Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #25037:
Konecne vidis, ako sa citim, ked musim citat v tvojich prispevkoch gramaticke chyby 🙂
Heh, ja keď mám tu drzosť za jazdy kecať s vodičom v Karose, tiež úctivo na každej zastávke vystúpim, nechám ľudí prejsť a spätne do autobusu nastúpim. Zákazník je zákazník... 😛
Keď niekomu vadí, že sa vodič autobusu xy baví počas jazdy so známim, nech si vypýta knihu stažností a tam nech napíše, čo mu vadí. Mne sa tiž stalo, že som sa rozprávala so sudom (vodičom busu) mali sme otvorenú kabínu, ale aj keď sa už niekto počas jazdy rozpráva so šoférom a je na zástavke musí otvoriť predné dvere či niekto nastupuje alebo vystupuje. Vždy som privrele dvere od kabíny a ľudia si vystúpili bez frflania. Nazdar.
Mozes svoj odsudok Trejsiny nejako podlozit,alebo sa jedna o cisto subjektivny nazor?I.
[ELITE]Roger: No čom som o tej našej slávnej 21Tr počul, nie som na ňu hrdí. Šrot jeden.
Mike: Môžeš prosím ťa prestať používať číslice namiesto slov. 100=sto 3=e. Dosť blbo sa to číta. Dik.
2_beus: eh, takto mi to prislo lacnejsie, rychlejsie a lepsie 🙂 Ale oki, nabuduce, az budem mat MHD zameranu otazku, skusim ti zavolat 🙂
2_mat3j: d~ za info

mohli by sa tu popripade objavit aj nejake foto a info o nej, zatial jedine foto co som o nom splasil je na http://www.trolleybus.co.uk/nta/cover248.jpg.
Wogew, a pweco si mi rovno nezavolal? :)) Alebo sa nespytal Asty a ta by mi zavolala, a forwardla ;-)))
[ELITE]roger: to je Skoda 21tr. Bola kupena 14.11.2003 a momentalne je na homologizacii.
Hu, v pondelok som videl pri zimnom stadione prejst akysi novy typ trolejbusu, na ceduli mal napisane ze sluzobna jazda, ak som si dobre vsimol, bol to skodovacky trolejbus. Vie niekto o nom nieco?
Reply on: COLOR #25014:
Povedal niekto, že nevadí? 😉
Reply on: ufo #25028:
Riaditelia viedia, ale majú pomerne úchylné predstavy o účele moderných informačných systémov.
I.
Reply on: Martin Fundárek #25020:
Už asi pred dvomi rokmi som sa pýtal istého ing. MTMIS, čo má znamenať toto kľučkovanie s vyžadovaním podpisu. Bolo mi odpovedané, že "aspoň sa nemusíme zdržovať odpovedaním na *****ské sťažnosti". Bohužiaľ príslušný mail odišiel niekam do nenávratna - inak by som ho sem skopíroval doslovne aj s menom.
I.
Reply on: S499.1023 #25012:
presne tak. Inac kto ma na starosti nieco take ako to hlasenie zastavok,BUSE- informatici? Alebo vozovna? Pripada mi to tak, ze riaditelia ani nevedia, ze nieco take sa im montuje do vozov a ti, co by to mali zfunkcnit na to zase s..u.
Reply on: J #25008:
snad, ale ja pochybujem, lebo toto vedenie je tu uz od Kresanka, a moc sa toho nezmenilo.
Prave som sa docital, ze 7063 odide coskoro do Sumperku. Konecne, je to plesnivy serbel! 🙂
Reply on: Martin Fundárek #25020:
To sa nedá, nikdy sa to tak nerobilo a pod. ... 😃
7 - 8 osôb na m. štvorcový sa skutočne vozí: V pros3edkoch MHD máte napísanú max. kapacitu (15Tr, Vrakosa B741 150 vlkov, ik 435 165 vlkov, Ik 283 199 vlkov, Sor b... 81 vlkov...) Táto kapacita je 8 vlkov na meter štvorcový. Ale to sa v tom neráta točňa, schody, prie100r pri vodičovi... A keď sa spočíta skutočný počet vlkov v pros3edku, tak vyjde cca to číslo, čo sa dočíate na tých ceduľkách (ako som písal vyššie). Iba že vlci sú skutočne rozložení aj v točni, aj na schodoch, aj pri vodičovi. Čiže v reáli je to asi 6 osôb na m. štvorc.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.