Mne pri Vazovovej vŕta hlavou, prečo pri finálnom riešení s bratislavskou dlažbou a vyasfaltovaním boli na ostrovčeku na Mýtnej opäť použité nalepovacie obrubníky.
Už som videl, ako jeden z udrbaných nanovo opravovali.
Tiez povazujem za Mudronovu a ihrisko na Vazovovej za velke plus. Nie je to sice miesto kde sa mozno budu deti hrat ale ako uprava verejneho priestoru je to super. Nie kazdy sa vsak rozplyva nad takymito upravami krizovatiek,ked sa zasadne neriesia problemy ako prestupny bod Blumental.
Súhlasím na skoro 100 %. Jedinú úpravu tvojho návrhu by som dal presmerovanie 39 z Legionárskej na Radlinského, aby obslúžila Blumentál (čiže po Radlinského na výnimku - hoc to veľmi nepomôže priepustnosti z Vazovovej na Radlisnkého smer Račko, ale on ten štupeľ nie je priamo to odbočenie, ale križovatka RM).
Ešte raz. To vôbec nerozporujem, aj som sledoval tie nepodarené zmeny "dole" na Vazovovej, ktoré namaľovali a napokon zrušili. Ale troll27 tu vyrevuje o ihriskách, a to sa týka križovatky Vazovovej s Mýtnou. A ten projekt je dobrý.
To s tým dosť súvisí. Pre MHD ako som písal sa na Vazovovej neurobilo absolútne nič. Iba sa zúžila križovatka a jej priepustnosť. Vybudoval sa duplicitný prechod pre chodcov 15m od riadeného. BUS pruh sa zrušil po týždni asi tiež na popud kričiacich mutti lebo nemali ako vypúštať decká z áut rovno pred vchodom do školy. V tej lokalite sa mal riešiť prioritne spackaný prestupný uzol.
zobojsmernenie mytnej myslim ze nie je velmi dobry napad, ale zjednosmernit radlinskeho medzi vazovovou a racismytom (smerom von z mesta) a uplne vylucit cestnu dopravu s vynimkou MHD medzi vazovovou a fazulovou (v oboch smeroch) by vedelo pomoct aj priepustnosti vyjazdu z vazovovej na radlinskeho....
len to by mohlo doprave aj pomoct a nielen nasierat vsetkych zucastnenych, takze niecoho takeho sa v tomto volebnom obdobi magistratu urcite nedockame....
Chcelo by to vylucit IAD z celeho Radlinskeho a zobojsmernit Mytnu. Neviem si predstavit ako to inak spravia, ten uzol tam kolabuje denne. Dnes rano tam zvarali odbocku z Vazovovej na Radlinskeho smerom do Race. Jedna L3 tam cakala 5 minut kym mohla prejst, a samozrejme kolony na Vazovovej boli obrovske.
Z dopravného určite. Priepustnosť pre MHD sa nijak nezlepšila. Stále stojí v kolóne celú Vazovovu v špičke. Prestupný uzol detto bez zmeny. Tam sa čaká pokiaľ tam niekoho nezrazí auto. Ten mini prístrešok a priestor pre čakajúcich v smere von z centra sa ani po rokoch nezmenil. Ten parčík sľubovali celý prerobiť a zvýšiť komfort pre cestujúcich. Neodbavovanie zastávok dvoma vozidlami prináša jedine chaos.
Kvalitné služby ti neprinesú dane, ale primárne zvolení zástupcovia. A tento Magistrát sa zaoberá výstavbou ihrísk na križovatkách, prijímaním nových zamestnancov na Magistráte a objednávaním menšieho výkonu od DPB každý rok.
Ja som nereagoval na "celú diskusiu", ja som reagoval na post, kde človek písal, že "15 minútový interval je zlý aj pri prázdnych vozidlách, lebo neláka ľudí používať MHD" a že ľudia MHD má chodiť hustejšie, aby ľudia nemuseli dlho čakať na zastávke. Môj proti argument je, že väčšina si pozrie odchod v mobile, alebo si odfotí CP a zvyšok, čo nemá mobil patrí do skupiny ľudí, ktorých čas má malú hodnotu (abstrahujem od zarytých odporcov smartphonov, tých je minimum). Bratislava nemá peniaze ani na súčasný stav MHD. Sme druhé najzadĺženejšie mesto (relatívne) na Slovensku a tento trend, čo predvádza Magistrát nie je udržateľný.
realny dopyt vs kapacita narvanej skodovky na L3 su uz v sucasnosti tak dost na hrane aj cez skolsky rok, dovodov preco stat na jednej nohe a aj to nie vlastnej miesto sedenia vo vlastnom aute (aj ked na zapchatej ceste) to vela neponuka....
No hej, aj na elinach môže to byť pekný masaker, ale tam sa aspoň snažia ponúkať služby podľa reálneho dopytu (teda okrem počas prázdnin), čo u autobusov sa určite nedá povedať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Color