Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david11 #250942:
Zastávka Centrum aj Blumentál sú mimoriadne nebezpečné zastávky, pretože neohľaduplnosť vodičov áut je nekonečná. Malo by sa to vyriešiť.
Reply on: Color #250934:
Ďakujem za informáciu. Príspevok som odoslala na mailovú adresu, ktorú ste odporučili a nasledujúce ráno som už mala odpoveď. 🙂
Reply on: Ženka30 #250933:
L37 a nastupovanie - ak v zastávke stojí autobus do Hainburgu alebo Viedne, pri hrane sa nedá zastaviť žiadnym spôsobom.
Reply on: Viko #250931:
Vtedy myslím, že ani L3 nemala zastávku Centrum lebo akosi ju zabudli vybudovať.. a od vtedy sa stále stojí na provizórnej bez prístrešku smer Petržka.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: andy27 #250940:
Mňa by hlavne zaujímalo, aká električková linka by mala po Šancovej jazdiť, odkiaľ-kam, aká kapacita vozidla a najmä aké linky autobusov a trolejbusov by sa nahradili a v akom úseku.
Reply on: 3pa3ck3 #250937:
Nie je to reálne.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Ike #250938:
Zjednosmernenie I. mestského okruhu by spôsobilo viac problémov ako prínosov. Nemyslím si, že je to žiadúce.
Reply on: csepka_3 #250936:
Ešte kedysi dávno som čítal v tunajších diskusných fantasmagoriách o zjednosmernení 1. mestského okruhu. Len tak dám otázku do diskusie: myslíte si, že by to bolo realizovateľné? Buspruhy by mohli byť obojsmerné a niekde by sa ešte zmestil aj cyklopruh.

Ja osobne by som mal ale výhrady k Štefánikovej, tam by zrejme narástli intenzity na neúnosné hodnoty.
Reply on: csepka_3 #250936:
Šancová by si BUS pruhy (resp. aj električku) zaslúžila, ale nevidím to reálne skôr, ako sa postaví Severná tangenta
Ahojte, nemáte niekto prehľad, kde by sa mali realizovať nejaké nové BUS pruhy? Ja by som bol celkom vďačný za BUS pruh od Zimného štadióna až po hlavnú stanicu, tam vzniká popoludní dosť veľké zdržanie liniek. Postrehol som pred dlhším časom aj možnosť BUS pruhu pri YMCA smer Račko, ale z toho vraj nič nebude. Vďaka za infošky.
Reply on: Ženka30 #250933:
Áno, samozrejme, povieme im to. Ďakujeme za pripomienky.
Reply on: Ženka30 #250933:
Dobrý večer, toto nie sú stránky DPB, odporúčam napísať na vnutorna.kontrola@dpb.sk.
Verejná doprava v Bratislave sa veľmi zlepšila. Ale stále je čo zlepšovať, teraz píšem z pohľadu seniora. Ako obyvateľka - seniorka Lamača často používam autobusovú linku 30. Tá smeruje aj do nemocnice Bory a hodne je využívaná staršími ľuďmi. Častokrát ide o nasadené autobusy, ktorých sedadlá sú na zvýšenej platforme a mnohí seniori sa tam ne nevedia dostať, jednoducho povedané, vystúpiť na plošinu. Aj dnes som išla takým autobusom, len 4 sedadlá boli na normálnej úrovni, takže mnohí z nás museli stáť, aj keď sedadlá boli voľné. Takéto autobusy nie sú vhodné na prepravu do zdravotníckych zariadení. Moja ďalšia pripomienka smeruje k šoférom. Mnohí z nich zastavujú autobus ďaleko od krajnice nástupišťa a my starí, vekom zmenšení, nevieme prekonať výšku z vozovky na prvý schodík autobusu. Špeciálne trolejbus 42, keď začína jazdu pred Cintorínom Vrakuňa, zastane ďaleko od krajnice nástupišťa a vtedy mnohí z nás musia žiadať o pomoc pri nastupovaní mladších cestujúcich. Podobne je to aj pri autobuse 37 keď začína jazdu pod Mostom SNP, zastavuje ďaleko od krajnice nástupišťa, ktorá je mimochodom perfektne spravená. A samozrejme potom nastávajú problémy aj pri vystupovaní. Prosím apelujte na šoférov, aby venovali väčšiu pozornosť pri pristávaní autobusu na zastávkach.
Reply on: david11 #250930:
V časoch mojej mladosti (teda v časoch dávno minulých) som tak zvykol cestovať s lyžami na Kamzík. Keď sa dalo lyžovať, tak pri YMCA (Karpatská, vtedy Kino Dukla) bol masaker a boj o to, ako sa ľudia natlačia do trolejbusov. Býval som v pešej dostupnosti od YMCA, ale najlepšie bolo zobrať trolejbus opačným smerom a prestúpiť do protismeru na Mierovom (dnes Hodžovom) námestí. Väčšinou som sa až na Kolibu doviezol po sediačky, s lyžami pred sebou (v priestore môjho sedadla) a obkolesený masou nádejných lyžiarov a pritlačený na okno.
Ale ak by som tak mal cestovať pravidelne domov z práce, tak by mi to asi poriadne liezlo na nervy.
Reply on: david11 #250929:
Zaujímavé, že okolo 2016 to vyzeralo úplne inak. Jednotka chodila ráno z Petržalky plná až na Obchodnú, zatiaľ čo trojka chodila menej plná a takmer kompletne sa obmenila na Šafku.
Reply on: si #250916:
Z Blumentálu sa ako vrátiť na Šafko či k Sadu J.Kráľa a ísť naspäť smer Rača? Ako vtip dobré...
Reply on: Viko #250928:
U L3 aj u iných liniek nejde o spojenie konečná - konečná, ale o postupnú výmenu substrátu čo sa aj deje. L3 potrebuje veľkú kapacitu na oboch koncoch čo sa o L1 nedá povedať. Tam je sedlo, večery predimenzované aj teraz.
Reply on: matis #250927:
Stále sa dá na to ísť aj opačne - opustiť dogmu, že Rača musí mať spojenie s Petržalkou, nasadiť na L3 trojičky a Petržalku obslúžiť L1. Aj sa zvýši kapacita, aj sa neminú ďalší vodiči.
Reply on: Mhr1 #250922:
Všetko sú to pekné nápady ale “len vodiči” chýbajú najviac. Je to veľmi zlé, síce už sú vypravované všetky služby až na niektoré dni bez niektorých záložákov, no aj vodiči sú len ľudia, ktorý nemôžu ťahať nadčasy do nekonečna za chýbajúcich kolegov.
Reply on: upravovač fotiek #250925:
Myslel som tú jednu súpravu, uniklo mi blbé vyjadrenie o dvoch dvojiciach. Východní Nemci mali, resp. majú SchaKu aj na blbých drevených Gothách.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.