momentalne 7753+4 opustena so stiahnutymi zberacmi na odstavnej kolaji pri hriboch smer mesto. opustili ju az aj nakolajovaci aj dispecer. doprava spustena uz pred 16.00.
prave nam zo serbla 7753+54 (4/6) kvalitnou samoudrzbou padol kardan, pretocena prevodovka okolo dvojkolia, stoji to medzi nad luckami - lackova, smer neviem, zavadzaju nad, nakolajovac na ceste. bordel nad bordel.
ufo:To o čom blúzniš??Tým podvozkom nič nechýba,len ich treba udržiavať.Tie torzné vzpery sú tam podľa Teba načo?Tými vozmi jazdím takmer každý týždeň a pokiaľ sú nové a bratislavská pseudoúdržba sa na nich ešte nepodpísala,nehádžu ani pri 160.Obmedzená rýchlosť v Rakusku je z dôvodu nedostatočnej výmery brzdiacich percent podľa rakúskeho predpisu a nie z dôvodu chodových vlastností podvozkov.Ani GP200 nemajú tlmiče bočných kmitov (presnejšie vrtivého pohybu) a sú konštruované na skúšobnú rýchlosť 250 a prevádzkovú 200.Obmedzenie na vozoch na 160 je z dôvodu použitých ložísk a nedostatočného obrzdenia.Takže asi tak.
re ufo, suveniry za presnost: nemam este popolnik s logom zssk, neodvezies sa nejakym zmeskanym ececkom? ale len ten zo steny, nie z opierky. tie opierkove ostatne ziadne logo nemaju... vdaka vopred.
re sarko zrychlovac, pokracovanie:
...alebo za tazke ublizenie na zdravi s nasledkom smrti. blahozelam im, nech potom dodaju adresu napravnovychovneho zariadenia a namiesto bananov a pomarancov im poslem schemu od elektricky, aby mali co citat a o com rozmyslat, teda ak bolest natrhnuteho konecnika nebude vyssia.
re sarko,zrychlovac:
pravdepodobne nema kto otvorit 3.stykacovu skrinu a precistit tie hnusne odporne elektrodynamicke obmedzovacie rele, co maju obe kotvicky zahumusene od uhliku. v dosledku toho je zle napovelovany pilotmotor a kladka zr sa nevracia do zakladnej polohy. prave vozy, na ktorych "sa to neda a po opatovnom zapnuti reverzu prudko trhnu" funguju tak, ako panboh a konstrukter prikazali, pretoze poloha zrychlovaca musi zodpovedat velkosti prudu pretekajuceho trakcnym obvodom a pokial tento obvod rozopnes vypnutim smerovych stykacov (teda reverzu), tak pretekajuci prud je 0A a preto zrychlovac musi byt dolu (v plnom odpore).
takze sumarizacia:
vozy co nesklbuju presli erotickou udrzbou miestnych odbornikov, su do***ane, nefunguju tak ako maju a vobec nebude nic mimoriadne, ked to raz skonci velkou nehodou z dovodu vynechania edb. ta totiz brzdi len do odporu. takze nech pani "skuseni vodici" spokojne dalej vypinaju reverz, su na najlepsej ceste ist si posediet do chladku za verejne ohrozenie...
Iste, ale zatiaľ stále nikto nezodpovedal otázku a položím ju znova - aký je rozdiel a prečo medzi BA a KE T3 po prepnutí reverzu sa tieto správajú rozdielne? Predpokladám, že veciznalé "žraloky" opäť pomlčia...
re bmko:
ta co si ty osaleny, bo co? ta ty nevies pochopic, ze chlopy od udrzby to vzdycky tak robili, vlastne nerobili? jake orka nastavovac? vsak by ludze potom nevedzeli, ze ich brika veze...
mna ked nejaka zeleznizna spolocnost takto okradne o cas a peniaze, kompenzujem si to tym, ze si z vlaku poberiem suveniry,ako zadostiucinenie,napr. tabulky s trasou vlaku,cisla voznov atd. Uz mam doma peknu zbierku ? Clovek ma potom lepsi pocit, ze nevyhodil peniaze zbytocne.
chybaju tlmice bocnych kmitov,ale Beer ich nemaju tiez, takze tam by to malo byt rovnako. Podvozky su na reko voznoch najhorsie, co tam moze byt, ja by som tym vozom nepovolil rychlost vacsiu ako 120 km/h. V Reichu mozu ist totizto 140 km/h. Zato ceske tam mozu len 120km/h.
lenze priprava 360A nie je normalna. Vcera som rozpraval, z ludmi kompetentymi oprav elektriky u elektriciek a mozem ti povedat, len jedno, za dosledok celeho toho pribrzdovania, vysokych prudov pripravy moze zle nastavene OR. Takze touto cestou by som znovu poukazal na neschopnost hlavneho technika DPMK elektriciek, riadit a preberat vozidla po opravach a neschopnost vodicou taketo zavady hlasit a odstavovat. Mozno si to niekedy v DPMK uvedomia, ze elektricky nie su hracka a ze radsej jednu opravit poriadne ako 5 odflakat. A mozno budu konecne ukazovat spravne aj tachometre, nebudu brzdit podvozky ako sa im chce, bude fungovat aj to co nefunguje a nebude z KOsic zaiaden balkan. Mna by zaujimalo keby do KE zavital niekdo z Drahoveho uradu a prisiel by na tieto zavady. myslim, ze by to niekto uz nerozchodil keby tam 95% voyoveho parku prislo o papiere o sposobilosti jazdy na tratiach. Tak a teraz bud vcul mudry.
Andy