galiyosha:K medzinárodnému cestovnému lístku sa neplatí príplatok nikdy,samozrejme s výnimkou Slovenska.Zľavu na Junior Pas dostaneš aj na úseku ČD ale len pri medzinárodnom lístku.Junior Pas je výhodnejší než KMB pri bezpríplatkových vlakoch,pri IC a EC sa viac vyplatí KMB.Ja už na JP nárok nemám ? ale aj tak by som používal KMB pretože jej základná výhoda pre mňa nie je cena ale fakt že nemusím chodiť k pokladni...
Nuž rozdiely v odchodoch medzi prvým a druhým sedlom ma v Bratislave vždy fascinovali. Možno som len nepozorný, ale v iných mestách som si zatiaľ také niečo nevšimol.
Re #27455 Andy: Ale v takom Brne by sa neunúvali do Dúbravky tri linky pustiť. Jazdila by tam jedna, ktorá by mala v špičke nie päť, ale pätnásť spojov za hodinu a to by si sa už veru naspamäť neučil
Clovek sa najlepsie uci na vlastnych chybach. ? Odchody v poobednajsej spicke 10, 25, 40, 55 su inak tiez dost bizarne. Ale posledny odchod L90 23.15 by sa pacil aj mne.
To áno ale prečo nemôže ísť po rannej špičke 15 35 55 a večer tiež 15 35 55 a nie 05 25 45 aby sa to ľuďom lahšie pamätalo. Je to detail no ja som sa viackrát takto pomýli a musel som čakať ďalších 13 minút, keďže chodím 2 minúty v predstihu.
No konečne aj nejaké zlepšenie doplnkových služieb za tú cenu čo platím ? ? ?
Vladimír: No jasné tých 25 by bola blbosť. Treba intervaly tak ako si písal, deliteľom 60. Najpríklad aj na L90 cez víkend z 18 na 20. Hlavne keď teraz prešla L93 z 12 na 10. Pekný čiastočný preklad by sa dal zhotoviť. A cez p. týždeň by to mohli spraviť ešte tak, že sedlo po rannej špičke a sedlo po poobednej špičke by mali rovnaké odchody. Dnes to chodí spod mosta najpr cela:15, 35, 55 a večer celá: 05, 25, 45. No nie je to blbosť. A takých by sa našlóóó.
vzhľadom na našu snahu spríjemniť Vám cestovanie spojmi mestskej hromadnej dopravy, prichádzame k vám s novinkou. Odteraz už nebudete musieť platiť veľké poplatky a márniť svoj voľný čas v botanickej záhrade. Prinášame Vám výťažok z návštevníkmi botanickej záhrady najobľúbenejších machov a lišajníkov, ktoré Vám spríjemnia cestovanie spojmi mestskej hromadnej dopravy, ušetria Váš voľný čas, a to všetko zdarma! Stačí, ak si zakúpite platný cestovný lístok a použijete spoj MHD, a priamo v interiéri vozidla môžete vychutnávať ten príjemný pocit, aký sa Vám môže naskytnúť len v botanickej záhrade. Zatiaľ zavádzame iba skúšobnú prevádzku tejto služby v modernom 13-ročnom vozidle 6295 na prvom okne vpravo. Ak sa osvedčí, machy a lišajníky budú vysadené aj do iných vozidiel. Takúto možnosť Vám DPB, a.s. prináša ako takmer jediný prevádzkovateľ MHD na svete. Podotýkame, že vysadenie machov ušetrí prevádzkové náklady na čistenie interiéru vozidiel, pretože v prípade umytia vozidla hoci aj suchou handrou by mohlo nastať poškodenie exponátov.
Odpor botanizacie dopravy (I2004-001 Machy - Lisajniky)
Dovol este jednu otazku: Oplati sa viac Junior Pas ISIC alebo Kilometricka banka? Nie je mi celkom jasne, ci sa pri JP v Cechach platia alebo neplatia EC priplatky: na cd.cz sice pisu, ze sa platia, ale len pri vnutrostatnych listkoch. Ak sa vsak pri medzinarodnych listkoch pouziva ina tarifa nez ta zo zlavneneho cennika pre Junior Pas, je tato stale vyhodnejsia ako pouzitie kilometrickej banky? (Ak to spravne chapem, vdaka dohode medzi CD a ZSSK by som mal na Junior Pas dostat rovnaku zlavu aj pri ceste do Ciech.) Vopred vdaka a ospravedlnujem sa za off-topic.
Minister je dobry, ved sa vyucil za cukrara - a dokonca jazdi(l) aj vlakom, takze ma plne predpoklady!!! Ved do Stropkova chce postavit trat, v tom case ale uz po ostatnych tratiach nebude jazdit nic. Od nasho minulorocneho strajku vypinam TV ked ho v nom vidim.
Ak máš ISIC kartu, tak si ju zober so sebou, za 100,- CZK si kúpiš Junior Pas ISIC a budeš to mať výrazne lacnejšie. Ak nemáš ISIC, kúpiš si KZ. Ale nie tú si kúp už v BA (asi 130,- SKK) a budeš mať lacnejšiu už cestu sem.
I.
Kua, kua, ono sa to tim Helmutom robi takt, ked neriesia take primitivne problemy, ako je rezanie perónu, alebo ako urobit hodinovy interval, ked ti vlakove kilometre stacia tak na 10 vlakov, ked naopak sa ti do toho vleje nejaky netaktovy rychlik, ked mas robit pripoj na trat kde je za den 2 pary vlakov, ked ....
Neber to ako vyhovorku, z vody moc nenavaris.
Navrhujem pausalnu platbu za dopravnu cestu. Naklady ZSR su do urcitej miery rovnake ci po trati jazdi 5 alebo 7 parov vlakov.
S toun inventurou to je blbe, no co uz. Iba dufam ze mi vyjde pocasie, nie ze zas prijdu povodne alebo nieco. ? Nuz, v Prahe budem asi do soboty, 2.4.2004, v Nedelu pojdem Strelou do BA. Vidis, musim kupit listky. Alebo ich mam kupit rovno tam v Prahe? Co odporucas? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023