Reply on: samezzko #250833:
Ako môže pochopiť niekto kadiaľ ide spoj, ak nemá na zastávke CP, nevie aký si má kúpiť lístok (ako zistím minúty bez CP?), nevie kde zastavuje.Identifikácia spoja má byť jednoznačná, CP zverejnený na zastávke a platia v ňom rovnaké zákonné, tarifné a prepravné podmienky ako v nedozjadovom/nevýjazdovom spoji.
Ike
Bol som v tom, že to akustické hlásenie má zmysel ak zombík idúci každodenne do práce so zapnutým autopilotom nastúpi do spoja linky, ktorý nejde po štandardnej trase linky a treba zombíka prebudiť skôr, ako bus odbočí niekam, odkiaľ sa nevie (alebo vie s ťažkosťami) dostať.
Ale ak spoj vykoná štandardnú trasu a potom ide do depa, potom je to účelový spoj pre fajnšmekrov, ktorí si vopred vyhliadnu čas odchodu tohto spoja a účelovo na neho nastúpia. Ti ale zase nepotrebujú hlásenie. Hlásenie aj tak nehovorí cez ktoré zastávky dojazdový spoj ide a pochybujem že existuje človek, ktorý sa rozhodne až ad hoc v autobuse využiť dojazdovú trasu bez znalosti trasy (navyše ak je formou poznámky v cp) a už vôbec si neviem predstaviť že takýto ad hoc človek bude neslovak.