Hej, ja som si omylom sadol pod reprak (ked som si nebol vedomy, ze ta tramvaj normalne hlasi) a radsej som si nasledne presadol. Ale lepsie takto ako nepocutelne. Este keby sa im podarilo najst nejake optimum medzi... A neviete, ci konecne odstavili aj tu "nocnu" hlasitost? (To ako aby hlasenie nerusilo spiace santusy ci co? )
Re #36497 Vladimír: Narozpravanie samotnych zastavok je podla mna spravene profesionalne (minimalne nemame predlozky a spojky na samostatnom riadku ), problem je "len" so zastavkami, co sa dohravali neskor a so zle vyskladanym "nasleduje: zastavka:". Bud nech tam daju len "nasleduje", alebo nech to "nasleduje zastavka" daju nahovorit v jednom kuse.
Tatrovecka: no ja som v Berlíne prechladol, lebo tam mali klimatizáciu v takmer každom voze a na plno pustenu, hoci vonku bolo 21 stupňov! Tak som mrznol. No a potom som mal nádchu...
Skutočne začínam mať dojem, ako keby sa nejaké veci začali v DPB na dobré obracať. Tak je to aj s tým hlásením zastávok.
Asi by som nemal rýpať, ale pomohla by mu ešte trochu vyššia hlasitosť a kompletné narozprávanie zastávok odznova
Myslím, že to by si mal vedieť, že Bratislava je široko-ďaleko známa tým, že poslanecká sféra sa veľmi mieša do dopravy. Ak by som to mal zjednodušiť, častokrát doslova trasy nevymýšľa DPB, ale nejaký poslanec, ktorý svoj blbý nápad poistí nejakou vyhrážkou na dotácie či pripomenutím o 100%-tnom vlastníctve DPB mestom.
Mnou tu síce svojho času viacerí opovrhli, ale stále sa držím názoru, že mesto sa nemá čo montovať do linkového vedenia, výpravy, intervalov a takých vecí. Reči o kontrole mestského podniku zmietam zo stola. Prax potvrdzuje - všeobecne sa za najlepšie slovenské MHD považujú tie, kde sa mesto vôbec o organizáciu linkového vedenia nestará.
Re #36423: No... ak nikomu inému nevzala, tak je to v pohode, nie? (Hlavne, ak Ti ten pridaný kredit zostal platný aj po návrate do BB )
Re #36451 jarda: To je síce fakt, ale strata tohto spojenia je DOČASNÁ (kým L17 nepôjde aj smerom do Karlovej Vsi cez Nám. SNP a tunel).
Re #36470 ufo: Neviem, možno tá L78 mala na Astronomickú zachádzať, tak ako dnes L67. Okrem toho, L67 mala byť rozdelená na dve linky - s konečnou na Astronomickej. Ktovie, možno tá linka Podunajské Biskupice - Astronomická mala byť silnejšia ako súčasná L67 a mala mať tiež funkciu návozu Dolných honov na Astronomickú.
Re #36485 Emo: A prečo Ámos chce zakázať vodičom krátke nohavice? ?
Veď ja takto mrznem v InterCity vlaku kazdy tyzden ... to by bola sranda, taka vykonna ale neovladatelna klima v kabine : cestujuci v kraťasoch, vodič v chlpatom rolaku ? ? ?
V článku píšu o miliarde a navyše Kubovič nepovedal presne, že DPB má rezervu miliardu. BTW tá veta mi skôr pripadá, ako keby hovoril o tom, že peniaze v MHD chýbajú kvôli DPB.
Kubovič je jeden z mála inteligentných ľudí, čo pôsobia (najmä) v komunálnej politike... A neviem, čo sa ti na tom nezdá, však DP prefláka dosť peňazí...
Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
galiyosha
Re #36497 Vladimír: Narozpravanie samotnych zastavok je podla mna spravene profesionalne (minimalne nemame predlozky a spojky na samostatnom riadku ), problem je "len" so zastavkami, co sa dohravali neskor a so zle vyskladanym "nasleduje: zastavka:". Bud nech tam daju len "nasleduje", alebo nech to "nasleduje zastavka" daju nahovorit v jednom kuse.