Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobry den, chcel by som informovat o dohode starostu MC Raca a DPB o organizacii dopravy pocas Vinobrania: premavat budu vylucne spriahane elektrickove supravy na linkach 5 a 11, linka 11 bude mat vkladane medzi intervaly dalsie vozidla, t.j. interval 10 minut. V case 8 - 22h budu v useku Vazovova - Raca premavat posilove klbove autobusy podla potreby - vypravovane pritomnym dispecingom. Viac informacii na dispecingu DPB tel. 5296 7751. Pekny den!
Nic si z toho nerob frank, popravny chodnik je v poslednom case chory
Chcem sa velmi pekne DPB podakovat za "nahradnu" dopravu za nepremavajucu linku 3 a sice linku 7, ktora vsak do Race nechodi! Vozime sa ako sardinky a DPB si ani nedal namahu prerobit grafikon 5 alebo 11, takze cakam 10-12 minut a potom idu tieto dve obe za sebou. Vdaka a len tak dalej!
1 Dneska mi revizor podakoval, ked mi vracal moju
kart :-))) Tak to uz hej...

ZSR To sa mi tak zda, akoby zacinalo v BA nieco fakt NOVE! Teda, zacne premavat vlacik-MHD. Vsetci vieme ze uz raz taky chodil do Viedne, potom ho zrusili a teraz budeme mat vlacik zase...Fakt sa mi zda, ze sa rodi nieco, co tu fakt dlho nebolo a ze o 50 rokov niektori blavaci budu zase spominat pri
obrazkovej knihe "starej" Bratislavy na nasu
"Vajnorsku elektricku"... Zase nebudem spavat 😃

Doktor Mal by si skocit do BA. Hovori sa tu o dialnici D61, urcite poznas. A tu teraz predlzuju smerom do BA /okolo BA, alebo tak niao:-)/...
A odbocka do Vajnor tam teraz tak trosku nechtiac zavadza...
Ten vláčik bude mať linkové označenie 55 a tarifné vybavenie DPB a.s., takže sa budeme môcť tešiť a prevážať na trati Trnavské mýto-Východné od 30.9.2001!!!
Zdravim vsetkych fandov dopravy (mestskej, alebo aj primestskej)!
-----------
Dnes som zistoval nieco o vlaciku, ktory ma pluzit kolaje na Filialku. Z okna som zbadal ze robia trat, nuz idem sa pozriet. Zistil som, ze ma premavat od 30. septembra 2001. Pofotil som prace na trati. Potom som sa odviezol s tratovymi pracovnikmi na zastavku Slovany, kde som odfotil rekonstrukciu priecestia. Vyzera to fakt super, a dufam ze ten vlak bude rentabilny (alebo aspon menej stratovy ako autobus). Ci bude mat oznacovace alebo to bude BID-ka sa mi zistit na 100 percent nepodarilo. Ale tusim ze to bude normalne, ako tramvaj.
A najlepsie by bolo, keby aj nejake "lokalne" vlaky premavali na filialku, lebo to je podla mna (a keby len podla mna) lepsie ako Hlavna Stanica. Tak napriklad primestske alebo aj dajake osobaciky z Trnavy, etc... No nepredbiehajme, uvidime ako sa situacia bude vyvyjat.
Inac, Beus, informacie sa mi dostavali tak ako k tebe: po kuskoch 🙂

--------
Dalej,
dnes, t.j. 10.09.2001 o 5:20 som nastupil na Racku do Karosy B732 ev. c. 1611, zmluvna doprava do VW.
Vieme, ze tam behaju 1610 a 1611 (okrem inych busov). Co ma velmi prekvapilo bolo to, ze napriek vonkajsiemu vzhladu Karosy zodpovedajucemu pomenovaniu "srot", bola jazda uplne ina. Neviem, mam taky pocit, ze 1611 ma cestny diferak. To som usudil ked som pocul zvuk motora (jeho otacky som si tipol) a pozrel na ubiehajucu krajinku okolo busu. Samozrejme ze aj rozbeh bol na "Karosacke" pomery perfektny. Jedine, co prekazalo v komfortnej jazde bolo, ze na poslednom kvalte prevodovka vydavala skriekave zvuky. Voz dokonca kuril (aj ked nie extra ucinne, ale predsa - kuril) a vodic s nim evidentne vedel jazdit. Pouzival aj motorovu brzdu, ktora pri tomto voze aj brzdila a neplytvala iba naftu. Pritom vydavala taky pekny zvuk. Proste si myslim, ze 1611, napriek jeho vonkajsiemu vzhladu, je vcelku dobry voz (naozaj treba uznat, lebo takych Karos B732 uz vela nieje). Ma urcite aj nejake chybicky, ale skuste si ho porovnat tak napriklad s 1121, co je maximalny vrak.
Coze?O akej dialnici to hovorite?
MYSLITE SI, ZE DOCASNE ZRUSIA 53-ku, kvoli tej dialnici ??????????? Dufam, ze nie... Co budem potom robit. 😞
Hosi k tomu S-bahnu Vajnory - Filialka, asi takto: Jazdit sa ma len z vychodneho, lebo usek Vajnory - vychodne neumoznuje dostatocnu priepustnost pre zamyslanu frekvenciu pri sucasnom zabezpeceni jazd vlakov v tomto obvode stanice. Jazda motorov by znacne rusila posun na vychodnom. To co ste tam teraz videli neboli nejake skusobne jazdy, ale bezne sluzobne osobne vlaky, ktore uz desiatky rokov jazdia medi Hlavnou stanicou, Racou a Vajnorami.
***OPRAVA*** v predchadzajucom prispevku malo byt vo vete "...zhruba 700 ks. zostrojenich" namiesto "700 ks" malo byt "700kss".


Za pochopenie dakujem!
Doktor
(odd.patologie,Fakultna nemocnica,Košice).
Tak teda vy budete mat aj linku 55 ZSR radu 810!Viete co?Byt vami tesil by som sa na to ako tam daju BUSE transparenty (alebo nejake ine) a tie vase oznacovace cest.listkov (cl.).Inac 810 je klasika SR.Zhruba 700 ks.zostrojenich slape to 80km/h skratka super!(mozno tam bude aj WC (hajzel/toalajtó) co ste urcite v mhd este nevideli co?)(inac tak to bolo aj v jednom SCI-FI clanku a t mohli ste sa napit aj brzdovej kvapaliny)... no a so zalozakmi Intercity(HA!HA!) tak to teda bude uroven.
Uz sa tesim, ked budu na vlakovej 55ke zalozaky InterCity...
Vo Vajnoroch na stanici (pri perone) su automaty na CL DPB.
A ked sme uz pri plynofikacii busov a chytil som zrovna prispevok c.3025, tak aj k tomu pridam cosi: Vraj bola videna 2206-ka stojaca v areali SPP.. zeby ju chceli plynofikovat? 😉 A potom premiestnit na 3. kolonu? ;-)))))
S tym vlacikom do Vajnor: Uz ani neviem, odkial to vsetko viem, myslimze postupne po kuskoch som sa dozvedal fragmenty, z ktorych vyliezlo nieco taketo:
Vzhladom na rekonstrukciu nadjazdu zo Seneckej cesty do Vajnor (jeho napojenie na uz vybudovany nadjazd nad Sen.c.) a s tym spojenu nutnu vyluku liniek 53, 56 a 65 sa DPB dohodol so ZSR o tom, ze sa zacne znovu vyuzivat trat zo stanice Bratislava-Filialka na Predmestie a budu tade chodit vlaky do Vajnor.
Prakticka realizacia: ZSR zrekonstruuje komplet tratovy zvrsok (nie vsetky kolaje) od Predmestia az po Trnavske myto - to uz maju takmer hotove, dnes rano som videl ako podbijali rekonstruovane priecestie na Riazansku, inac je vymeneny zvrsok uz vsade a chyba im len usek za garazami medzi Riazanskou a Jarosovou a peron pri tom useku. Po takto zrekonstruovanej trati budu premavat vlaky so 4-5 zastavkami (je viacero verzii) z Trnavskeho Myta na ZST Vajnory (ak sa nepletiem).
Vlaky budu tvorene najpravdepodobnejsie voznami radu 810 (cize SM-11 na kolajniciach - motor Skoda ML634, automatika Praga 2M70, 1 hnacia naprava s reverzibilnym prevodom, konstrukcna rychlost 80km/h, neoficialna vyssia) (mozno s vlecnakmi 010/011), comu nasvedcuje to, ze uz jedna 810-tka bola videna ako s par ludmi prisla z mesta na ZST Vajnory, chvilu tam pobudla a potom plnym plynom zdrhla nazad - zrejme robili skusobne jazdy.
Pre interval vlakov je tiez viacero verzii, uvazovalo sa vraj s intervalmi od 20 do 30 minut. Zda sa, ze do chudiniek 810-tok namontuju cvikace R&G Mielec a ak budu mat linkove oznacenie, tak pravdepodobne 53.
Takze sa mame na co tesit, teda aspon ja sa uz tesim. A tentoraz bez ironie 🙂 A chvalim, najma za tu rekonstrukciu zvrsku 🙂
#2954 Deko: Ja som to s tym chatom myslel takto: Na nejakiom servri (takych poznam plno) sa vytvori konto, z ktoreho sa to bude posielat a kde budu ludia tie smsky mailovat... lebo colorov system je nevyhodmny v tom, ze ho mozu pouzivat len eurotelaci... A tych je tak 40%.. Na globteli je taka vec tiez, ale zase to mozu pouzivat len globtelaci.. Takze cez mail by to mohli pouzivat vsetci a s tou vyhodou, ze za prijatie by nic neplatili! Kamarat nieco take robi, takze sa ho spytam, ci by to nespravil. Cez jeho system by to ist mohlo.
Trubo> ale mohli by, nie??
vsetci nechodia "zmluvakmi", ale aj 21tkou.
samozrejme ze "55", proste preklep.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.