Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #31089:
Ja si v prvom rade v rozpore s názorom DP myslím, že BA potrebuje v prvom rade HLAVNE klobásové trolejbusy. Ešte minimálne celú 212 treba dať do klobás, aj niečo z Trnávky by sa hodilo kĺbové a 14Tr stačí slušná generálka - t.j. v Zlíne, nie v ÚDTDPB... A klobásky by mohnli byť Soplaris Vytrolíno 18...
Reply on: S499.1023 #31090:

Ja som to nemyslel vazne. Ale ked sa tak zamyslim, myslis ze by boli schopny postavat aj skutocnu elektricku, s tymi dvoma podvozkami vo VP casti hnacimi?
Reply on: si #31085:
Ako sa dajú vidieť Tvoje fotky z minulého týždňa?
Re #31087 fobust: Áno, vozidlo s dvomi hnanými nápravami je ako električka pre Bratislavu úplne ideálne. Bude to mať jazdné vlastnosti novokáčera s poruchou jedného meniča, bude sa to v oblúkoch zrážať ale to nič, to sa len také detailíkä ? .
Inak predpokladam, ze karoseria SOR BN12 bude pred parohizaciou upravena tak, aby z toho nebola taka preliezka ako v sucasnosti a bolo to tak vozidlo skutocne NP, nielen akoze-NP kvoli dotaciam. Navyse ak sa skutocne naplni "revolucna" informacia z agentury JPP, tak nebudem mat vobec nic proti tomu, aby sa taky dratolez objavil v uliciach Bratislavy. Dokonca ho tu privitam daleko radsej, ako 24Tr, ktora ma sice nezhnusila, ale trikrat nadseny som z nej tiez nebol.
Reply on: S499.1023 #31086:
Chystana elektricka od DPO-Inekon udajne bude mat vsetky vstupy len do NP casti. VP cast tak bude pristupna len zvnutra vozidla. To dany problem podla mna riesi celkom uspokojivo.
Reply on: S499.1023 #31086:

Tak potom si objednajme to co jazdi na TEZ. Trosku sa to upravi aby to malo viac dveri a skrinu zuzime na 2.65 metra s tym, ze to bude zvladat obluky s polomerom 20 metov namiesto 40. A podporime aj domaci trh. Som blazon, ja viem.
Reply on: galiyosha #31084:
Lenže u Astry a spol. môžeš nastúpiť nielen do NP časti ale aj do VP časti, pričom VP časť a užšie dvere sa nachádzajú práve v miestach, ktoré korytnačky, horolezci, hokejisti a lyžiari pre nástup do vozidla preferujú...
Reply on: Andy #31074:
tie su tam uz minimalne tyzden (vid moje fotky z minuleho tyzdna) a teraz pred xvilou tam akurat lepili tie pismenka (B, D 😃 )
Reply on: S499.1023 #31078:
Podla mna je znacny rozdiel, ci nastupim do NP casti a vsetky sedacky na okolo su na nizkej podlahy, pricom ak chcem, mozem pokracovat do VP casti, kde su vsetky sedacky opat na urovni podlahy (ak sa nemylim, tak to ma Astra a Trio), ako ked sice nastupim do NP casti, ale s vynimkou sklapacich nie su na urovni nizkej podlahy _ziadne_ sedacky a na ktorukolvek sedacku sa musim stverat. _To_ je podla mna preliezacka, nie to, ze cast vozidla je NP kompletne aj so sedackami, a cast je VP.

Osobne dokonca toto druhe riesenie preferujem pred plnou NP, kedze umoznuje usporiadanie 2+1 po celej dlzke vozidla, ale to uz je asi cisto moja uchylka, ze 2+2 bytostne neznasam.
Reply on: PvvS #31080:

Hmmm, tak uz som si pozrel stranku http://jct.borec.cz/savs/ aj diskusiu na http://forum.svetmhd.net/viewtopic.php?t=182&start=0
a heslo bude asi dost velky problem... ? ?
Reply on: PvvS #31080:
Ty mas nebodaj navod na SAVSy? Mam doma totiz jeden funkcny set z Brna (polubak + oznacovac) a navodik by sa zisiel. Ale najma by som potreboval heslo, aby som si tam mohol nastavit datum a cas...
Mohol by si mi na to sem hodit link, pripadne mi to poslat mailom?
Dik
Reply on: PvvS #31080:
Aspon tam je ten popis... To nam neskodi ale pomaha.
Mno ne ze by se mi chtelo nejak praskat(pomahat), ale na webu http://jct.borec.cz/indexon_oldinfo.html a na podobnych se docela solidne kradou obrazky . Narazil sem na ne nahodou kdyz sem patral po tom kdo mi zase obslehl navod na Savsy.
Reply on: S499.1023 #31077:

Nazvime si to ako chceme. Ty za to nemozes.
Reply on: J #31072:
iní výrobcovia... hej, stačí Astra a Vektra, aby sme o tridsať rokov (resp. naše deti) mohli pindať, čo za šrot sme to nakúpili. Aj tak je to len akademická debata, BA nakúpi možno tak z Viedne ojazděné Düwagy, však to je tiež veľa dobrá rýchlodrážna tramvaj, lacno ich predávajú, spojíme po piatich a bude.
A zaujémavé, ako tu všetci vrčia že SOR BN12 je preliezačka ale preliezačka v Astre či Vektre im nevadí...
Reply on: fobust #31069:
Zase máš krámy?
Reply on: galiyosha #31065:
Keď budeme uvažovať pri výbere vozidla "stav našich tratí" tak to znamená, že sme sa s tým stavom zmierili a v tom prípade môžeme tie električky v BA zrušiť úplne... inak šírka uličky v portáloch nie je pre výmenu cestujúcich veľmi rozhodujúca, každý diel môže mať predsa svoje dvere a substrát nebude mať dôvod sa potálom prepchávať. Ale inak - dobrý argument proti 1000 mm ? .
Reply on: J #31057:
A ono tej tvrdej sedačke v tom Düwagu niečo chýba? A prečo by nebolo treba nástupnú hranu na úrovni chodníka? To sú argumenty ako z DPB, tam tiež pred pár rokmi hlásali, že NP vozidlá netreba. A za boľševika dokonca presadzovali, že menej mobilní majú zosť doma a neukazovať sa medzi ľuďmi.
DPB premrhal takých peňazí, že dva-tri ULFy ročne by sa v tom úplne stratili.
Ináč na Čiližskej už sú aj displeje pre výhybky. Nad označníkom výstupišťa je jeden a o dva stĺpy ďalej sú tri displeje nad sebou.
Reply on: Katarina #31064:
Treba sa pozrieť či je na tej zastávke označník. Ono totižto mám pocit, že je kvôli budovaniu kanalizácie zrušená.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.