Hu, v pondelok som videl pri zimnom stadione prejst akysi novy typ trolejbusu, na ceduli mal napisane ze sluzobna jazda, ak som si dobre vsimol, bol to skodovacky trolejbus. Vie niekto o nom nieco?
Už asi pred dvomi rokmi som sa pýtal istého ing. MTMIS, čo má znamenať toto kľučkovanie s vyžadovaním podpisu. Bolo mi odpovedané, že "aspoň sa nemusíme zdržovať odpovedaním na *****ské sťažnosti". Bohužiaľ príslušný mail odišiel niekam do nenávratna - inak by som ho sem skopíroval doslovne aj s menom.
I.
presne tak. Inac kto ma na starosti nieco take ako to hlasenie zastavok,BUSE- informatici? Alebo vozovna? Pripada mi to tak, ze riaditelia ani nevedia, ze nieco take sa im montuje do vozov a ti, co by to mali zfunkcnit na to zase s..u.
7 - 8 osôb na m. štvorcový sa skutočne vozí: V pros3edkoch MHD máte napísanú max. kapacitu (15Tr, Vrakosa B741 150 vlkov, ik 435 165 vlkov, Ik 283 199 vlkov, Sor b... 81 vlkov...) Táto kapacita je 8 vlkov na meter štvorcový. Ale to sa v tom neráta točňa, schody, prie100r pri vodičovi... A keď sa spočíta skutočný počet vlkov v pros3edku, tak vyjde cca to číslo, čo sa dočíate na tých ceduľkách (ako som písal vyššie). Iba že vlci sú skutočne rozložení aj v točni, aj na schodoch, aj pri vodičovi. Čiže v reáli je to asi 6 osôb na m. štvorc.
Martin Fundárek: To bude asi tým, že to robia iní ľudia. Myslím, že napr. túto diskusiu čítajú nejakí ľudia na O*** ulici na nemenovanom poschodí, ktorí sú aj vrámci DPB "tajní". Alebo tieto stránky čítajú priamo vedúci na prevádzkach a postihujú vodičov unbedinkt priamo, a nejde to cez O*** ulicu. Kdežto, keď napíšete sťažnosť mailom, malo by sa to poslať na odd. kontroly (Ing. ***) a to je relatívne verejné. Keby ste napísali sťažnosť li100m ((aj s podpisom)) (mám skúsenosť, ale majú ju aj niektorí tunajší prispievatelia), tak si zavolajú vodiča a buď povie, že si na uvedenú situáciu pamätá (a vtedy ho potrestajú), alebo povie, že si na uvedenú situáciu nepamätá. (Veľmi často) To by Vám došla odpoveď, že "Vodič si na Vami opísanú situáciu nepamätá"... a bodka. Tým Vaša sťažnosť skončila.
Nedávno sa diskutovalo o tom, že nie je vhodné písať konkrétne čísla vozidiel, pretože niekto z DPB stránku monitoruje a na základe takýchto informácií vodičov postihuje.
Pred pár dňami som poslal na DPB e-mailom sťažnosť. Išlo o jeden vynechaný spoj (výjazd z vozovne na 3/7, ktorý nebral cestujúcich a išiel ako "služobná jazda") a jeden prípad na linke 78, kde sa vodič bavil s inou osobou a neotváral predné dvere, a to ani vtedy, keď zastal na zastávke ako druhý a spredu kríval invalid. Odpísali mi, že sťažnosť musí obsahovať môj podpis, a teda že ju musím podať písomne, inak ju nemôžu vybaviť.
Zaujímavé. Sťažnosť e-mailom (z mailového servera, ktorý "podpisuje") sa riešiť nemôže, ale keď niekto niečo napíše na webe (kde môže uviesť akúkoľvek prezývku, a teda napísať bez rizika postihu aj úplnú lož), tak za to že by hneď strhávali prémie??? Nejako mi to nejde dokopy. (Čím samozrejme netvrdím, že to tak nemôže byť. Len tomu nerozumiem.)
To áno, ale keďže život mi je milší, na nikoho neukážem prstom. To nech riešia zodpovední. Ak by bol záujem, pre dostatie sa do obrazu by som pár príkladov uviesť vedel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.