Ako môže pochopiť niekto kadiaľ ide spoj, ak nemá na zastávke CP, nevie aký si má kúpiť lístok (ako zistím minúty bez CP?), nevie kde zastavuje.
Identifikácia spoja má byť jednoznačná, CP zverejnený na zastávke a platia v ňom rovnaké zákonné, tarifné a prepravné podmienky ako v nedozjadovom/nevýjazdovom spoji.
Ty tu žiješ prvý rok? Lebo plnú 29. augusta v jesenných mesiacoch si pamätám na dennom poriadku minimálne posledných 5 rokov čo tadiaľ zvyknem chodievať, bežne sa kolóna začínala na úrovni bývalého Mamuta.
pokiaľ viem, šípky zaviedli preto lebo ostatné dojazdové spoje majú rovnakú trasu do depa. vytvára to lepšiu orientáciu a pochopenie kadiaľ a ako ide spoj.
nahodou favorit mal celkom dobre jazdne vlastnosti. tam robili polku dielov zahranicne automobilky. ale tiez som sa vtedy bal ist viac ako 150 po dialnici
Meškanie je odôvodnené, sú tam naviac práce napríklad zbúranie stien a stĺpov v pôvodnej hale ktoré staticky neboli OK a postavenie nových železobetónových stĺpov
Včera sa nám celkom pekne zajevalla Ul. 29. Augusta v smere na Kolárovo nám.
Zdá sa, že vodiči sa už naučili obchádzať dopravne upokojené nábrežie. Ku koncu roka to bude permanentný kolaps ažpo autobusovú stanicu, čo je presne to, čo si na magistráte želajú.
Toto ma brutálne vytáča, najradšej by som tie šípky dal preč, je to totálny nezmysel. Chceš ísť na Betliarsku, pozrieš si odchody z Betliarskej, že veď tam nájdeš nejakú dojazdovú linku, ktorú by si mohol využiť, a prd zistíš, samé šípky.
Aký má význam spamovať cestujúcich na dojazde linky číslo 83 do depa informáciou po každej zastávke o trase do depa (ešte aj v angličtine), keď štandardná trasa zostava nedotknutá (teda do depa pokračuje až po obslúžení konečnej)?
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.
B K
Identifikácia spoja má byť jednoznačná, CP zverejnený na zastávke a platia v ňom rovnaké zákonné, tarifné a prepravné podmienky ako v nedozjadovom/nevýjazdovom spoji.