Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ak by chcel niekto viac foto tak
http://www.prazsketramvaje.cz/ dalšie mestá a novinka ve vozovém parku ostravských tramvají
Reply on: Papyr #25354:
No ten obrázok dal prvý m@rtin a zdielam tvoj názor čo sa týka T3. Ten dizajn je premňa tak nadčasový ako dizajn Ik280 v dnešnej dobe. Čelá typu K2S, či ešte lepšie tento je podľa mňa jediný spôsob, ako prevádzku relatívne mladých vozov T3 zatraktívniť pre cestujúceho.


Inak neviete mi niekto napísať ako funguje plnička CNG. Má nejaké zásobníky alebo to ide rovno z plynovodu cez nejaký "skvapalňovač"?
Reply on: Papyr #25354:
zaujimave, akoze ja pozeram na tu ostravsku elinu znova a znova a stale jej neviem prist na chut, ale ako sa hovori, kolko ludi, tolko chuti. Verim ze obycajny cestujuci (ktoreho jedinou starostou je dostat sa z bodu A do bodu 😎 to bude povazovat za velky skok k lepsiemu - nova elektricka, este k tomu s nizkopodlaznym vlekom!!!, ale mne sa to proste stale nie a nie zapacit...
Reply on: Sarko #25353:

Jen klid, Germáni nám závidět nebudou. Siemens s Bombardierem prohlásí, že je to "Verboten" a tomu rozumí němci dokonale.
Reply on: qwix #25351:
Nie, tentokrat to myslim vazne. Na rozdiel od vsetkych, ktori jajkaju nad krasou originalnych T3, mne sa tie hnusne kraksne nikdy nepacili a nepacia sa mi dodnes. Hovorte si, kolko chcete, ze to ma nadcasovy dizajn a take podobne kecy, ale je to stare a skarede. Vy ste dopravni fandovia, ale bezny cestujuci to uz naveky bude povazovat za zastaraly shit. Ale s tym novym ostravskym celom to hned ziskalo na krase, aj ked koncepcia sa nezmenila. Ale kvalitativne vyssi krok pre cestujuceho je ten vlek, ten je tiez fantasticky. Vidiet, ze v Ostrave (na rozdiel od prazskych rekonstrukcii T3P) pohli aj hlavou.
Reply on: qwix #25351:

Podľa mňa to Papyr myslí úprimne a ja sa k nemu pripájam! To čelo je symetricky zakomponované k telu vozidla a vlek vyzerá tiež veľmi zaujímavo. Ostrave budú závidieť všetky nemecké prevádzky. Nielen ten dizajn, ale aj vlek.
qwix:Papyr tusim nie je moc velky obdivovatel T3,to je dan z toho,ze nepochadza z tramwayoveho mesta:-).Inak jedna jedina uprava T3 sa mi paci,a to tzv.brnenske celo na el.transparent.I.
Reply on: Papyr #25350:
ze to myslis ironicky?

Aj ked to nie je original moja myslienka, pripajam sa k nej, a to, ze T3ojka sa da (designovo) jedine doyebat (a nikdy prikraslit)
Reply on: J #25349:
Boze, ta je ale krasna! O milion percent krajsia, nez klasicky dizajn T3. Velmi sa mi to paci.
Myslíš túto?
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-01.jpg
Tá nie je pražská ale Ostravská, nie?
Ty vole to le ale pekna tramvaj,ta v prahe na obrazku.kedy aj mi taku budeme mat?
Hehe, stojim si pred texnopolom a prave okolo mna preficala 78ka s transparentom 'stastny novy rok' 🙂 Asi isla oslavovat do vozovne 🙂
Reply on: Vladimír #25340:
Co sa tyka splodin, zriadovacich nakladov, prevadzkovych nakladov, dlhodobej udrzby a obnovy vozidiel i trati nad plynofikaciou autobusu na celej ciare vitazi... zavedenie trolejbusu 🙂 Podla jednej diplomovej prace na CVUT 🙂
Reply on: Z #25344:
Blízkosť Tatier? Nepripomína to vzdialene skôr trenčianskoteplické električky? 🙂
Reply on: m@rtin #25331:
Prvé, čo ma po zhliadnutí napadlo, bolo: ....jeeeej...blízkosť Tatier... :o)
Reply on: m@rtin #25331:
Vyzera to velmi dobre. To celicko sa mi paci 🙂
Reply on: fobust #25341:
Suhlasim. Aj mne bude po dojazdeni Ik280 smutno 😞 Bez 280ky uz MHD nikdy nebude to, co byvala...
Reply on: Vladimír #25340:

280ky su asi najvydarenejsie autobusy ake kedy v Bratislave jazdili. Bohuzial, casom moralne zastarale...
Reply on: Andy #25316:
Nuž ja som mal skutočne informácie iné, ale preverím si to, aby som náhodou netáral. Každopádne moje info boli tiež o sólo vozidle, a to iba o tabuliach, bez ďalšieho systému.
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.

Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...

Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.
Reply on: Jenki #25338:

Musim povedat ze ten vlecniak je zauimavy. Ale na metrovy rozchod to asi nebude, ze nie....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.