Reply on: yale #36452:
No musim do Remingu poslat mail, ci nemozu tie PDF vytvorit opatovne, lebo hento evidentne exportoval niekto, kto vobec netusi, co jednotlive nastavenia v PDF filtroch robia, a tak obrazky v tych projektoch su resamplovane na 72 dpi a mapy a schemy su (takmer) uplne necitatelne. Inak s tvojim nazorom suhlasim. Jedina vec, co sa mi este trochu nezdala, bola umiestnenie prestupovej stanice nosneho systemu prave na Mlynske nivy. Pri cestovani z Petrzalky na zapad (Karlova Ves, Dubravka) to subjektivne posobi zbytocnou zachadzkou. Na druhu stranu, oproti prestupovaniu na Safarikovom namesti (co boli tusim povodne plany, stanica "Dunaj", ak sa nemylim) to je posun len o jednu zastavku, tak je to asi vskutku nepodstatne...
si
Re #36433 Ámos Keynes: zaujimave, ze ta trapi zrovna ta cast trasy L67 ktora by neakym sposobom nahradena bola, ale to ze kus trasy v Pod.Biskupiciach by bolo treba riesit neak inac, lebo tam nic ine nechodi, to ta nenapadlo.... Inac potom by som odporucil spojit L39 s L97, z toho by uz vznikol naozaj velmi zaujimavy paskvil
Re #36434 galiyosha: no ak si dobre pamatam, tak na L97 slovnaft prispieval, ale pred nie davnym casom boli vyriedovane spoje na tejto linke a pokial viem tak prave preto ze slovnaft sa na to uz vy... a v tom pripade je mozno s touto linkou aj hybat...
Re #36436 Ámos: tych vozov by bolo treba podla mojho odhadu asi tak 3 - 4; avsak tym nic nevyriesis (ale na spadove uzemie L39 mozes povedat uplne to iste co si povedal na vrakunu (a obratisko na cilizskej) - z druhej strany blokov chodi L78, mozte si to tam preslapat )