re tebece:
mam podobne skusenosti, rovnaka firma, vyssia kategoria, ine cislo a iny smer. ec132 slovenska strela, smer praha, sudruhovi rusnovodicovi zdochol stroj za brodskym ale pred breclavou, len 80 minut meskania a doteraz mi zlocinec spolocnost dlhuje ospravedlnenie a 77,-skk. taktiez bez klimy, bez hajzla a s nefunkcnym restaurakom.
napis staznost, pridaj fotodokumentaciu a ziadaj vysvetlenie. adresa:
dop@slovakrail.sk
potom daj vediet odpoved. zelam pevne nervy.
V tych Bpeer vozňoch mám vždy pocit, že sa to práve ide vykoľajiť. Vždy to chytí dáku zlú náladu a väčšinu cesty celý vagón kmitá akokeby zľava doprava. Keď chodím z Viedne do BA, tak radšej v tých nových Beer.
trochu vam narusim diskusiu jednym vlakovym prispevkom...
Zlocinecka spolocnost sa v utorok 20.7. zase vyznamenala...
cestoval som IC Gerlach z BA do ZA, ale to bolo nieco strasne. kratko po odchode z BA namiesto klimatizacie sa vo vozni zacal sirit zapach niecoho spaleneho. zapach bol cim dalej tym silnejsi. tak reku ze prejdem do ineho vagona kym sa to vyriesi. presiel som do zadneho - a tam to iste. tak som sa vydal na opacny koniec a hned v dalsom vagone sa dym uz dal krajat. v dalsom taktiez dym. tam som uz stretol sprievodcov ako volaco riesia telefonom. vzapati vlak zastal ve stanici Pezinek. cestujucim samozrejme rozhlasom nikto neoznamil co sa deje. vonku sa paradne dymilo minimalne spod dvoch vagonov. zacali sa sirit reci ze treba vystupit. tak niektori cestujuci zacali evakuovat. niektorych to vobec netrapilo a sedeli na miestach dalej, aj ked vo vagonoch bolo plno dymu. vonku medzitym hasiacimi pristrojmi hasili brzdy alebo co. nasledne sa cakalo kym brzdy vychladnu. po asi 25 minutach bol substrat nahnany naspat do vlaku. namiesto klimatizacie sa pootvarali okna aby sa dym vyvetral. pred trnavou hlasili rozhlasom, ze budeme mimoriadne stat v trnave a ze nemame opustat vlacisko, nic viac nic menej. nieco tam majstrovali, nikto nevie co. po asi 25 minutach statia v trnave (v nasom vagone nesla klima, lebo boli pootvarane okna) som sa vydal zistovat ci sa pohneme, alebo sa mam vratit do BA. sprievodkyna mi oznamila ze za chvilu sa pohneme a ze okna pride pozatvarat ked sa vlak pohne. klima nefungovala podla mna ani predtym ked boli zavrete, tak som neriskoval radsej a nehal som to tak. po asi 25 minutach po pohnuti vlaku(!) sprievodkyna aj dosla a zavrela okna. ako som predpokladal, klima aj tak nefungovala v tejto casti vagona. ale uz som na to kaslal, lebo na dalsiu prechadzku celym vlakom sa mi ist nechcelo a zachvilu uz aj tak bola zilina. meskanie v ziline bolo 50 minut! ZA CELY CAS NEPADLO ANI SLOVKO OSPRAVEDLNENIA ZA VZNIKNUTU SITUACIU. az trapne vyznela standardna hlaska pred zilinou, ze sa tesia na dalsiu cestu vlakom IC Gerlach. po minulorocnej skusenosti, kedy sa v IC pokazili hajzle a vo vagonoch bola zodpovedajuca aroma, ma uz chut cestovat tymito vlakmi presla. v pokladni cestujucim oznamili, ze v pripade meskania IC vlaciska sa uz nic nevracia. naopak, cestu som preplatil este o 2x 27Sk za mineralky, lebo inak by som tu cestu nevydrzal...
Realita s idiotským zaradením niektorých mestských častí do 2.tarifného pásma je podľa mňa takáto:Istí prevádzkovatelia modelovej prevádzky MHD v mierke 1:1,ktorú vydávajú za MHD v Bratislave,sa zhliadli v nejakom civilizovanom meste s integrovanou dopravou a chceli mať tiež tarifné pásma.No ale keďže v BA môžeme o IDS akurát tak snívať,tak napchali do 2.pásma plnoprávne mestské časti.Dodnes sa čudujem starostom týchto MČ,že si to ešte s Magorstrátom hl.mesta Balkánskej republiky Slovensko nevybavili.Pre zaujímavosť uvádzam,že zastávka Jasovská sa nachádza v 1.tarifnom pásme,hoci leží v riti sveta a určite je od centra vzdialenejšia než nejaké Krčace.Prečo je tomu tak?Kto na tom má osobný záujem?Kto si to nechce rozhádzať u susedov?
re prazak: zadny! poenes jsem to nepochopil a porad se ptam, zda-li lide, jenz bydli ve 2.pasmu plati nizsi dane nez ti, co jsou k trvalemu pobytu prihlaseni v pasmu 1??
O príprave do 360A som hovoril v súvislosti s bežnou prevádzkou a pri prekročení rýchlosti okolo 60 km/h. Ale kým toto je len na určitom malom okruhu T3, po rýchlodráhe premáva ďaleko viac vozov, ktorých vodiči si reverz prepínajú.
Inak vďaka za tip, po únavnej prestavbe v izbe sa teda za chvíľu vyberiem na tú krytú plaváreň osviežiť
sarko: pre mna, za mna to studuj aj na kupalisku alebo v Krytej plavarni. nechce sa mi to tu listovat, ale kdesi tu sam pises, ze:"niektore vozy maju aj 360A pripravu"... to potom nie je prudovy naraz z 0 na 360A? vyvediem ta z omylu:
to nie je priprava, ale skrat. potom sa nestazujte, ze mate ukrutene kardany, vymlatene prevodovky, hrkajuce podvozky a ine neduhy, o stave silovej elektriky uz radsej pomlcim.
To je akože domáca úloha? ?
Ja sa pýtam - ak po zapnutí reverzu nabieha príprava úplne plynule a postupne ako pri bežnej jazde, aj vtedy dochádza k prúdovému nárazu? Ako to, že necítiť žiadne trhnutie alebo nalepenie palca? Prečo sa nikde nič neprejaví, keď len pri jednej jazde do a z rýchlodráhy si vodič, ktorý tak robí, prepína reverz cca 5 až 10 krát, čo za deň na jednom voze môže byť takmer 100 krát?
Jaky vyznam ma davat ty tri minuty cesty mezi zastavkami Vajnorska a Zlate Piesky do 2. pasma? To uz to nemohlo zustat az po konecnou? Kdyz jedu, coby obyvatel a pracujici v 1. pasmu, denne s detmi na Zlate piesky, je to zbytecnych 8 10-minutovych jizdenek. Radeji bych to dosel pesky, ale v te prumyslove zone to ani poradne nejde.
Máme 21TrAC, nie 21TrACI, premáva normálne u nás, momentálne má takú nie moc veľkú poruchu. No a predávať sa do iného mesta asi nebude, aj keď to nie je vylúčené. No a čo sa týka 24Tr, tak to sa zatiaľ nevie. Ale ak sa budú kupovať nové trolejbusy, tak takmer určite to budú 24Tr/25Tr.
sarko multiotazka:
z akeho materialu su lamely (ked chces odporove clanky) zrychlovaca?
aky je princip elektrodynamickej odporovej brzdy?
co to je prudovy naraz?
co to je elektricky obluk, aka je jeho teplota a ake su jeho skodlive ucinky?
co to pises? alebo uz dpmk dostal tu vynimku od fyzikalneho ustavu sav na zakon zachovania energie?
co takto zopakovat si zaklady elektrotechniky?
dobrý den je mi 13 let a chtěl bych se zeptat jak to vypadá s tou 21traci???jinak škoda ostrov skrachovala a trolejbusy se budou vyrábět v Plzni!!!už jsou prototypy 24tr a 25 tr odvozené od karoséríí autobusů krátký citibus a dlouhý citybus prosím napište jak to vypada!!!díky moc ? ?
Sarko:No,ja nemám síl ďalej reagovať.Uzatvorme to teda tým,že vypínanie reverzu je OK,električkám prospieva a pribrzďovanie na hodnotu 360A je úplne normálne,akurát výrobca to zabudol uviesť.
A ešte k tomu brzdeniu, čo som prehliadol. Zapnutie reverzu je otázkou sekundy, avšak na rýchlodráhe sa aj tak jazdí v priemere 60-kou, takže ak niečo náhle vojde do trate, reverz-nereverz, aj tak to na krátku vzdialenosť nie je možné ubrzdiť. Naviac od zastávky OC Optima je cca 10 km trate mimo všetkého a "nezetkové" spoje majú na tomto mieste medzizastávkovú vzdialenosť cca 8 km.
S499.1023: Tá T3, ktorá podľa Teba EŠTE nie je zničená, už 15 rokov jazdí na železiarenských linkách a vodič si ju pravidelne "reverzuje"... Čo sa týka životnosti KE električiek, údržba oproti minulosti pokročila míľovým krokom, problém skorého vyraďovania vozidiel spočíva v niečom inom. Keď máš k dispozícii 3x viac električiek (samozrejme všetko pojazdné), než ako je dlhodobo reálna potreba, asi by Ti ako kompetentnej osobe nebolo po vôli za vysoké náklady udržiavať cca 66% parku. Toto máš ešte sťažené faktom, že nevieš ako sa vyvinie situácia do budúcnosti, napr. sa rozhodne o totálnej reorganizácii a budeš potrebovať výrazne zvýšiť výpravu. No a babo mudra budz, babo radz..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
Zlocinecka spolocnost sa v utorok 20.7. zase vyznamenala...
cestoval som IC Gerlach z BA do ZA, ale to bolo nieco strasne. kratko po odchode z BA namiesto klimatizacie sa vo vozni zacal sirit zapach niecoho spaleneho. zapach bol cim dalej tym silnejsi. tak reku ze prejdem do ineho vagona kym sa to vyriesi. presiel som do zadneho - a tam to iste. tak som sa vydal na opacny koniec a hned v dalsom vagone sa dym uz dal krajat. v dalsom taktiez dym. tam som uz stretol sprievodcov ako volaco riesia telefonom. vzapati vlak zastal ve stanici Pezinek. cestujucim samozrejme rozhlasom nikto neoznamil co sa deje. vonku sa paradne dymilo minimalne spod dvoch vagonov. zacali sa sirit reci ze treba vystupit. tak niektori cestujuci zacali evakuovat. niektorych to vobec netrapilo a sedeli na miestach dalej, aj ked vo vagonoch bolo plno dymu. vonku medzitym hasiacimi pristrojmi hasili brzdy alebo co. nasledne sa cakalo kym brzdy vychladnu. po asi 25 minutach bol substrat nahnany naspat do vlaku. namiesto klimatizacie sa pootvarali okna aby sa dym vyvetral. pred trnavou hlasili rozhlasom, ze budeme mimoriadne stat v trnave a ze nemame opustat vlacisko, nic viac nic menej. nieco tam majstrovali, nikto nevie co. po asi 25 minutach statia v trnave (v nasom vagone nesla klima, lebo boli pootvarane okna) som sa vydal zistovat ci sa pohneme, alebo sa mam vratit do BA. sprievodkyna mi oznamila ze za chvilu sa pohneme a ze okna pride pozatvarat ked sa vlak pohne. klima nefungovala podla mna ani predtym ked boli zavrete, tak som neriskoval radsej a nehal som to tak. po asi 25 minutach po pohnuti vlaku(!) sprievodkyna aj dosla a zavrela okna. ako som predpokladal, klima aj tak nefungovala v tejto casti vagona. ale uz som na to kaslal, lebo na dalsiu prechadzku celym vlakom sa mi ist nechcelo a zachvilu uz aj tak bola zilina. meskanie v ziline bolo 50 minut! ZA CELY CAS NEPADLO ANI SLOVKO OSPRAVEDLNENIA ZA VZNIKNUTU SITUACIU. az trapne vyznela standardna hlaska pred zilinou, ze sa tesia na dalsiu cestu vlakom IC Gerlach. po minulorocnej skusenosti, kedy sa v IC pokazili hajzle a vo vagonoch bola zodpovedajuca aroma, ma uz chut cestovat tymito vlakmi presla. v pokladni cestujucim oznamili, ze v pripade meskania IC vlaciska sa uz nic nevracia. naopak, cestu som preplatil este o 2x 27Sk za mineralky, lebo inak by som tu cestu nevydrzal...
pripajam dve fotky zo stanice pezinek....
http://www.imhd.sk/temp/fotky/ic1.jpg
http://www.imhd.sk/temp/fotky/ic2.jpg