Reply on: zákazníčka z vidieka #31846:
Vážená pani zákazníčka z vidieka!Keďže ste evidentne nepochopili význam a zmysel týchto stránok a tejto diskusie, tak ešte raz:
Toto diskusné fórum nemá žiadnych zákazníkov, toto diskusné fórum si z vlastnej iniciatívy a za vlastné peniaze vytvorilo pár fanúšikov a my môžeme byť radi, že tu je a môžeme na ňom diskutovať.
Ako lektorka komunikačných zručností akiste viete, že na internete v neoficiálnych a neformálnych diskusiách platia iné pravidlá, než v bežnom obchodnom styku, tykanie je štandardom, tak nás tu prosím nepoučujte a ak sa Vám tu nepáči, tak sa diskusie nezúčastňujte.
Autor je dlhoročným a úspešným obchodníkom, vymývanie mozgu rôznymi agentúrami pre rozvoj komunikačných zručností už absolvoval, vie ako sa má správať ku svojim zákazníkom ale nevidí žiadny dôvod, prečo by za zákazníčku mal pokladať nejakú premúdrelú prišelkyňu, ktorá sotva príde a hneď chce určovať pravidlá.
Martin Fundárek
Inak ja si kupujem vstupenku na nástupište vždy, keď idem fotiť. Niektorí osožáci sú totiž príliš iniciatívni a čím menej príležitostí im dám na to, aby ma buzerovali, tým lepšie. (Naposledy som ju kupoval v Liptovskej Teplej a pokladníčka radšej zatelefonovala kolegyni, ako to má vydať, lebo vstupenku na nástupište ešte nepredávala.:-))