DPB sa v jednom kuse "vychvaluje" nejakym novym kuskom z vozoveho parku, len skoda, ze je to VZDY vozovy park niekoho ineho. Co ma bezny cestujuci z toho, ze mu raz zacas strcia pod nos nejaky novy autobus ci trolejbus, v ktorom sa moze par dni dokonca vozit zadarmo, ked nie su peniaze na nakup novych vozidiel a vzdy to zostane len pri testovani takehoto noveho vozidla na niiektorych linkach MHD ?
do kelu, sere ma to uz...my sa tu snazime, prinasame co najaktualnejsie informacie, aby cestujuci vedeli co, kde a ako, zaco sme v nemilosti kazdeho a niekto sa tu radsej vychvaluje dajakym transformer trolejbusom a pritom nema ani aktualne CP ani najnovsie informacie na stranke. to si uz nikto nevsima.....
? ? ?
A prijal by si aj napr. kompenzačné opatrenie vo forme žiackych a študentnských lístkov, ktoré by platili iba v čase špičky a zavedenie zvláštneho príplatku k základnému cestovnému za prepravu študentov v čase mimo špičiek?
Re #34372 duro: Ani stredná škola nie je súčasť povinnej školskej dochádzky, takže teoreticky v prípade opustenia školy, môžeš cvikať celé lístky už v pätnástich. Kým ale študuješ, máš nárok na 50% zľavu, no pri kontrole sa musíš preukázať aj príslušným dokladom o tom, že na zľavu nárok máš.
chcem sa spytat...je pravidlom, ze ked cestujem na studentsky zlavneny listok, pytaju si revizori aj doklad o tom, ze som student. podotykam, ze som vysokoskolak ale keby ste ma stretli na ulici, nehadali by ste mi viac ako strednu skolu ?
no ale 1111 vobec nie je nizkopodlazny...je to obycajna vysokopodlazna karosa so zdvihakom pri 2. dverach. sice lepsie ako nic, ale dnes by sa uz patrilo mat nizku podlahu. nizkopodlazny je voz 1700, ktory jazdi do Petrzalky od tejto skoly.
To je dobre, ze decka na Mokrohajskej maju takuto bus. Pocas mojho posobenia v tomto ustave
(1994) som okrem ineho pomahal s odvozom telesne postihnutych deti do Zahroskej, Devinskej, Dubravky a Karlovky. Vtedy ale taketo nizkopodlazne busy neboli a ustav si objednaval bezne zajazdove autobusy (nie z DPB).
To mi pride ako dost nelogicke, nakolko nemame 104 trolejbusov z rovnakej serie. Ja by som tisko tipoval, ze oficialna zivotnost im uz dost davno skoncila (aj ked v DPB je "zivotnost" rovna casu uplneho rozkladu vozidla , na druhu stranu tie trolejbusy su v celkom uspokojivom stave - relativne na nase podmienky )
To je co za vetu? Stav bratislavských trolejbusov je veľmi zlý - tento rok končí oficiálna životnosť 104 zo 131 trolejbusov dopravného podniku, takže budúci rok bude v poriadku vlastne len každý piaty. (http://ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1738736)
A ešte tramwaye majú prvé dvere v skosenej časti,takže po náhrade rámov na zrkadlá hrazdami a vypustení malého zrkadla na prvé dvere nie sú vidieť vôbec a tretie (u káčera štvrté) dvere nie sú vidieť vôbec.
n: No síce hej, s tou širkou máš pravdu. Zabudol som, že pri prvých dverách je často pre vlkov k dispozícii len jedno krídlo (ale tiež záleží od typu vozidla). ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe