Reply on: Papyr #25283:
No nemusi to byt celkom pravda. Ja som pocas malickosti byval na konci Petrzalky. Kratke Karosy som si vobec neoblubil, lebo mi pistali pred domom, Ikarusy tiez nie, lebo sa v nich cestou do skoly nekurilo. Oblubil som si akurat klbove Karosy, pretoze boli v predu tiche, kurilo sa v nich a nepistali mi rovno pred domom. A mali tmave skla, to sa mi pacilo vtedy Trolejbusy a elektricky som neznasal, ale ked som sa prestahoval k trolejbusom, tak som si ich oblubil ovela viac ako vsetky autobusy predtym dokopy. Co sa tyka oslavovania Ikarusov, tak budem oslavovat vtedy, ked vyradia posledny Ikarus 280/283.
galiyosha
Teda za predpokladu, ze nezapracuju dlhe prsty Siemensu na magistrate. Hadam sa velmi nemylim, ked zastavam nazor, ze takato elektricka je do balkanskej prevadzky typu BA daleko vhodnejsia nez dajake Combino.
Ked uz sa tu tak bavime o buducich vozidlach, nevie niekto, ako je to s novymi SORmi? Dakto dakde hovoril, ze snad chystaju aj klobasovu verziu...