Reply on: Mhr1 #251940:
Zase sme pri tom čítaní s porozumením. Denne do práce z dôvodu zabezpečenia života chodia len chudobní ľudia. Je úplne jedno, či si kuchár alebo úradník v banke alebo hoci aj finančný riaditeľ. Pokiaľ musíš denne chodiť do práce, si z definície chudobný. Zdôrazňujem musíš, lebo existuje určité percento bohatých, ktorí sa denne zaoberajú prácou na nejakom pracovisku z iného dôvodu, ako zabezpečnia svojej životnej úrovne, ale tých je naozaj veľmi málo.Mimochodom, Slovensko je veľmi rovnostárska krajina a drvivá väčšina populácie je chudobná. Nikde som nepísal o dokazovaní si statusu autom a podobne. A je úplne jedno, kde si pracoval a na akej pozícií, princíp je všade rovnaký. "Dobre zarábajúci ľudia" sú stále len námedzne pracujúci a teda z definície patria k chudobe.
andy27
1. Ak si ho vodič nevšimne, čo si napr. pri dvojkĺbových trolejbusoch často nemá ako všimnúť, tak mu to musí niekto nahlásiť. A to je zjavne ťažšie, ako sem vypisovať do fóra. "Malo by sa s tým niečo robiť..."
2. Ak je to linka, čo ide na AS Nivy alebo Stanicu, prípadne taká, z ktorej sa prestupuje, tak "vyhnať ho z MHD" znamená zastaviť a pár minút sa s ním naťahovať, kým pochopí, že musí vystúpiť. Vodič MHD sa musí rozhodnúť, čo je horšie: smrad alebo to, že X ľudí zmešká medzimestský bus, vlak alebo nestihne prestup.
3. "Zvyšok je problém spoločnosti" je dobrá ukážka spôsobu myslenia, ktoré bráni Slovensku sa niekam posunúť. Historicky oscilujeme medzi módom perzekuovať asociálov (Slovenský štát, komunisti) alebo im nechať voľné pole pôsobnosti. Aktuálne sme v tom druhom extréme. Akurát, že máme fragmentovanú spoločnosť a fragmentácia rastia, takže asociálov bude pribúdať a najmä vo veľkých mestách.