Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #247848:
Zamestnanci ŽSR sú povinní podchod po príchode posledného vlaku otvoriť a umožniť cestujúcim prechod na zastávku N93. Zatiaľ som sa nestretol s tým, že by to neurobili (a išiel som tým vlakom neraz), ale ak to naozaj neurobili, treba napísať sťažnosť s uvedením dátumu ich 100 % akcionárovi a ten už zjedná nápravu.
Ja teda najazdím z Viedne posledným vlakom do Petržalky často. Ale keď by to tam mali taxikári lobbnuté, tak by to nevyzeralo inak, ako to vyzerá.

Prestoj kvôli čiernym pasažierom v Brück an der Leitha, príchod k stanici okolo druhej, čakanie vlaku pred stanicou, príchod k nástupišťu cca 02:07 a zavretý východ k N93.
Reply on: 810zssk #247837:
Vraky? Ty si nepamätáš, čo jazdilo v Bratislave pred 15 - 20 rokmi? Pre ilustráciu najmladším diskutujúcim, aj takto vyzerala nočná linka na Kolibu v roku 2005: https://imhd.sk/ba/galeria-media/15539/4074-linka-516-Koliba?ghv=3327&ref=ba%2Fvozidlo%2F3327%2FKarosa-B-731-Karosa-B-732-4074 . Toto bol vrak, nie nejaká 15TrM, v ktorej nie je ani zrnko hrdze.
Reply on: Joyki #247825:
To nie je poľahčujúca okolnosť pre vodiča DPB. Arriva trpiaca nedostatkom personálu nazvliekala z celého Slovenska kde-koho, poriadne ich nezaškolila, nekontroluje a tak to aj vyzerá. Niektorí vodiči ani len nevedia, kde majú zastávky. Raz sme chceli (asi 4 cestujúci) nastúpiť do autobusu linky 531 na východiskovej zastávke Námestie A. Hlinku v Rači. Pár minút po pravidelnom odchode sa dorútil autobus linky 531, ktorý prešiel okolo zastávky bez zastavenia. Keďže kvôli dopravnej situácii musel o pár metrov aj tak zastaviť, dobehli sme ho (ďalší mal ísť o hodinu) a po gestách, aby vodič otvoril dvere, ich naozaj otvoril a osopil sa na cestujúcich s naozaj slušne formulovanou otázkou "Čo chcete?". Oznámil som mu, že by sme radi nastúpili a nezastavil na nástupnej zastávke. Na to reagoval, že poďte, ale posledný raz, tam nie je zastávka, tam sa len chodíme otáčať, zastávka je dole. Na moju otázku, prečo je tam podľa neho označník a cestovný poriadok, keď tam nie je zastávka, zareagoval tým, že si nasadil slnečné okuliare a tváril sa ako najväčší frajer z JRD s Liaz-kou plnou cementu.
Reply on: Viko #247841:
V cykle sa pokračovať nedá, mohli by vznikať kolízne situácie. Sú definované miesta v signálnom pláne, kde môže cyklus začínať. Inak by sa muselo ísť cez Allesrot.
Reply on: si #247821:
K bodu 3): Kde konkrétne v zahraničí majú 2,0 alebo 2,2 m pruhy bez obmedzenia rýchlosti?
Reply on: si #247814:
Ak ideš po ceste, ktorá má len jeden jediný pruh od prirodzenia, tak robíš čo? Či radšej rovno ostaneš doma?
Reply on: Thomas55 #247839:
Z pravidla od 6. do 12. dňa v mesiaci nejazdia kvôli napätovej výluke. Inak väčšinou jazdia.
Reply on: N/A #247840:
A zruší sa konečne to pravidlo, že po pustení preferovaného smeru sa nepokračuje v cykle, ale ide celá postupnosť odznova? Minule na Farského takto 2x prišla elina tesne pred chodeckou zelenou cez Bosákovu, z Jantárovej na Bosákovu boli medzičasom dve zelené, a pre chodcov stále ani jedna. (Stlačené bolo.)
Reply on: mirec240 #247830:
Odbočka Tesco Lamač - nie je možná preferencia bez modernizácie CDS.
Križovatka Lamačská - Harmincova nie je možná preferencia bez modernizácie CDS.
Harmincova - Polianky, Harmincova - Lipského a Harmincova - chodecký budú v preferencii.
Harmincova - Sch. Trnavského smer Záluhy zelená doplnková šípka, funguje to pekne, smer Harmincova preferencia, funguje to pekne.
Sch. Trnavského - Alexyho - modernizácia CDS ak sa podarí, tak v roku 2024.
Saratovská - chodecký - nie je možná preferencia bez modernizácie CDS, chodec vylúčený vo vlne v trase 84 smer mesto.
Saratovská - Repašského - smer mesto preferencia + doplnková zelená šípka, smer Žatevná preferencia. Križovatka v poslednej dobe vykazuje poruchy, na odstránení poruchy sa pracuje. V bezporuchovom stave križovatka funguje pekne.
Reply on: Depebe #247838:
A dá se zjistit či ten daný deň bud'na 44ke 15Trm vypravené ? Napríklad dnes sú na miesto nich autobusy...
Reply on: Thomas55 #247836:
Ani srnky netušia. Môžu skončiť doslova kedykoľvek 🙃
Treba počítať aj s tým, čo píše 810zssk
Reply on: Depebe #247835:
Ja som si celkom istý že nejaká výhovorka prečo tie vraky živia sa nájde aj potom 🙂
Reply on: Depebe #247835:
Takže minimálne do konca roku budu ešte na linke 44 jazdit ?
Reply on: Thomas55 #247834:
Plánuje sa to už dlho. V súčasnej dobe už dávno nemali jazdiť.
Predpokladá sa, že skončia po zaradení do premávky nových trolejbusov.
Chcel by som sa spýtat, či niekto nevie, ako dlho majú 15TrM ostať v běžnej premávke (44).. Či sa náhodou neplánuje zrušit aj večernú/nočnú premávku 15TrM... Dakujem
Reply on: Kubo123 #247832:
na tej križovatke sa to stáva...aj pri Dome kultúry. aj zelená pre chodcov - tam často sa nedostaneš na druhú stranu cesty aj niekoľko minút. Keď som šiel v auguste prvýkrát do Borov na novú 30 z Podvorníc, tak som čakal asi 3-4 minúty na zelenú, 30 už medzitým stihla prísť z Lamača a stáť na križovatke na otočenie, musel som pobehnúť smerom ku konečnej a prebehnúť cez ten neoficiálny prechod pred električkovými zastávkami a ledva som tú 30 stihol 😃
Reply on: mirec240 #247830:
Ja som cca mesiac dozadu cestoval L83 smer Pri kríži a pri odbočení zo Saratovskej na Repašského sme čakali na semafore min. 5 minút. Semafor pochopiteľne preferoval električky avšak napriek tomu sme dosť dlho čakali. Cestujúci sa začali sťažovať na dlhé státie na križovatke a žiadali vodiča, aby sa na to (napíšem to slušne) vykašľal a prešiel na červenú. Vodič išiel kontaktovať dispečing a počas hovoru s dispečerom mu už padla zelená. Autobus mal na konečnej meškanie cca 8 minút.
Reply on: mirec240 #247830:
Keď si išiel teraz poobede tak nejazdili električky takže semafory nepúštali často zelenú v priamom smere
Mohlo by sa už konečne niečo začať robiť aj s preferenciou autobusov. Dnes sme s 83 na úseku Mokrohájska - Drobného stáli na červenej na úplne každej svetelnej križovatke, resp. riadenom priechode. Kebyže sú semafory pri zastávke Lipského v prevádzke, tak by stál asi aj tam. Takto by verejná doprava v hlavnom meste fungovať nemala.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.