Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #247367:
Je to rovnaký nezmysel, ako zástavka Pri Sade - jednak z názvu nevieš pri akom sade a ten sad je rovnako veľký, že zástavka "pri sade" môže byť hocikde (ako prezidentská záhrada).
A iba to ukazuje na nevedomosť ľudí, ktorí stoja za názvami, pretože názov Aupark je rovnako historický, ako napr. Blumentál, alebo Zuckermandel. Áno, nazvali podľa toho aj komerčný objekt, ale to nie je dôvod, aby sa nepoužil aj historický názov, ktorý je zároveň veľmi dobrý orientačný bod.
Reply on: Viko #247367:
Pokiaľ je Fakulta architektúry komerčný názov, tak potom žiadam premenovať zastávku Úrad vlády na Záhradu úradu vlády. 😁
Reply on: 810zssk #247366:
Mňa by zaujímalo, ako sa vôbec v DPB dohrabali k idei nazvať zastávku podľa niečoho, čo od nej ani nevidno a je tak veľké, že značná časť ľudí tam vchádza z úplne inej strany... Bola by azda hneď vedľa ležiaca "Fak. architektúry" príliš komerčným názvom? A nemali by sme potom premenovať aj zastávku STU? 😂
Reply on: upravovač fotiek #247365:
Ja si myslím že pointa tu je že tých ľudí poslali k prezidentskej záhrade, ktorá je ale inde ako zastávka Prezidentská záhrada 😂😂😂
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: toldo #247364:
Zastávka Prezidentská záhrada, tiež by som kukal ako vyoraná myš. Samozrejme presne viem kde sa Prezidentská záhrada nachádza, ale fakt by som nevedel o akej zastávke má byť reč.
z cyklu premenovanie zastavok v praxi:
"...pripadalo nám to tak, že ani bratislavčania nepoznajú svoje mesto. Chceli sme vedieť, kde je zastávka Prezidentská záhrada. Pýtali sme sa troch ľudí, ani jeden z nich to nevedel, až nás nakoniec nasmerovala jedna dáma. Namiesto doprava, kadiaľ by sme to mali bližšie, nás smerovala doľava k Prezidentskému palácu." (zdroj https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8409-Vylet-do-Bratislavy/)
je príliš veľké scifi mať v prípade navýšenia výkonov bratislavskej MHD 2 protichodné okružné a-bus linky okolo centra na spôsob brnenských a-44 a a-84?
Predstavujem si to takto:
a10: červený most-patrónka-brnianska-pražská-šancová-krížna-karadžičova-závlek cez otočku AS-Dostojevského rad-nábrežie-mlynská Dolina-patrónka-červený most
a11: AS-karadžičova-krížna-vajnorská-škultétyho-kukučínova-šancová(kvôli obsluhe Trnavského mýta bez zachádzky cez Miletičku)-pražská-brnianska-pri suchom mlyne-červený most-patrónka-mlynská dolina-nábrežie-dostojevského rad-AS
Najväčší problém je nájsť v centre 2 otočky s voľným miestom na 5-minútové prestávky. Pôvodne som rozmýšľal Hlavnú stanicu a Most SNP, ale o oboch tu ostatní píšu, že sú preplnené.
Vďaka tomu by sa teoreticky mohli oslabiť až rozdeliť transverzálne autobusové linky a namiesto toho posilniť radiálne začínajúce na tomto okruhu.
Reply on: Ma178rek #247361:
Vidíš a niekedy počas krásneho bieleho dňa zas svietia nielen v Otokaroch ale aj v NS Diesel.
Idem práve Otokarom a napriek tomu že je deň je vo voze tma, hlavne keď sme šli po Prievozskej tak v Tom stromoradí bolo až nepríjemné v interiéri... Možno nejaké slabšie osvetlenie by si žiadalo mať v takéto zamračené dni
Reply on: 810zssk #247356:
Mne sa viackrát stalo (mimo IDSBK), že keď ma kontrolovala napríklad košická posádka v rychliku do Zvolena, že malo problem zoskenovat kartičku Junior (do 26 rokov), ale vysvetlili mi to s tým, že sa to stáva minimálne a skontrolujú e-lístok ručne (rozumej nástup výstup a či sedí číslo vlaku)

Takže to skôr vidim na malé muchy toho odbavovacieho systému Zebry
Reply on: Ma178rek #247357:
Z mestských dráh vidím iba vývoj a údržbu. Nevidím napríklad napájanie či vek tratí a samotné mestské dráhy.
Meni sa nieco v CP 33, 60 od 5.8. ? 33 tu sice este nie je,ale ponuka to novy CP od 5.8. v detaile CP.
https://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/33/Riviéra/smer-Dlhé-diely/bd807c807f847f82827c828275c18075b6817f8475be7f75c97f
Reply on: IlCs #247353:
Včera večer som skúšal a už to išlo, či ešte stále tento problém pretrváva u teba???
Reply on: pablo.jpg #247354:
Ďakujem vám obom za feedback, vyzerá to teda na problém s jeho telefónom.
Reply on: IlCs #247353:
Mal som problém so zobrazením, musel som viackrát refreshnúť, ale nakoniec sa podarilo.
Vyzerá to na 🐞 nie zámer.
Reply on: 810zssk #247351:
Včera večer som šiel posledným REx z Viedne cez DNV a žiadny problem som nemal
Vedel by mi niekto kompetentný vysvetliť, prečo sa už nedajú zobraziť viaceré schémy (napríklad mestské dráhy) a či je tento krok zo strany adminov trvalý? Ďakujem!
Reply on: 810zssk #247351:
Cca 2 týždne dozadu v R60 a bez problémov.
Používali ste v poslednej dobe niekto lístky v IDS BK appke vo vlakoch? Lebo dostávam reporty že vlakvedúci majú v poslednej dobe nejaký problém to nascanovať.
Reply on: BA2301 #247349:
K Sitine: Je mi jasné, že normy sa stále sprísňujú, avšak naozaj je pri dvojrúrovom tuneli potrebná ešte jedna extra úniková rúra?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.