Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Hlavne nechapem ako mozne jeden clovek sucasne hovorit o utlme trolejbusovej dopravy a vystavbe tej polotrate na Dlhych Dieloch.. Alebo uz tu vystavbu definitivne vzdali? Vsak o tej trati sa v BA novinach tusim zivo pisalo v dobe, ked este zacali sny o moste Kosicka...
Reply on: fobust #29474:
To ten modrogumný debil čiernoprdelnícky nacionalistický, poxxbaný podporovateľ EVPÚ Nová Dubnica a podobných zvráteností v mene "podpory slovenských firirem", fakt povedal? Doložiť podrobnejšie . kedy, kde, čio je to niekde zdokumentované a ideme to rozmazávať v novinách. Žeby mu Molnaft sľúbil vreckové???
Reply on: fobust #29489:
Hm, taky Sanos brazdiaci ulice Petrzalky (ktoru by sme pri tej prilezitosti mohli este slavnostne vyzdobit transparentami v zmysle "Svedomitou pracou budujeme nasu socialisticku vlast!"), to by boli krasne fotky. 🙂

Inak vsetkym odporucam stranky http://www.sao.sk. Tak amaterske firemne stranky som uz velmi, velmi dlho nevidel. 🙂
Reply on: fobust #29483:
No, vsak v tychto dnoch sa na mna v trolejbusoch usmieva plagatik z vyhodami Mostu Kosicka a ako jedna vyhoda je ze "umozni trolejbusovu dopravu"...
Reply on: bigmac #29472:
nie je to tym, ze najgenialnejsie vladne strany nemaju ziadny zaujem na hromadnej doprave beznych ludi a najradsej by boli keby vsetci ludia boli podnikatelia, mali vlastne auta, platili zo vsetkeho dane a nepotrebovali ziadne sluzby ktore treba nejakym sposobom dotovat (zdravotnictvo,mhd, zeleznice,...) ???
Reply on: tr3mp #29487:

Skor historickeho Oerlikonu alebo Sanosu. Ozaj, Oerlikon. Ako to s nim je??? Nevie niekto nieco? Co som pocul, tak mal uz komplet motor s rozvodovkou a napravami (poloosi z 9Tr) a takisto 9Trkovu stykacovu vyzbroj, povodna sa nezachovala a ani dokumentacia nie je. Vie niekto nieco o tomto trolejbuse? Kedy vyjde von?
Reply on: Vladimír #29484:
Az teraz si spatne uvedomujem, ze tu moju hlasku o "dobrych spravach" mohol niekto zobrat aj vazne. OK, nabuduce tam dam nejake upozornenie, ze "pozor, skryta ironia". 🙂 (Mne subjektivne tento -- ? -- pripada taky ustipacny, ze sa mi tieto poznamky v pripade jeho pouzitia zdaju nadbytocne. 🙂 )
Reply on: fobust #29483:
Inak, fotka historickej 9Tr na moste Košická, to by bola lahôdka 🙂
Reply on: Vladimír #29484:

Trollino a Ostrava. Jasne... Ako som mohol tresnut taku blbost? ?
Reply on: fobust #29483:
Presne tak.
Re #29481 tr3mp: SAO Lucenec? Pre Kristove rany, nestras! ?
Reply on: galiyosha #29475:
Zaujímavé úvahy. To sa vlastne môžeme tešiť na útlm všetkého, lebo na Slovensku nemáme žiadneho výrobcu vozidiel pre MHD 🙂

Re #29478 fobust: Tollino sa vyrába v Poľsku? A ja by som bol odprisahal, že v Ostrave...
Reply on: Andy #29480:

On nevravel o zruseni trolejbusov, ale o utlme trolejbusovej dopravy. Hlavne ze cez most Kosicka mali jazdit trolejbusy, uz to vidim. Je mi z toho zle, zevraj utlm trolejbusov. Pri sucasnych cenach nafty a plynu by mal skor nastat utlm autobusov na ukor elektrickej trakcie. Aj keby niekto argumentoval ze aj trolejbus smrdi, lebo elektrina sa musi niekde vyrobit (tepelna elektraren). Ale Papyr to preratal a stale to sposobuje menij emisii ako najlepsi spalovaci motor.
Reply on: fobust #29478:
Tak to je teda riadne zvratena logika. ? Pochopil by som, keby domaci = slovensky, kedze dane by cisto teoreticky sli spat do statneho rozpoctu. (Ale aj to je chory argument.) No vskutku nechapem, aky je po vstupe do EU rozdiel medzi vyrobcom ceskym, polskym, nemeckym, svedskym? Ved DPH sa plati vzdy v cielovej krajine a clo je nulove... Okrem toho, co uz len dopravny podnik za posledne roky kupuje domace? Mozno akurat tak automaty na listky... Ten vyrok je nehorazna blbost... A Trollina sa nemontuju z vacsej casti v Ostrave, nez v Polsku?
Reply on: Andy #29480:
Budú tam chodiť slovenské autobusy 😉
Navyse ked zrusia trolejbusy, tak co bude chodit na Kramare, na Kolibu a na Mudronovu? Kupia autobusy s nejakym ultra silnym a odolnym motorom alebo tam postavia elektrickovu trat, na ktoru je tolko domacich vyrobcov ze az?
Reply on: fobust #29478:
Niekto by mu mal vysvetlit situaciu, ked je neinformovany. Vsak CR bude stale mat 2 vyrobcov trolejbusov, tak hadam nechce povedat, ze uz nemame "domaceho" vyrobcu.
Reply on: Andy #29477:

Takto: Domaci = Ceskoslovensky. ☺ Ale Skoda Otrov sociliznu skrachoval, tak Janko Hrasko vyhlasil, ze nie je domaci vyrobca trolejbusov. Ako keby neexistovala 24Tr, co je podla mna uplne zvratene vozidlo, ale je. Navyse v Polsku sa vyraba Trollino. A vobec, sme teraz v EU a akykolvek stat v EU by sa dal povazovat za "domaci", pod pojmom cudzi trolejbus by som chapal cinsky, australsky a pod.
Reply on: fobust #29476:
Co to je za kravinu, vsak uz minimalne 11 rokov nemame domaceho vyrobcu trolejbusov a za ten cas sa uz nakupilo dost trolejbusov...
Reply on: galiyosha #29475:

Info ohladom vyhlaseni Janka Hraska mam od PePa, a on si nezvykne vymyslat. Ale nespravne si to pochopil. Praveze asi nastane rozvoj smradobusov na ukor trolejbusov. A toho sa najviac obavam. Aj keby tie smradobusy boli na plyn, furt su to smradobusy a taky trolejbus je stale ovela ekologickejsi ako hocijaky smradobus splnajuci aj Euro 4.
Reply on: bigmac #29472:
V ziadnom pripade nechcem DPB obhajovat, ale zeby za to mohli podstatne vyssie dotacie magistratu v Prahe? DPP je ale tiez riadny tunel -- vid metro, Barrandov a ine...

Re #29474 fobust: To vazne povedal? Ale ved to su dobre spravy, to sa potom mozeme tesit aj na utlm smradobusovej dopravy. ?

All: Ake su v zahranici skusenosti s jednojazykovymi vyhybkami? Je nejaky dovod, preco sa nepouzivaju aj u nas?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.