Neberem to osobne, je to vseobecne konstatovanie reality. Vobec si ma neurazil. Mne moze kto chce povedat co chce, mozete mi aj jednu vrazit. Ak si niekto vazne mysli ze mi moze ublizit tak je na omyle. Mne je uz vvsetko jedno. A nemienim sa o tom bavit, dakujem. A so idiot a napisal by som este niec, ale nebudem vulgarny. Nie je to zhadzovanie sa, ale akceptovanie reality. Bohuzial. Opytaj sa ostatnych ludi, vsetci ti to potvrdia.
Boze, kto zas hovori, ze si idiot? Preco si vsetko beries osobne? Ospravedlnujem sa, ak som ta urazil. Len sa mi ULF nezda prave vhodna volba pre Bratislavu vzhladom na nase podmienky...
A este daco: Ked mas pocit, ze DPO-Inekon alebo Skoda by neboli ochotni investovat do vyvoja metroveho modelu, preco by to mal byt ochotny prave Siemens? ULF na metrovy rozchod vari existuje? To, ze nieco neexistuje, este neznamena, ze to existovat nemoze...
Hm, neprotirecis si tak trochu? Na jednu stranu si proti metru a podobnym hlupostiam, lebo na to nemame, no na druhu stranu by si tu privital najdrahsiu elektricku na svete, ktora stoji snad o tretinu viac nez ktorakolvek ina nizkopodlazna elektricka. Jazdne vlastnosti si na nasich tratiach ani len nechcem predstavit, sirka ulicky v portaloch pri metrovom rozchode by bola tiez oslniva, takze vymena cestujucich by prebiehala jedna radost...
Nastastie ktosi hovoril, ze Siemens to pre nikoho ineho nez Vieden ani vyrabat nechce.
Vodic busu c. 91 sa vcera (23.6.) zrejme velmi ponahlal dobehnut svoje ani nie dvojminutove meskanie, ked nepokladal za potrebne cestou pod Novy most zastavit na zastavke MiU Rusovce (13.43 h) napriek tomu, ze tam stali 4 ludia... ?
Výnimočne súhlasím. Až na jeden detail, ako som mal možnosť sa na tramwaytagu dopočuť, miestni spomínali nejaké šialene vysoké náklady. Myslím, že niečo s údržbou, zrejme mysleli opotrebovávanie okolkov alebo čosi podobné. ?
Ako chces donekonecna jazdit plesnivymi kachnami? Ja by som ULF bral, je to sice zvratena konstrukcia, ale je mi velmi sympaticka. Combino? No neviem, po skusenostiach s tymto vozidlom v inych mestach by som na to moc nesahal. ULF je uz overena konstrukcia, ktora dokazatelne funguje. Bez problemov by siel upravit na metrovy rozchod. Nemyslim si ze je to mrhanie peniazmi, kvalita nieco stoji. A preco by nebolo treba nastupnu harnu na urovni chodnika? Interier si mozes objednat aky len chces, ak by si na tom trval, tak ti tam namontuju aj repliky laminatovych sedadiel s kachny. A co je dnes lacne? Astra? Vsak ta na meter ani neexistuje a mam vazne obavy ze Skodovka alebo hocikto bude investovat milony iba do vyroby prototypu, ked sa este vobec nevie ci sa v BA vobec objavi. Ja by som bral ULF, rozhodne. Je to pekna moderna tramvaj, Combino by som tiez prezil, ale uz nie to povodne, ale s upravenym ramom, aby nepraskalo.
ULF je podľa mňa neuveriteľné mrhanie peniazmi. Netreba nástupnú hranu presne na úrovni chodníka. Úplne by im stačilo aj nejaké Combino, či už to radšej nie. To by tie prachy mohli radšej vraziť napríklad do zatrolejovania časti mesta.
Áno je pekné ULF, má síce tvrdé sedačky ako tie ich Duwagy či čo to majú, ale príliš drahé.
galiyosha
Nastastie ktosi hovoril, ze Siemens to pre nikoho ineho nez Vieden ani vyrabat nechce.