ale bol. volal som na dispecing mhd. ja viem ze vodici mozu s dispecingom komunikovat a preto som sa ho pytal preco pustili autobus do tej 4 km sory.. a on ze "ide sa na to pozriet"
problem je v tom ze sa pred einsteinovou zuzuje vsetko do jedneho pruhu, takze si myslim ze zapchy tam teraz budu kazdy pracovny den.. snad to niekoho trkne a autobus bude mat obchadzku trebars cez novy most. vynechanie einsteinovej si moze dovolit
(kazdy sposob bude rychlejsi ako cestovat 50 minut medzi dvoma zastavkami)
Ak sa pouzivaju tie iste kluce Dallas, co na vchodoch do domov, tak to nie je az taky problem, kedze -- ak sa nemylim -- tie posielaju len seriove cislo, tych je konecne vela (a nie mnoho, lebo je to tusim len 16bitove cislo alebo kolko) a ten interface nie je nejako extremne pomaly, takze cez kluc by sa dalo dostat brute-force utokom za par minut. Takisto pochybujem, ze by v datovom kabli bola dajaka sofistikovana elektronika. Prinajhorsom by sa snad dala splasit od niekoho schema. Problem ale asi bude ta spolupraca FS + gBuse... s tym asi fakt nedokazem pomoct.
Suhlas, az na maly detail a to: chcelo by to aj na vnutornom trasparente nejako odlisit ci ide o Konecnu , nasledujucu zasatavku a rolovanie zastavok. Alebo by tu bola este jedna moznost pouzivana v Prahe: dvojriadkovy display a hore nasl. zastavka a dole roluju zastavky po trase a konecna
da sa ale na to potrebujes kusok spoluprace z FS softwarom, aby si vedelo buse presne brat passportove cislo zastavky v ktoru minie. Na vnutorny transparent mam strucne vymysleny cyklus trasa, zastavka, pasmo a cas, konecna zastavka a moznost prestupu na nasledujucej zastavke
Lenze ilegalne preprogramovat, nedokazem, lebo mi chyba dalas kluc a nieco s cim by som si dokazal naprogramovat spolupracu FS software + gBuse a nieco s cim by som mohol nahrat na data-kartu databazu, cize povedane palubak prepojeny priamo s pocitacom alebo data kabel, ale ten maju iba v KE.
No ukaz. Najlepsie by bolo "ilegalne" preprogramovanie infosystemu v jednom voze (alebo jednej suprave) a nasledna verejna demostracia zastupcom medii, aby sa definitivne zmietol pod zem argument "to sa neda". (Notebook v pripade nutnosti poskytnem, aj sa rad danej maskarady zucastnim.)
Re #36606 Bigmac: Ja by som spravil prieskum vyuzivanosti reklamnych panelov a nasledne ich zrusil pre nevyuzivanost. ?
PROBLEM: trasa 92 smerom do petrzalky.
chcem sa s vami podelit o uzitocnu info:
isiel som v piatok zo slavicieho udolia na einsteinovu 50 miinut.preco?bola zapcha dlha zopar kilometrov. volal som na dispecing ci o tom vedia a preco nic neurobia a oni ze nevedia. myslim ze to hlasili v kazdom radiu a naco je stella servis a podobne veci? dopravny podnik kontroluje situaciu az den potom? tak potom mozeme natocit druhy diel toho americkeho trhaku ?
tak tak... ono by som to vonkajsie aj vnutorne busecko cele preprogrramoval...
Na vonkajsie by som predovsetkum dal CAST kam linka ide, pod to konecnu zastavku, a vedla toho prislusny piktogram...
Na bocnych by som nechal v hornom riadku konecnu, na spodnom rolovat vsetky zastavky v poradi, alebo aspon vyznemne prestupne uzly.
Na vnutorne by som dal v prvom rade stalesvietiace cislo linky, vedka toho malym konecenu, velkym NASLEDUJUCU ZASTAVKU a potom by rolovalo vo formate
ZACIATOK->zastavka->zastavka->zastavka->zastavka->KONECNA...
Toto by traja ludia naprogramovali za jeden den na vsetky linky,
avsak vzhaldom na to ze isty K.K. hra od rana do vecere (ehm) teda vlastne do 14.00 na kompe Solitaira, tak sa toho nedockame...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
takto som to myslel:
http://www.ike.webz.cz/buse.php