Keď v praxi cestujem z oblasti hlavnej stanice, hodžovho námestia a podobne, tak by mi nikdy nenapadlo ísť do Dúbravky električkou. Za to, že električká má cieľ Dúbravka, tak s ňou nepôjdem, pretože je to vyhliadková jazda cez celé mesto.
Len o MIN. 10 min. a MAX. 16 min. VIAC oproti jazdnej doby L1 na hl.st. No a kým v prípade elín je to len max. 16 min. naviac, o koľko viac času sa dá ušetriť nezachádzkou vlakov na hl.st.?
Jazda z Dúbravky na hl.st. trvá s L1 34 min. a na žst. NM s použitím L5+6 len o 10 min. (pri okamžitom prestúpení), resp. 16 min. (pri ujdení spoja pri prestupe), pričom interval na všetkých troch linkách je rovnaký. Takže to nie je až také tragické, nie?
Aha, tak dik, to som sa potom vazne mylil cely cas.
Nuz ale ked to Skodovka zvladla takto bez problemov, stale mi vrta v hlave, preco aj Siemens nevie svoje lokomotivy vyrobit tak, aby nerusili KO. ? Co uz.
Ked som sluzil v Brmbolakove, tak ludia si nechavali v ranej spicke, ked sa valil na Blavu kazdych 20-30min vlak, usjst vlak na Mesto preferovali Hlavnu stanicu. Teraz sa to tam uz pomaly zlepsuje (Polus...), ale podstatna cast frekvencie ma zaujem ist na Hbf.
Nové mesto je vynovené, vedie k nemu električková trať a nie je problém k nemu dotiahnuť trombelusy. Akurát by bolo treba pridať peróny ? .
IC cez Marchegg s Taurom by určite nebol pomalší. Nie je každý diesel na svete síce fotograficky príťažlivý ale slabý a poruchový okuliarnik... ? .
Dopúšťaš sa zásadného a všeobecne rozšíreného omylu. Ešus NIKDY nerušil koľajové obvody. Ešusc rušil len svoje vlastné snímače VZ, čo je niečo úplne iné. Takže úpravy ešusu nikdy neriešili problematiku rušenia KO.
Pre milovnikov uvrati z IC vlakmi vam ZSR v spolupraci so ZSSK pripravili od 19.6. do 27.6. moznost zazit este jednu uvrat navyse. Kedze medzi Hlavnou stanicou a Novym mestom bude vyluka, budu sa vlaky tocit cez Racu. ?
Zapojime do toho Dubnicu a Zvolen a bude me mať asynchronny pershing na 15kV 16,7Hz, prip. zrekonstruuju princeznu 263 po vzore bastarda 371 s pridanim rakuskeho systemu. ?
Do (myslim) 2007 by sa mal Marchegg zadratovat, ale inak cenovy rozdiel vo vozbe vlaku v elektrike alebo dieslom je zanedbatelny. Minimalne ziska cestujuci 20 minut.
Neist s IC-eckom na Hbf by bola momotina, je odskusane ze cestujuci maju radsej vlaky na Hbf ako na Neustadt. Ta uvrat je ale na druhej strane totalna blbina, ale snahou bolo spojit vychod Slovenska zo zapadom cez Vieden, preto buduci GVD budu jazdit vo Viedni na Westbf., odkial su spoje na Linz, Salzburg,.... Tato snaha ale prinasa to ze mas ako bonus platenu vyhliadku po zakutiach ako je UNS a vacsina Bratislavcanou preferuje pruznejsie ER-ka z Hbf a Petrzalcania jazdia zase z Petrzky.
Apropo, IC uz isty cas chodil cez Marchegg a DNV s brejlovcom na cele. Kvoli nejakej nehode na Rakuskej strane. Aj som si to chcel vyfotit na viadukte pri Morave. Bol som tam, cakal na vlak, keby ma pohraniciari nezavolali a nekontrolvali, lebo prave vtedy isliel okolo, s polhodinovym meskanim. Takze foto nie je. ?
OK, mas pravdu, lenze potom z celej myslienky priamych vlakov do Viedne vznikne paskvil aky je teraz. Je potrebne si polozit zakladne otazky, ci su tie priame vlaky vobec potrebne, aku cielovu skupinu maju vlastne oslovovat, lebo vsetkym sa vyhoviet neda.
Prosim nekamenujte ma, mne sa bratislavska hlavna stanica celkom paci, ale ked sa tak divam na plan zeleznic po uzemi Bratislavy, zda sa mi, ze ako ustredna zeleznicna stanica by sa lepsie hodila napriklad stanica Nove Mesto (ciste kvoli pozicii na zeleznicnej sieti). Ale je dalej od centra, ma podstatne horsie spojenie MHD a je skaredsia
A IC cez Marchegg v dieselovej trakcii... preco nie? Diesel by sice bol na rakuskom useku pomalsi, ale vymena dieselu za gorilu by urcite modrym netrvala tak dlho, ako dve vymeny masin, z toho jedna v Petrzalke priamo pod stykom dvoch sustav
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy