Reply on: S499.1023 #27352:
Ešte si zabudol na vlaky OBB, ktoré jazdia z/do Viedne. (V súčasnosti však v rannej špičke len jeden spoj o 7.12 a poobede 12.00 - 20.00 4vlaky. ) Tie prechádzajú cez Marchegg. Tie len do Marcheggu z Viedne, tých je viac a keby sa to prepojilo, že z Viedne cez Marchegg až na Hl. stanicu či až na N.M. tak by to mohlo byť ešte aj efektívne. (Konkrétne 12.00 - 20.00 6vlakov do Marcheggu z Wien, čiže dohromady 10 a ráno od 6.00 - 8.00 2 vlaky čiže dohromady 3)Čo sa druhej stanice týka, ako som sa na to dnes pozeral, ale len z busu mal som taký pocit, že ako sa stretávajú ulice J. Poničana a 1. mája tak tam by bol priestor pre zastávku. Bolo by to ale treba si ísť pozrieť, prejsť sa popri trati,...
Vladimír
Ale ak hovoríš o 10 min. intervale, áno, to sa už dá. Otázne je, či sa dá na trati DNV - BA hl.st. zabezpečiť, ale do toho už ja nevidím. Ale pokiaľ áno, tak tá doprava po železnici má zmysel, len to musí byť skutočne frekventované (max. špičkový interval 12 min.) a musí byť ešte v DNV ešte jedna stanica, niekde pri vyústení Eisnerovej ul., najlepšie smerom k mestu - ak sa to samozrejme technicky dá.
Otázka ešte je, ako sa dá zabezpečiť prepojenie železnice s prestupným uzlom Patrónka.