praveze to co hovoris, je vsetko velkym... Kapitalky by sa mi nahodou pacili. Kapitalky mas, ked su male pismena napisane velkym ale velkost maju malu.. Viem to ukazat len na azbuke
НнКкХхВвОоЯяЧчСсМмИиТтЬьЮю
Chceme. Ale vies, co s tym my asi tak spravime... Co sa mna tyka, ja by som ani celne transparenty nepisal kapitalkami, ak je ciel len na jeden riadok. Vyzera to dost odporne (a IMHO je to aj horsie citatelne). Obzvlast v pripade, ak ma niektore pismeno aj diakriticke znamienko -- napriklad taky ciel čUNOVO...
Na bočnom transparente nechať rotovať všetky zastávky na trase? ? Určite žartuješ...
Nechcem podpichovať, ale konečnú s malými a nasledujúcu s veľkými písmenami. Na toto si asi do konca života nezvyknem. Nechcete to už konečne dať naopak?
ale bol. volal som na dispecing mhd. ja viem ze vodici mozu s dispecingom komunikovat a preto som sa ho pytal preco pustili autobus do tej 4 km sory.. a on ze "ide sa na to pozriet"
problem je v tom ze sa pred einsteinovou zuzuje vsetko do jedneho pruhu, takze si myslim ze zapchy tam teraz budu kazdy pracovny den.. snad to niekoho trkne a autobus bude mat obchadzku trebars cez novy most. vynechanie einsteinovej si moze dovolit
(kazdy sposob bude rychlejsi ako cestovat 50 minut medzi dvoma zastavkami)
Ak sa pouzivaju tie iste kluce Dallas, co na vchodoch do domov, tak to nie je az taky problem, kedze -- ak sa nemylim -- tie posielaju len seriove cislo, tych je konecne vela (a nie mnoho, lebo je to tusim len 16bitove cislo alebo kolko) a ten interface nie je nejako extremne pomaly, takze cez kluc by sa dalo dostat brute-force utokom za par minut. Takisto pochybujem, ze by v datovom kabli bola dajaka sofistikovana elektronika. Prinajhorsom by sa snad dala splasit od niekoho schema. Problem ale asi bude ta spolupraca FS + gBuse... s tym asi fakt nedokazem pomoct.
Suhlas, az na maly detail a to: chcelo by to aj na vnutornom trasparente nejako odlisit ci ide o Konecnu , nasledujucu zasatavku a rolovanie zastavok. Alebo by tu bola este jedna moznost pouzivana v Prahe: dvojriadkovy display a hore nasl. zastavka a dole roluju zastavky po trase a konecna
da sa ale na to potrebujes kusok spoluprace z FS softwarom, aby si vedelo buse presne brat passportove cislo zastavky v ktoru minie. Na vnutorny transparent mam strucne vymysleny cyklus trasa, zastavka, pasmo a cas, konecna zastavka a moznost prestupu na nasledujucej zastavke
Lenze ilegalne preprogramovat, nedokazem, lebo mi chyba dalas kluc a nieco s cim by som si dokazal naprogramovat spolupracu FS software + gBuse a nieco s cim by som mohol nahrat na data-kartu databazu, cize povedane palubak prepojeny priamo s pocitacom alebo data kabel, ale ten maju iba v KE.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pista