Reply on: Papyr #30576:
V princípe súhlas, ale to isté by svojou činnosťou mal zaistiť aj funkčný strhovák ČKD ? . Výhodou Railtechov je možnosť presnejšieho nastavenia, kvalita a podobne. A keď sa Railtech zablokuje, vodič nemusí povoľovať skrutku, ale naopak strhovák natiahnuť. Strhováky ČKD umožňovali nasadenie zberača na vedenie aj v nenatiahnutom stave. takže 99% vodičov (vrátene mňa) jazdilo s nenatiahnutými strhovákmi, zberač Railtech to nedovolí, čím prispieva k menšiemu ohrozeniu vedenia. Ak vozidlo so strhovámi Railtech/Delachaux strhne priečny preves, je to v 99% zle nastaveným strhovákom (musí byť nastavený podľa použitého zberača) a v tom zvyšnom percente tým, že k vypadnutiu zberača došlo tak tesne pred prekážkou, že už strhovák nestihol zareagovať.
vlado
Cau, na tvoje otazky viem dost presne odpovedat:
Dodnes neviem, kde bola vozovňa POHEV v Bratislave, (v Kopčanoch?)
ANO, V KOPCANOCH. DNES TAM ESTE STALE EXISTUJU KOLAJE.
a bola spoločná pre jednosmernú trakciu včetne vozov tramvajového typu aj lokomotív ,alebo boli oddelene.
LOKOMOTIVY EG5,6 POHEV MALI ZVLAST VOZOVNU A ELEKTRICKOVE VOZY ZVLAST, ZO STRANY MESTA.
Tie dlhé štvorosé osobné vozy pre priame vlaky do Viedne vlastnil aj POHEV alebo len Viedenská strana?
SPOLU ICH BOLO 28 KUSOV, 14 VLASTNILA KAZDA STRANA, POTOM NASA ZOPAR PREDALA VIEDENSKEJ.
Kde boli vozovne tejto dráhy vo Viedni ?
VO SCHWECHATE, ZVLAST PRE LOKOMOTIVY A PRE VAGONY, MAM PRESNE NAKRESY, TERAZ JE TAM MUZEUM, NEDAVNO SOM TAM BOL A MAJU ICH TAM 3 KRASNE VYBLISKANE KUSY + JEDNU EG2. CHYSTAM SA DO MARIAZELLU POZRET EG5.
AKU MAS LITERATURU? JA MAM RAKUSKU KNIZKU Z ROKU 1962, JE TAM VELMI VELA TOHO, MYSLIM ZE JE TAM 90% FOTIEK KTORE EXISTUJU, KDE TU ESTE NAJDEM NA WEBE NEJAKE INE FOTKY. V TOM MUZEU SOM BOL S JEDNYM STARYM PANOM Z VIEDNE CO CHODIEVAL NA ELEKTRICKE DO BRATISLAVY A UKAZAL MI JEHO SUKROMNE FOTKY. MINULY VIKEND BOLO 90 ROKOV A BOL SOM VO WOLFSTHALE POZRET LOKOMOTIVU 1072.01, MAM FOTKY. RAD BY SOM SI VYMENIL LITERATURU, MOZEM TI POSLAT NEJAKE FOTKY KED CHCES.