Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nahodou som dnes isiel cez Vajnorsku, tak ma napadlo prejst si pomalsou rychlostou (40-50) trasu 4-ky (Zlate Piesky - Karlova Ves). Vyslo to na 22 minut, elektricka to robi za 40 minut, stoji pritom na 27 (!) zastavkach.

Ukazalo sa, ze naozaj po radialach chodia elektricky pomerne rychlo, zastavenie elektricky na zastavke s malym poctom cestujucich trva do 5 sekund (samozrejme spomalenie pri zastaveni a rozbeh tiez nieco trva). Hlavne problemy vznikaju pri prechode cez centrum mesta, najma ak elektricka prechadza cez spojky typu Vazovova (pricom este vacsou hrozou je "priecna os" na stanicu, kde elektricka krizuje hlavne toky dopravy a vsade musi davat prednost - Stefanikova je po odstraneni kolajnic uz zrejme taka siroka, ze nikomu nevadi, ked krajne pruhy obsadzuju parkujuce auta).

Napriek tomu, mierne preriedenie zastavok na radialach by pomohlo. Dolezitejsie by vsak bolo odstranit sucasny stav, ked na X miestach elektricka po odchode zo zastavky po par desiatkach metrov zastane na svetlach a pod.

Preferencia sa asi neda urobit absolutne (tak, aby elektricky na krizovatkach necakali) - svetla na vacsich krizovatkach musia fungovat v urcitom rytme, nie ako farebna hudba podla toho ako chodia elektricky. Pokojne by sa ale dal vymysliet system, kde by elektricka mala na zastavke navestidlo, ktore by vodicovi ukazalo vhodny cas odchodu (s rezervou na zatvorenie dveri) tak, aby do dalsej krizovatky mal volno. Mozno by to elektricky az tak nezrychlilo, ale komfort cestujucich by bol lepsi - elektricky by stale chaoticky bez priciny nezastavovali a nerozbiehali sa a boli by dlhsie dostupne v zastavke. Mohlo by sa sice stavat, ze by vodic svoj "casovy slot" zmeskal (napr. by ho zdrzala svorka zdivocenych cestujucich dobiehajucich na poslednu chvilu) a musel by aj tak odtiahnut k svetlam a cakat tam (napriklad preto, aby uvolnil zastavku pre dalsie spoje), ale celkovo ako myslienka sa mi to pozdava, a nemuselo by to byt az take narocne na realizaciu...
Reply on: Max #33328:
Železničné a cudzomestské diskusie zvyknú prebiehať na transport.imhd.sk
Síce OT, ale celkom zaujímavé - vo Švajčiarsku budujú najdlhší železničný tunel na svete: (57 km)
http://www.alptransit.ch/
Reply on: COLOR #33321:
mozem opisat zo Segnerovej, tam je vyblednuta X4 z minuleho roka ? heh, ked substrat nema cestovne poriadky tak to dopadne tak, ako som napisal v dispecerovi prave ?
HELP : z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze posledny autobus X1 ide okolo 23:30, ako napoj na poslednu 39. Vcera som tak isiel.
COLOR : vzhladom na to, ze DPB sa neobtazoval CP liniek X1 a X4 ani len vylepit, boli by pokusy o odpisanie asi dost zbytocne...

...Jo ale opisat ich mozme lahko... su take biele s ciernou tabulkou a pismom ?
Kto je zodpovedny za vyrok "Overovacia séria č. 61 až 63 bola vyradená v rokoch 1990 a 1991 pre vysoký stupeň poškodenia laminátovej karosérie. " v popisoch 14Tr ??????? ?
Hlasenie ruskej agentury
Sedem cecenskzch tankov napadlo pokojne orajuci traktor,ktory palbu opatoval a po zniceni tankov odletel naspat na zakladnu
Reply on: HELP #33320:
Bohuzial, sme odkazani na opisovanie cestakov zo zastavok kvoli neochote DPB poskytnut nam ich. Sam uznas ze kvoli par dnom vyluky to nema zmysel.
dik COLOR neskorsie to uz aj tak nebudem potrebovat takze v pohode.vazne by sa tu informacie podobneho charakteru(poriadok nahradnych liniek) zisli.
Reply on: peter #33265:
Dnes som sa tam bol pozrieť. Na kolajoch smerom na Damborského behala podbíjačka a trať vyzerala veľmo dobre avšak smer do KV vyzeral popri tom ako húsenková dráha, ten smer asi ešte nie je podbitý. Zrejme si treba počkať na reálne prevezenie sa po trati. Pohľadom toho moc nezistíš.
Reply on: HELP #33317:
Posledny cas, pri ktorom viem zarucit ze po nom este nejaky pojde, je 22:50. Teoreticky by mal ist este aj okolo 23:20, to ale zarucit neviem. Snad sa najde niekto kto to vie, pretoze na webe sa tato linka nikde nenachadza.
caute,prosim vas chcel by som vediet dokedy chodi nahradny autobus X1 z chatam sofer do karlofky.dik moc
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vladimír #33282:
V smere do mesta budeš mať nerovnomernosť aj pri prestupoch - keď prifrčí vlak, najbližšia súprava NDS pôjde nabitá. Ale s tým sa asi pohnúť nedá.
Andy: ! #terčíky# ! #SimTr# !
Reply on: Andy #33311:
fakt, odpoveď presne ako z DPB... ?
Kurnaa, to kto pouziva moj nick????????????????? To som nepisal ja, co je v #33304 a #33305.
Styri roky pouzivam to iste meno, potom dojde niekto z mimo a uz je tu bordel ? ?
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Reply on: Andy #33311:
☺ Áno, je mi to jasné. Veď už dlho chodím na túto stránku. Veď ten nápad je iba fikcia ?
Reply on: spokojný čitateľ #33307:
Odpoviem ti za DPB. 🙂
1. Cestujúci sú k..., nepotrebujú žiadne cestovné poriadky
2. iMHD sú ešte väčší k..., hádam im nedáme cestovné poriadky
3. Cestujúcim nemôžeme dať off-line verziu, lebo celú databázu poskytovať nemôžeme
4. Celú databázu nemôžeme poskytovať, pretože by to cestujúci zneužili.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.