Dostojevského radom, kdesi popod Hlavné nadrážie na Pražskú a odtiaľ na Vlársku, ktorá sa vtedy volala bohvieako. Zaručiť to však neviem.
Reply on: spokojný čitateľ #36771:
Ja tam cestujem pravidelne a revizora tam nepoznat, ale vsak premna vyhoda!!! aspon usetrim:)
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

3. TARIFNÉ PÁSMO - POSTREHY A NÁVRHY
Nedávno (dátum a číslo vozu linky 53 zámerne neuvádzam) som cestoval z Pezinka autobusom SAD cez Slovenský Grob s príchodom do Chorvátskeho Grobu na námestie o 15:03 h.

Odtiaľ ide v pracovné dni 15:09 h. do Bratislavy linka č. 53. Prekvapilo ma, že vodič na každej zastávke v 3. tarifnom pásme otvoril všetky 3 dvere a vôbec ho nezaujímalo, či si ľudia označia alebo neoznačia lístok. Samozrejme, označil som si iba a tuším ešte 1 pán, ktorý nastupoval až na zastávke "Horný dvor". Zaujíma ma teda, či do 3. tarifného pásma chodia revízori.

Podľa mňa by bolo ideálne, keby sa v tom 3. tarifnom pásme mohli okrem lístkov použiť aj električenky s BID (príplatok 50,- Sk k obyčajnej, resp. 25,- Sk k zľavnenej za mesiac). Pre ľudí, ktorí to využívajú pravidelne by to bol určite prínos. Čo myslíte, je to finančne reálne aj z pohľadu DPB?

Prekvapilo ma ešte, že všetci ľudia nastupujúci v Slovenskom Grobe, ktorí cestovali do Bratislavy si kupovali od vodiča SAD lístok až do BA. Určite by časovo aj finančne ušetrili, keby prestúpili v Chorvátskom Grobe na 53-ku tak ako ja ? Škoda, že takto neoficiálne napojený spoj SAD na linku č. 53 je len tento jeden popoludňajší v pracovné dni. ?

Ďalej ma prekvapilo, že to predĺženie si zaplatil práve Chorvátsky Grob a nie Slovenský Grob. Veď určite má Slovenký grob väčšie príjmy z daní vďaka reštauračným a ubytovacícm zariadeniam presláveným husacinou.

Podľa mňa by bolo dobré, keby aspoň teraz "v jesennej sezóne" trošku zainvestoval Slovenský Grob. 53-ka by mohla z Čiernej vody ísť do Chorvátskeho Grobu, pokračovala do Slovenského Grobu a bez prestávky išla späť do Bratislavy. Obyvatelia Slovenského Grobu cestujúci do Bratislavy cez Bernolákovo a Ivánku pri Dunaji by sa iste veľmi potešili. A ľudia, ktorí si pri jedle z reštaurácie radi trochu vypijú by sa mohli pohodlne a rýchlo odviezť MHD naspäť do Bratislavy. ?
El Sergio:No tie drôty na tom parkovisku sú tam oficiálne na manipulačné otáčanie trombelusov pri výlukách a mimoriadnostiach,zatiaľ čo neoficiálne nato,aby si tam ing.K.K. mohol fotiť trombelusy.Nie,nikdy som sa na Vlárskej neotáčal s 213,vždy len s 212:-P.Požadované podrobnosti sa pokúsim zistiť v pondelok.
Reply on: Vševedko #36767:
Inak ta podarena 213 na trati Hodzovo namestie-Kramare je tusim prave z roku 1994.Priznaj sa-VSAK SI SA TAM TOCIL S NOU! ? ? ? ? ?
Reply on: Vševedko #36767:
Bol by som naozaj vdacny.A ked uz si taky fundovany,naco su vlastne tie troleje na Kollarku?Zeby tam DPB parkovala pokazene trolejbusy...? ?
El Sergio:No zrušili to až keď stavali trať na Vlársku,ešte 1994 som sa na nej točil a bolo to tam na to,že sa tam kedysi nejaká linka otáčala.Ale aká a kedy,to si už fakt nepamätám ale ak by si chcel,tak môžem zistiť.
Reply on: El Sergio #36765:
No, tak na tie dve otazky ti fundovane odpovie asi naozaj len Vsevedko, pripadne Bigmac 🙂
Reply on: Beus #36763:
Z mladych cias sa mi marilo,ze tam daco bolo,ale isty som si teda nebol.A kedy ju vlastne zrusili(a na co tam bolo)? ? ?
Reply on: dusoft #36756:
Ja to beriem cisto z tradicionalistickeho hladiska. ?
Aj ked tusim vsetky mesta siroko-daleko(okrem Vysokych Tatiter)maju normalny rozchod,mne sa paci 1000mm viac.Je to taky mily,sympaticky rozchodik,no nie? ?
A okrem toho by mi za nim bolo smutno... ?
Reply on: El Sergio #36762:
Presne tam, kde je dnes odbocka na Vlarsku - tam sa kedysi v smere od stanice dalo otocit nazad 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.