Podľa mňa je to predovšetkým ich dizajnom (tvarom), alebo spôsobom ich uchytenia. Myslím, že som sa viezol už a v Mercedese s koženkovými sedačkami a tam to bolo v pohode - aj keď trošku klzkejšie. Rozhodne som nemusel bojovať so stabilitou pri každej zákrute alebo pribrzdení, ako je tomu pri Vami spomenutých modeloch.
Dovolím sa vyjadriť - v prípade Iveco Urbanway a NS12 Diesel sú tie sedadlá naozaj sklonom dosť natočené smerom dole dopredu a vadí to už viacerým ľuďom, s ktorými sme to konzultovali. Neviem, či to spôsobuje výstelka alebo samotná aplikácia koženky.
Tí certifikovaní výrobcovia sedačiak podľa mňa nemajú žiadnu skúsenosť s tým, ako sa na tých sedačkách v reálnom živote sedí. Ich skúsenosť sa podľa všetkého obmedzuje len na to, že ich vyrábajú a dodávajú. Ale nie je výrobca ako výrobca. Pozrite sa niekedy, ako sú inštalované (a dizajnované) sedačky v bratislavských kĺbových Mercedesoch. Okrem toho že sú širšie a hlbšie, sú dizajnované tak, že zohľadňujú ergonómiu a bezpečnosť pri sedení v dopravnom prosdriedku - sklon sedáku ja tak v prospech bezpečnosti ako aj komfortu, nech už sú potiahnuté hladkým alebo drsnejším povrchom. Je to ako sedenie v aute, všimnite si, ako sú dizajnované sedačky v aute, nech už ide o triedu akúkoľvek.
Srdečne pozdravujem. Je si dopravný vedomý toho, že inštaluje kožené sedadlá nielen v rozpore s bezpečnosťou (ktorá by mohla byť prioritou), ale v neposlednom rade aj komfortom - počúvame o tom, ako by občania z osobných vozidiel mali s nadšením presadnúť do vozidiel verejnej dopravy? Môj názor je taký, že ten sklon sedákov, ak už teda musia byť z hladkého materiálu, by mohol byť aspoň o niekoľko stupňov naklonený viac smerom nahor, aby sa cestujúci nešmýkali už pri miernom pribrzdení
Ranná špička je všade kritická nielen na DD bohužiaľ...
Áno je pravdepodobné že na linku 33 by sa potom vrátili 31Tr a teda že by stúpla kapacita...
Pochybujem že sa nájde nejaký voľný bus a hlavne vodič ktorý by robil tieto ranné poradia...
To si naozaj viem viac predstaviť dotiahnuť 2 31Tr ktoré by boli cez týždeň na poradiach 1 a 4 a teda by zvýšili riadne kapacitu a pomohli by odľahčiť situáciu... Boli by tam tie vozy pondelok-piatok
Potom by sa piatok zatiahli do vozovne ...
Spojenie linky 32+64 vnímam ako zvláštny krok, lebo ak zanikne spojenie na hlavnú stanicu bude to zhoršenie situácie.. ale zase ponúkne to nové zaujímavé prestupy
No takto som to neprepocitaval.. To potom oslabili kapacitu celkom.. S trolej tratou suhlasim, dlho to trva, ale co by to v praxi realne vyriesilo potom? No mohli by ist klby priamo z vozovne, to je jasne cize 33 by mala kapacitu lepsiu. Dalej narazam, ze 32 resp. ak ju spoja so 64kou, tak to bude este viac zle na meskania..
No napada ma nejake vlozene poradia co by vykonaval bus klbovy v rannej spicke..
Stále mohli jazdiť 31Tr ako predtým s horším intervalom ale takmer 2nasobnou kapacitou...
Len chcel DPB nejaké rozumné využitie pre 30TRDG tak ich použili na linku 33 kde sú nárazové problémy
Spoj ide kazde 2-3 minúty v špičke
Za 10 minút je tam kapacita 3x60+110x6 máme hodina a to je cca 1700-1800 ľudí z DD smer Riviéra...
Predtým chodili 31Tr/25Tr čo bolo v špičke s linkou 32 dokopy 20 odchodov za hodinu o priemernej kapacite 110 ľudí takže 2200 ľudí za hodinu...
Aby bola zachovaná rovnaká kapacita tak by museli nasadiť ďalšie 2 vozidla v špičke kde by zaručili 2 minútový interval a kapacitu 2100 ľudí ..
Petto : Veru tak, len Skoda, ze kvoli upchatym Kramarom sice ide 32 kazdych 10 min ale realne asi moc nie.. Zas 33 je husta, ale kus miesta zabera i deges motor.. Aktualne to je asi na dlhacoch najlepsie ako sa dalo, z toho co je dostupne.. To by som aj ja mohol povedat o Racianskej radiale, ze sa tlacia ako sardinky..
Mesto si musi zacat objednavat viac vykonov, inak sa to nezlepsi..
Zial. Ine vychodisko na 33 uz nie je. Rano je tam interval cca 2,5 minuty medzi 7 a 8.hodinou pri 32,33. Dlhe trolejbusy zial nie su - jedine by ich museli tahat a nocovat bez udrzby na konecnej.
32 ide o 7.hodine: 00 10 20 30 40 50
33 pomedzi kazdy odchod L32 3x
Vodič11