No pochybujem, ze to vyriesi peticia... Navyse za CO bude peticia? Za zavedenie preferencie elektriciek? Vsak na to netreba peticiu, ale usilie magistratu spravit to.
Netreba žiadne petície....táto myšlienka nie je nová. Existujú už križovatky, kde preferencia električky funguje, resp. sú realizované technické a stavebné úpravy, aby preferencia mohla fungovať. Ucelený úsek s preferenciou je plánovaný na Karloveskej radiále a ak si dobre pamätám, tak by sa s realizáciou malo začať v tomto roku.
Toto som nejako vydedukoval, len mi nie je celkom jasne, z akej tarify sa pri medzinarodnych listkoch (napriklad Bratislava - Praha) pocita zlava pri pouziti toho Junior Pasu, a ci tak v konecnom dosledku je alebo nie je vyhodnejsi nez kilometricka banka. Skusim napisat na CD. Kazdopadne vdaka za ochotu. A ospravedlnujem sa ostatnym za off-topic.
Vypisme peticiu za zavedenie prednosti pre elektricky na svetelnych a aj inych krizovatkach - elektricka vezie kopu ludi a casto caka na krizovatke na cervenej, aj ked nejde ziadne auto. Technicky by nemal byt problem vypocitat intervaly semaforov alebo oznacit krizovatku takymi znackami, aby to tak vychadzalo.
Kto je za, kludne mi napiste
Duro Alexander
galiyosha:K medzinárodnému cestovnému lístku sa neplatí príplatok nikdy,samozrejme s výnimkou Slovenska.Zľavu na Junior Pas dostaneš aj na úseku ČD ale len pri medzinárodnom lístku.Junior Pas je výhodnejší než KMB pri bezpríplatkových vlakoch,pri IC a EC sa viac vyplatí KMB.Ja už na JP nárok nemám ? ale aj tak by som používal KMB pretože jej základná výhoda pre mňa nie je cena ale fakt že nemusím chodiť k pokladni...
Nuž rozdiely v odchodoch medzi prvým a druhým sedlom ma v Bratislave vždy fascinovali. Možno som len nepozorný, ale v iných mestách som si zatiaľ také niečo nevšimol.
Re #27455 Andy: Ale v takom Brne by sa neunúvali do Dúbravky tri linky pustiť. Jazdila by tam jedna, ktorá by mala v špičke nie päť, ale pätnásť spojov za hodinu a to by si sa už veru naspamäť neučil
Clovek sa najlepsie uci na vlastnych chybach. ? Odchody v poobednajsej spicke 10, 25, 40, 55 su inak tiez dost bizarne. Ale posledny odchod L90 23.15 by sa pacil aj mne.
To áno ale prečo nemôže ísť po rannej špičke 15 35 55 a večer tiež 15 35 55 a nie 05 25 45 aby sa to ľuďom lahšie pamätalo. Je to detail no ja som sa viackrát takto pomýli a musel som čakať ďalších 13 minút, keďže chodím 2 minúty v predstihu.
No konečne aj nejaké zlepšenie doplnkových služieb za tú cenu čo platím ? ? ?
Vladimír: No jasné tých 25 by bola blbosť. Treba intervaly tak ako si písal, deliteľom 60. Najpríklad aj na L90 cez víkend z 18 na 20. Hlavne keď teraz prešla L93 z 12 na 10. Pekný čiastočný preklad by sa dal zhotoviť. A cez p. týždeň by to mohli spraviť ešte tak, že sedlo po rannej špičke a sedlo po poobednej špičke by mali rovnaké odchody. Dnes to chodí spod mosta najpr cela:15, 35, 55 a večer celá: 05, 25, 45. No nie je to blbosť. A takých by sa našlóóó.
vzhľadom na našu snahu spríjemniť Vám cestovanie spojmi mestskej hromadnej dopravy, prichádzame k vám s novinkou. Odteraz už nebudete musieť platiť veľké poplatky a márniť svoj voľný čas v botanickej záhrade. Prinášame Vám výťažok z návštevníkmi botanickej záhrady najobľúbenejších machov a lišajníkov, ktoré Vám spríjemnia cestovanie spojmi mestskej hromadnej dopravy, ušetria Váš voľný čas, a to všetko zdarma! Stačí, ak si zakúpite platný cestovný lístok a použijete spoj MHD, a priamo v interiéri vozidla môžete vychutnávať ten príjemný pocit, aký sa Vám môže naskytnúť len v botanickej záhrade. Zatiaľ zavádzame iba skúšobnú prevádzku tejto služby v modernom 13-ročnom vozidle 6295 na prvom okne vpravo. Ak sa osvedčí, machy a lišajníky budú vysadené aj do iných vozidiel. Takúto možnosť Vám DPB, a.s. prináša ako takmer jediný prevádzkovateľ MHD na svete. Podotýkame, že vysadenie machov ušetrí prevádzkové náklady na čistenie interiéru vozidiel, pretože v prípade umytia vozidla hoci aj suchou handrou by mohlo nastať poškodenie exponátov.
Odpor botanizacie dopravy (I2004-001 Machy - Lisajniky)
Dovol este jednu otazku: Oplati sa viac Junior Pas ISIC alebo Kilometricka banka? Nie je mi celkom jasne, ci sa pri JP v Cechach platia alebo neplatia EC priplatky: na cd.cz sice pisu, ze sa platia, ale len pri vnutrostatnych listkoch. Ak sa vsak pri medzinarodnych listkoch pouziva ina tarifa nez ta zo zlavneneho cennika pre Junior Pas, je tato stale vyhodnejsia ako pouzitie kilometrickej banky? (Ak to spravne chapem, vdaka dohode medzi CD a ZSSK by som mal na Junior Pas dostat rovnaku zlavu aj pri ceste do Ciech.) Vopred vdaka a ospravedlnujem sa za off-topic.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha