mam vyrazne neskory nastup a tak prave cakam na tramvaj v zast. odbojarov a ajhla: pastierik tu obhana svoje ovecky, vybera provizie s patricnym hurhajom a pouziva na to zaujimavy dopravny prostriedok: bicykel. ze by mu bol zadrzany vodicak?
Avion Petrzalka som uz nadobro zrusil, lebo cely Avion Shopping Park ma zaujem o dopravu zakaznikov asi taky, ze sa vobec nesnazi, aby boli cestovne poriadky na co najvacsom pocte miest, a tak nam posiela udaje, az po odstraneni ich (uz neplatneho) cestovneho poriadku z iMHD... A ked sa takto spravaju, nemienim minat svoj volny cas a uverejnovat pre nich cestovny poriadok, ktorym im robim zadarmo reklamu a nic z toho nemam...
P.S. A stazovat sa na Avione sa neoplati, lebo poslu aktualne udaje, ale ked sa nieco zmeni, tak uz zmenu neposlu...
Podla mna:
1. Netrafil do spravneho okna v prehliadaci a v druhom mal asi rozpisany mail na @dpb.sk. Len mam pocit ze ti mali stary deisgn este horsi
2. Mal na mysli design spred 4.11. ... ???
Amater:Skripanie nie je sposobovane rovnakymi otackami kolies,ale trenim okolesnikov o hlavu kolaje v obluku.Na tento hluk existuje vela sposobov odstranenia,napr.spravna geometria obluka (prechodnice),rozsirenie rozchodu v obluku,mazanie okolesnikov,mazanie hlavy kolajnice a dalsie),len DPB bohuzial ziadny z tychto sposobov nepouziva pretoze:Okolesniky sa nikdy nemazali,elektricky vzdy skripali v oblukoch,nikomu to nikdy nevadilo,co by ste este nechceli,my vieme najlepsie co Bratislava potrebuje...#multivomit#.
Ak sú teda v prípade električiek také malé polomery oblúkovna trati a kolesá škrípu, prečo potom má električka dvojkolesie ako železničné vozidlá, ktoré nedovoľuje rôznu rýchlosť otáčania pravého a ľavého kolesa. V prípade automobilov (a aj autobusov) sa už vyše 100 rokov používa diferenciál. Prečo je to u električky nemožné použiť?
S499.1023