J A N O: Preco sa budu menit harmonogramy aj na
trolejbusoch. Mna asi porazi !!!!!!!!!!!
Ked uz robia v tuneli take velke zmeny, urobia ich
aj na tom vedeni, ktore je "nalepene" na bocnej
strane ??? Strasne mi lezie na nervy, ked sa elektricky pomaly vlecie cez tunel. Musite uznat,
ze je super, ked sa rozbehne...
trolejbusoch. Mna asi porazi !!!!!!!!!!!
Ked uz robia v tuneli take velke zmeny, urobia ich
aj na tom vedeni, ktore je "nalepene" na bocnej
strane ??? Strasne mi lezie na nervy, ked sa elektricky pomaly vlecie cez tunel. Musite uznat,
ze je super, ked sa rozbehne...
si
Beus, nekradni mi myslienky, zabudol si uviest ze to bol moj napad :-))
A ked tu uz setcia pchate rebricky vozov, tak idem aj ja nieco vypotit :-))
klbate:
karosa (-zivotnost plechov, -vek, +poruchovost (relativna, v prepocte na pocet vozov a ich vek)
TAMbus (-sedacky, -dostupnost ND, -upevnenie skiel, +spolahlivost)
Ikarus 28x (+zivotnost (spolahlivost))
Ikarus 435 (+klimatizacia vodica (ak funguje:), +-kurenie (zalezi od toho ci v lete alebo zime:-), -poruchovost (relativna, vid karosa), -priestor na nohy medzi sedackami)
kratke:
TAMbus (jazdim s nimi velmi malo, ale z tej trochy mam dobry dojem:-)
karosa (okrem nevyhod klbatej karosy sem este pristupuje lamavost ramu za 2 napravou - aj ked sa to da povazovat za koroziu)
SOR (jazdim s nimi este menej ako s kratkymi TAMami takze comment nedam ziaden, akurat ze to je uz skor ina kategoria busu)
Ikarus 415 (detto ako ik435)
(nezahrnam tu SOLARIS - nie je to voz DPB a ani dalsie nizkopodlazaky, ktore su zastupene v zanedbatelnej miere)