Karosa-rám-sľúbené
Vo všetkým mojich vlastných študijných materiáloch či príručkách som nenašla zmienku o údajnom "vyváraní rámu po 500 km" (presnú formuláciu si nepamätám-prosím o zhovievavosť). Napríklad čo sa týka kĺbových B741 - pri údržbe podvozok-rám je to kontrola neporušenosti zvarov profilov a priečok nosného roštu, mostu prednej nápravy a držiakov servoriadenia - prvá po 30 000 kilometroch a potom po 60 000 kilometroch.
?
Vo všetkým mojich vlastných študijných materiáloch či príručkách som nenašla zmienku o údajnom "vyváraní rámu po 500 km" (presnú formuláciu si nepamätám-prosím o zhovievavosť). Napríklad čo sa týka kĺbových B741 - pri údržbe podvozok-rám je to kontrola neporušenosti zvarov profilov a priečok nosného roštu, mostu prednej nápravy a držiakov servoriadenia - prvá po 30 000 kilometroch a potom po 60 000 kilometroch.
?
J
Just joke. Ale keby som pri vstupe do busu uvidel 20 letákov o výlukách, tak by som ich veru nečítal. Maximálne prešiel nadpisy. Ale naši cestujúci nečítajú ani tie, ktoré sa objavia, takže tak.
Re #29399 Martin: Ale veď to sa teraz zmení, keďže L12 bude zrejme jazdiť tak ako počas tejto výluky. Takže Z Kapucínskej bude jazdiť L12 aj keď oklukou okolo Reduty.