Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
qwix:Papyr tusim nie je moc velky obdivovatel T3,to je dan z toho,ze nepochadza z tramwayoveho mesta:-).Inak jedna jedina uprava T3 sa mi paci,a to tzv.brnenske celo na el.transparent.I.
Reply on: Papyr #25350:
ze to myslis ironicky?

Aj ked to nie je original moja myslienka, pripajam sa k nej, a to, ze T3ojka sa da (designovo) jedine doyebat (a nikdy prikraslit)
Reply on: J #25349:
Boze, ta je ale krasna! O milion percent krajsia, nez klasicky dizajn T3. Velmi sa mi to paci.
Myslíš túto?
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-01.jpg
Tá nie je pražská ale Ostravská, nie?
Ty vole to le ale pekna tramvaj,ta v prahe na obrazku.kedy aj mi taku budeme mat?
Hehe, stojim si pred texnopolom a prave okolo mna preficala 78ka s transparentom 'stastny novy rok' 🙂 Asi isla oslavovat do vozovne 🙂
Reply on: Vladimír #25340:
Co sa tyka splodin, zriadovacich nakladov, prevadzkovych nakladov, dlhodobej udrzby a obnovy vozidiel i trati nad plynofikaciou autobusu na celej ciare vitazi... zavedenie trolejbusu 🙂 Podla jednej diplomovej prace na CVUT 🙂
Reply on: Z #25344:
Blízkosť Tatier? Nepripomína to vzdialene skôr trenčianskoteplické električky? 🙂
Reply on: m@rtin #25331:
Prvé, čo ma po zhliadnutí napadlo, bolo: ....jeeeej...blízkosť Tatier... :o)
Reply on: m@rtin #25331:
Vyzera to velmi dobre. To celicko sa mi paci 🙂
Reply on: fobust #25341:
Suhlasim. Aj mne bude po dojazdeni Ik280 smutno 😞 Bez 280ky uz MHD nikdy nebude to, co byvala...
Reply on: Vladimír #25340:

280ky su asi najvydarenejsie autobusy ake kedy v Bratislave jazdili. Bohuzial, casom moralne zastarale...
Reply on: Andy #25316:
Nuž ja som mal skutočne informácie iné, ale preverím si to, aby som náhodou netáral. Každopádne moje info boli tiež o sólo vozidle, a to iba o tabuliach, bez ďalšieho systému.
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.

Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...

Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.
Reply on: Jenki #25338:

Musim povedat ze ten vlecniak je zauimavy. Ale na metrovy rozchod to asi nebude, ze nie....
neviete nahodou, ci sa daju zohnat cestovne poriadky MHD BA bud v pdf alebo inej forme, pouzitelnej na PDA?
Reply on: fobust #25335:
vlecnak je VV60LF
Reply on: m@rtin #25331:

Podla mna je to krajsie ako Kotas celo, ale klasicke tam mohlo ostat. Poviem to takto: Videl som podstatne skaredsie zmeny T3 a tato nie je taka hnusna ako vacsina z nich. Nevyzera to zle, ale tie dvere sa mi nepacia (ale to je Ostravsky nater, ja viem). Ten vlecniak je co? 🙂
Reply on: Miki #25332:
Paráda??? Mne to teda pripadá byť pekne hnusné, o vleku ani nehovoriac. Brr.
I.
Reply on: Martin #25330:
Osobne by som 40 minút z Rače na perón hl. stanice nepokladal za dostatočný čas.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.