Martin Fundarek:Veru su a nie hociake.Praskaju ramy.Skoro vsetky Combina su schovane v Prahe na Zlicine,je na ne prisne informacne embargo,vsetci zamestnanci Siemensa musia "nic nevediet" a tvrdit,ze tam ziadne nie su:-).Akesi nemecke mesto,teraz neviem,tusim Gera,si stiahlo z vlaku uz nalozene KT4,predane do RO,aby vobec mali s cim jazdit.Siemensaci skumaju,ako a kde zosilnit ramy,par mesiacov to vraj potrva...
V katalógu vozidiel som našiel toto !
""""
Popis vozidla #6002
Evidenčné číslo: 6002
Typ: T2
Výrobca: Tatra Praha - Zlíchov, ČKD Stalingrad Praha - Holešovice
""""
Nemalo by byť správne ...Praha-Smíchov a ....Vysočany ?
Ano, presne tam, je to ako zastavuju policajti (vies kde). Je tam vidiet taky dlhy flek, potom urvyty strom a naburany plot. Inac ten tam musel dobre rychlo vletet. ?
Tento prispevok bol sice k veci ale na to aby sa situacia presetrila treba ihned volat 02/5950 5555... A ked uz to niekto napsie na STRANKY KTORE NIE SU STRANKAMI DPB tak treba aspon uviest miesto, cas a linku...
tato mhd je dobre na .... clovek za to plati dost penazi a ono si to chodi jak chce. Ked jeden spoj vynecha... ok, ale tri po sebe?! A este pred zdravotnym strediskom kde babky o palickach stavaju aj pol hodinu. Zastavka nekryta a ani jedna obycajna lavicka tam neni. Kam ide to ... cestovne... asi na tie nove ciste autobusy a elektricky, ktore v zime obcas zakuria?????????????????????????????
Inac, videl som miesto nehody 3619. Nielenze narazila do stromu, ale ona ho kompletne vyvalila, zastavil ju az betonovy mur. Zaspanie vodica by som vylucil, lebo pred miestom nehody je peky dlhy flek, takze evidentne sa snazil ubrzdit. Naozaj neviem ako k tomu doslo, zeby porucha riadenia? To je iba uvaha, nepisem ziadne fakty, to pre istotu.
Celé toto vzniklo tak, že tam bola pôvodne podvesná výhybka. Kolib u staval naša elita v odbore vrchného vedenia - EŽ (dnes už Elektroline) s ing. Podivínom z Pardubíc. Podarilo sa im Vrbustov dokopať k zmene projektu ale samozrejmě len za jazdy, takže sa síce podarilo nahradiť otočku z medených rúrok (dľa BA vrchárov tzv. elastický oblúk ? ) klasickými dvoj- a trojzávesovými svorkami, podarilo sa otočiť výhybku ale keďže bola príliš vysoko, museli sa tam dať tie pevné svorky. Keď ju VRBUSTi menili za ťahovú, tak ju samozrejme vymieňali s čo najmenšou námahou a tak to vyzerá tak ako to vyzerá...
Inak ťahová výhybka vždy visí aj na tzv. vešiačikoch, čo sú tie krátke lanká, za ktoré visí na nosnej sieti. Ono by tam stačilo nosné lano ale keďže tam ostala nosná sieť ešte od podvesnej výhybyk, tak sa to zavesil na ňu. Ťahové aná bývajú u nesymetrickej výhybky v BA občas aj tri - VRBUSTi si šetria prácu, to nevadí, že sa to potom vykriví...
Tá výhybka vyzerá všeobecne úchvatne - nová výhybka, nový mechanický kríž a medzi tým tie úchvatné sekcie vzor Ohio Brass 1928....
Re #28811 fobust: Už aj ty si urážlivý:-)? A čo by si napísal Ty?
I.
Cenu za premenovanie neviem. A myslím si, že pán Trabalík má pod sebou aj prevádzku a údržbu zastávok. Ale môžem sa mýliť....nepoznám to až tak detailne ?
S499.1023
Inak ťahová výhybka vždy visí aj na tzv. vešiačikoch, čo sú tie krátke lanká, za ktoré visí na nosnej sieti. Ono by tam stačilo nosné lano ale keďže tam ostala nosná sieť ešte od podvesnej výhybyk, tak sa to zavesil na ňu. Ťahové aná bývajú u nesymetrickej výhybky v BA občas aj tri - VRBUSTi si šetria prácu, to nevadí, že sa to potom vykriví...
Tá výhybka vyzerá všeobecne úchvatne - nová výhybka, nový mechanický kríž a medzi tým tie úchvatné sekcie vzor Ohio Brass 1928....
Re #28811 fobust: Už aj ty si urážlivý:-)? A čo by si napísal Ty?
I.