v dubravke, na ul. m.sch.trnavskeho sa od krizovatky s harmincovou po staru konecnu na hanulovej objavilo akesi geodeticke trasovanie, znacky po 10 m. ze by priprava na vytrhanie pokroveho zvrsku bkv? konecne!
Zločinecká spoločnosť je samozrejme no comment ale BRKS nie je o nič lepšia. Tak ako oni robia regionálnu doravu, to je úplne vzorový príklad, ako sa to robiť nemá.
I.
Ešte si zabudol na vlaky OBB, ktoré jazdia z/do Viedne. (V súčasnosti však v rannej špičke len jeden spoj o 7.12 a poobede 12.00 - 20.00 4vlaky. ) Tie prechádzajú cez Marchegg. Tie len do Marcheggu z Viedne, tých je viac a keby sa to prepojilo, že z Viedne cez Marchegg až na Hl. stanicu či až na N.M. tak by to mohlo byť ešte aj efektívne. (Konkrétne 12.00 - 20.00 6vlakov do Marcheggu z Wien, čiže dohromady 10 a ráno od 6.00 - 8.00 2 vlaky čiže dohromady 3)
Čo sa druhej stanice týka, ako som sa na to dnes pozeral, ale len z busu mal som taký pocit, že ako sa stretávajú ulice J. Poničana a 1. mája tak tam by bol priestor pre zastávku. Bolo by to ale treba si ísť pozrieť, prejsť sa popri trati,...
Ja mám skôr pocit, že Zločinecká spoločnosť nechce spolupracovať s BRKS, viď zvýšenie ceny hnacích vozidiel zo strany ŽS. Najnovšie to dospelo až do takého štádia, že BRKS si musela prenajať hnacie vozidlá (rad 2143) a vozy z Rakúska.
S prestupným uzlom Patrónka ťažko, ale so zastávkou Vojenská nemcnica je pešia dostupnosť zastávky BA-Želzná studienka asi 5 minút. Lenže z nejakých nejasných dovodov na tejto zastávke zastavujú len asi 3 páry vlakov. Inak interval 15 minút by bol plne postačujúci. Keby bol hodinový takt do Malaciek, polhodinový do Zohora a 15 minút do DNV, dalo by sa to krásne preložiť, len by musela BRKS jednak so Zločineckou Spoločnosťou spolupracovať a nie vykrádať trasy, jednak by musela jazdiť v takte a nie viac-menej náhodne a jednak by musela jazdiť aj cez víkend. Keby každý druhý vlak do Zohora bol BRKS (hodinový takt) a chodil až do Záhorskej Vsi s prípojom v Zohori do Rohožníka a v Devínskom jazere do Stupavy, tarifná integrácia aj najednorazové cestovné doklady... Čo hovoríte, Kefalín, že sa to nedá, bo sa to nikdy tak nerobilo???
I.
Ak máš na mysli KE, tak to bolo v roku 1992 po úplnej výmene koľajového spodku a zvršku. Konkrétne to bola 3xT3, ale neviem aké ev.č. Skúšalo sa aj KT8 (115 km/h) a fungel nová T6 (120 km/h). Meralo sa to RaMerom, ale len na krátku vzdialenosť a dolu svahom. Čo však na to prevodovky a motory... ?
Ako som napísal Papyrovi, nejde len o kapacitu, ale aj o dĺžku intervalu.
Ale ak hovoríš o 10 min. intervale, áno, to sa už dá. Otázne je, či sa dá na trati DNV - BA hl.st. zabezpečiť, ale do toho už ja nevidím. Ale pokiaľ áno, tak tá doprava po železnici má zmysel, len to musí byť skutočne frekventované (max. špičkový interval 12 min.) a musí byť ešte v DNV ešte jedna stanica, niekde pri vyústení Eisnerovej ul., najlepšie smerom k mestu - ak sa to samozrejme technicky dá.
Otázka ešte je, ako sa dá zabezpečiť prepojenie železnice s prestupným uzlom Patrónka.
Áno sú rôzne charitatívne organizácie. Sú také, ktoré len zarábajú, ale sú aj také, ktoré chcú skutočne pomôcť. (moja teta ako invalidná dôchodnika presvedčila jedného výrobcu a predajcu odevov, že to čo sa v sezóne nepredá jej daruje a ona to posielala - časť do detských domovov a časť na Ukrajinu a do Bieloruska)
No podľa mňa imidž si zhoršujú tým, že ich neliečia. Respektíve neliečili, keďže sa to prevalilo v roku 2000 či 2001 a tak problém je už vyriešený, bo detské telo odchádza skôr ako telo dospelého človeka. Apoň tak som počul, možno by nám vedel upresniť Papyr, či je rozdiel medzi deťmi a dospelými s chorobou AIDS.
Na Slovensku to tiež nie je super čo sa zdravotnej starostlivosi týka, no u nás lieky na HIV resp. dôsledok AIDS dostaneš. V tomto by mohla pomôcť Zajacova reforma, aspoň dúfam.
Čo sa Matky Terezy týka, to je prípad sám o sebe, v tomto s tebou absolútne súhlasím. Neviem či mala milióny a ako liečila chorích, ale jej princípy sa mi zdali byť divné.
Myslim, ze ani nemusis chodit na stanicu v DNV, staci pozriet do cestovneho poriadku a ako tak pozeram, tak nic moc obmedzujuce tam v inkriminovanom case nejazdi. Co sa tyka vlakov nakladnej dopravy, dovolim si tvrdit, ze 10 minutovy interval Os vlakov by sa dal dosiahnut. Zavisi aj na elektrickych naslednych medzicasoch...
A nemyslíš, že skor ten image poškodia tým, že ich neliečia? Utajené to evidentne nie je, keď o tom vieš. A svetové charitatívne organizácie sú skor "charitatívne" a sú veeeľmi ziskové. Z čoho asi tak myslíš, že je financované Greenpeace? A napr. slávna Matka Tereza zásadne odmietala chorým pomáhať liekmi, hoci sa topila v miliónoch, pretože tvrdila, že sa majú zmieriť s Bohom a umrieť ? . Však to skús v reále, tie peniaze zohnať. Prečo Ťa kľudne nechajú aj na Slovensku umrieť, keď potrebuješ nejaký drahý zákrok v zahraničí? Možeš si akurát tak vypísať verejnú zbierku.
Moje účinkovanie v druhej polovici roka 2004 a ďalej je zatiaľ aj pre mňa samotného zahalené rúškom tajomstva...
Re #27342 Papyr: Myslím, že je rozdiel medzi intervalom 7,5 minúty a intervalom 20 minút. Nezabúdaj, že okrem hodinovej kapacity existuje aj pojem "atraktívny interval".
Vladimír: No neviem, myslím si, že interval je vec kapacity a 15 minút sa dá. Hlavne keď ľuďom zabezpečíš zvoz k stanici, tak že keď vystúpia z busu prejdú do vlaku a ohlási sa "dvere sa zatvárajú..." Možno by sa fakt ukázalo, že tých 15 minút je veľa a tak by sa mohlo prejsť na 12 respektíve 10 minút.
Samozrejmosťou je spojenie s Dúbravkou ku električke. A to v nejakom normálnom intervale, tak aby sa ľudia netlačili. Potom by sa ukázalo, kam viac ľudí smeruje či do vlaku alebo do busu a eliny. Prvým krokom by mal byť prieskum, kam cestujúci z DNV smerujú, čiže aká je ich cielová stanica v meste.
Re #27291 :-): Na nákladné vlaky som nezabudol, len si myslím, že v čase medzi 6:30 až 8:15 nie je nutné aby tieto vlaky išli a nemohli byť pozdržané. Asi pôjdem na stanicu DNV a opíšem si koľko osobných vlakov prejde od 6:30 do 8:15.
No ja mám z Rumunska a Bulharska nepríjemný pocit. Ale skôr z Rumunska, no veď čo si myslieť o krajine, kde je tábor malomocných (neliečia nehávajú umrieť) či problém deti zaočkovaných vírusom HIV, keďže nebolo dostatok ihiel a menili ich po desiatich deťoch, riešia tak, že ich nehávajú umrieť a nedajú im lieky so stanoviskom: veď každým dňom je ten problém menší a menší a do dvoch troch rokov sa vyrieši sám úplne ? ? Jasné je to chudobná krajina a ten komunistický idiot ich riadne doriadil, asi ako Šuster Košice, no na takéto niečo by zohnali prachy od svetových charitatívnych organizácií, ale oni to taja aby nepoškodili imidž krajine. Len zabudli, že vždy sa všetko prevalí.
Rovnako ako ich doviezt autobusom na Cerny most alebo Zlicin a tam ich nechat cakat 7,5 minuty na metro. Nie je to idealne riesenie, ale ludia to znesu.
-): Nakladna doprava si nemoze pockat na volnejsiu hodinu? Ta musi ist v spicke? (Ja viem, NEx musi, ale kolko ich tam je?) Skor sa obavam rychlikov a EC, tie mozu dost znepriepustnit trat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J