nuz a to zas zavisi od toho co v tom interieri chces robit.... ja tu tmu mam radsej, aspon je vidno von (pokial Ti niekto neprelepi okno nejakou zbytocnou CVR), ale chapem ze ak si chces citat knihu asi to pojde tazsie..... (a masticom mobilov to je jedno, tie im do xichtu svietia same)
Neviem. Kedysi sa presadzovalo pre linky idúce v časti trasy (alebo podobné trasy) stovkové číslo, ako 92/192, 51/151. Tomu by zodpovedalo 78/178. Ale tie Dlhé Diely by som nechal na pokoji, ľudia sú na to zvyknutí. Pre mňa by sa krátke spoje e-4 mohli kľudne označovať ako e-6. Čísel máme nekonečno... Ale to by ma mnohí kameňovali, tak do toho nerýpem.
Jedna otázka na večerné zamyslenie. Prečo krátke/dlhé spoje 78 z Biskupíc na Astronomickú (a ďalej) premávajú pod jedným číslom, ale krátke/dlhé spoje z Dlhých Dielov na Riviéru (a ďalej) majú čísla 32 a 33? Je to otázka potreby rôznych licencií pre rôzne trakcie?
269 (14,5m) zo Stupavy do BA úplne plná, takže klbáky by sa určite zišli aj na tento smer, keďže posilnenie spojov sa zjavne nechystá, naopak, 219 skrátili z Borinky len po Stupavu.
Určite by to pomohlo... Minimálne vtedy keď je zatvorený tunel ...
Podľa mňa by aj pomohlo, aby z Kramárov išli 2 pruhy rovno z toho ľavý odbočovaci by bol aj pre smer rovno do Mlynskej Dolinyz ale tým pádom by sa musel prerobiť ostrovček na druhej strane pred tým zuzenim a aj samotné zúženie ..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Drnek
https//imhd.sk/ba/galeria/u/2378/Príchod-historických-električiek-18-a-31-do-Bratislavy-19-11-2002