Reply on: Papyr #25283:
No nemusi to byt celkom pravda. Ja som pocas malickosti byval na konci Petrzalky. Kratke Karosy som si vobec neoblubil, lebo mi pistali pred domom, Ikarusy tiez nie, lebo sa v nich cestou do skoly nekurilo. Oblubil som si akurat klbove Karosy, pretoze boli v predu tiche, kurilo sa v nich a nepistali mi rovno pred domom. A mali tmave skla, to sa mi pacilo vtedy Trolejbusy a elektricky som neznasal, ale ked som sa prestahoval k trolejbusom, tak som si ich oblubil ovela viac ako vsetky autobusy predtym dokopy. Co sa tyka oslavovania Ikarusov, tak budem oslavovat vtedy, ked vyradia posledny Ikarus 280/283.
fobust
Hmm a co takto tato konstrukcia:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b33233533f3341f3039341f212e1f2b2529232932342b252c251f212923213a292e3225242f2def392b2e212c23
Vsak aj K3R-N je na tomto istom principe. Akurat ten stred by naozaj mohgol byt kratsi, aby to podvozky vydrzali. Ale ber ohlad na to, ze som to pisal par rokov dozadu, dnes by som to robil inak. Ale princip ostal. Bolo to iba z recesie, ked som sa prvy krat dopocul o K3R-N a tak som vypracoval nieco podobne na beze T3....