Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vladimír: Prečo? Chce aby sa jeho voliči vozili bez prestupu čo najďalej. L12 a L4 majú takmer totožnú trasu po Nový most a ten kto bude chcieť ísť z Dúbravky na Šafko pôjde L1. Je to celkom dobrý nápad. Doteraz boli z Dúbravky dve totožné linky, lebo ten čo chce ísť na Obchodnú pôjde určite L5 a ten čo chce ísť na Hl. stanicu pôjde L83 a L34.
Potom by však bolo dobré zaoberať sa otázkou znovu spojiť L12 a L14. Aj keď neviem čo by tam vypravovali. Či K2 alebo T3.
Aj keď Dúbravka sa tým zbaví jednej linky jazdiacej po 20.00.
Reply on: J #29673:
Uvedomujes si ze HN bude po tej vystavbe maximalne obkolesene relativne modernymi budovami? Bude to tam vyzerat ako v ludskom terariu...
COLOR: Ja len toľko, že tá polyfunkčná budova, bude dosťpekná, zastavia dieru ktorá vznikla zbúraním historických budov, rešpektuje historickú zástavbu a má prijateľný vzhľad. O tejto budove sa dá povedať, že bude PLUS pre Hodžovo námstie. To sa však nedá povedať o Tatracentre.
Okrem iného zmení sa aj nie dosť príjemný priestor pre cestujúcich. Budú sa mať kde skryť,...
Reply on: Emo #29667:
Noooo... zase ja by som to tak striktne na ten počet prestupov (jeden vs. dva) nerozpočítaval vzhľadom na frekvenciu spojov na L49. Čo z toho máš, že musíš prestúpiť iba raz, keď na prestupe budeš čakať pol hodiny?

Re #29671 lubos (!): Nechápem starostu Dúbravky, ak je to pravda. Bol som presvedčený, že takéto hlúpe návrhy so zavedením prestupnej tarify už nebudú.
Zapocul som taku informaciu, ze starosta dubravky chce linku 4 a vraj mu niekto z DPB ponukol, ze linka c. 4 pojde do dubravky, ale musia sa vzdat linky cislo 12... nevie niekto nieco blizsie ci aspon ci je to pravda ? (lebo je to totalna pakovina)
Reply on: qwix #29663:
Toto neeeeeeeeeeeeeeee ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: galiyosha #29652:
No lenze ak tu fotobunku prekrocis tak si mozes rovno slapat heh. Myslim, ze na Hlavnej stanici od elektriciek hore naslapny senzor je ale to je jedno. Ja si pamatam na prve take schody v Bruseli, kde som bol ked som mal takych 7-8 rokov a do nejakej garaze isli strasne pomalicky schody. Tak som na ne isiel, citil som ako som stupil na tu dosku pred nimi, ta sa proste pohla dole o nejaky ten centimetrik a schody sa rozbehli. Nic tazke, navyse si nemyslim ze nejako extra drahe. Problem by bol v tom, ze by bolo potrebne asi vymenit komplet schody (mozno nie, ale balsaja technika asi s takym niecim nepocitala _vobec_) - no zas niektore su uz fakt v dezolatnom stave. Mohlo by sa to vyskusat pri rekonstrukcii podchodu na Hodzovom, ktory prislubila spravit ta firma, co tam postavi dalsi polyfunkcny dom (= #vomit#). Velmi by ma totiz potesilo, ak by aj v noci a cez vikendy mohli schody ist (najma ak vidim dochodcov ako sa trapia na Trnku s taskami z Carrefouru) a mohlo by to zabranit mnohym koliznym situaciam pri prechode zo zastavky L31, 39, 78, 513 na elektrickove nastupistia - aj ja osobne radsej prebehnem cez cestu nez by som tych 10 metrov mal obchadzat hore a dole po nefunkcnych, resp. "neiducich" schodoch.
Reply on: galiyosha #29632:
No dobre, ale podľa tvojho modelu by si cestou k NOU musel dvakrát prestupovať. Kdežto keby sa zachovala L49, či už v podobe autobusu alebo trolejbusu, by bol potrebný len jeden prestup. Tak čo je pre vlky výhodnejšie?
Reply on: Spectre #29665:
... hej, alebo ten Petrolejbus zo scifi 🙂
Reply on: Papyr #29661:
Ved pockaj.. nebude tam ElektroLine, ale SteamLine ? ? ?
Reply on: qwix #29663:
Aj ja. ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Andy #29658:
Neviem, ci sa do "prestupu na hrane" pocita aj cas, ktory tam stravis 🙂 ale asi nie 🙂 ale pekny priklad 🙂
Reply on: Spectre #29659:
No ved by to viselo na delta zavesoch 🙂 naco pevne svorky? Jedine, co rad uznam, ze je vyborne a zaroven "pevne", su pevne zavesene obluky na pruznych kevlarovych lanach v zakrute, krasne tie kevlarove lana to odpruzia. Vid http://www.elektroline.cz/img/main/prodprg/cat49b.jpg . Da sa po tom ist 40, ale to uz cestujuci padaju zo sedadiel. Rovne trate by som zavesil jedine na delta zavesoch tej istej firmy 🙂 Lenze ja nastastie dopravu v BA neorganizujem 🙂
Reply on: Andy #29658:
Vyborne vystihnute ? ? ? ?
Reply on: Papyr #29656:
Hehe, lenze tvoj autobus nebude chcet jest, ale obcas drbne na zem a budu sa na nom rozpadavat pevne svorky ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Papyr #29655:
Este si zabudol tzv. "bratislavsky" sposob prestupu na hrane... Prides autobusom, vystupis, bezis na autobus ktory je pred tym, z ktoreho si vystupil, vodic ti zavrie pred nosom, cakas na dalsi, a nastupis. 🙂
Reply on: Papyr #29656:
Neviem si celkom predstavit pouzitie nejakych starych drotov na uplne inom useku... A navyse tu trat by bolo dobre zachovat...
All: ale ono vybudovanie tej druhej stopy z Vojenskej nemocnice okolo Patronky v uvedenom smere stoji zhruba tolko, ako jeden nizkopodlazny autobus. Nanajvys tolko, ako jeden nizkopodlazny trolejbus, ked uz mam pocitat v pomernych cenach. (Dokonca, kedze niektori uvazujete aj o naslednej likvidacii jednosmerneho useku od VN smerom na Kramare, tak tu je dobra sprava - mozete k tomu dokonca pouzit stare droty, ked mate financne tazkosti.) To by znamenalo, ze sa da zrusit autobusova 49 bez nahrady. 🙂 No, mne to pripada, ako by som si kupil autobus, ktory nikdy nebude pytat jest 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.