Tiež neverím, že to tam potiahnu. Fakt je o dosť odlišná doba v ponuke OC v Dúbravke. Tak potom jedine každú druhú L20 pre zamestnancov a imobilných.. Bol by tam 30 min.int. čo by dopyt pokryl v pohode ako tu čítam.
Určite tam nemá zachádzať ani jedna! Dúbravka si zaslúži priame spojenie s mestom bez ďalších zbytočných zachádzok, už dosť že to stojí "pri každej vŕbe" - Dubová, Mokrohájska a pod. Na jednej strane chcú zrýchliť 20 zrušením zachádzky k Technickému sklu a na druhú stranu predĺžiť jazdnú dobu na 83 a 84.
Zmysel nema ani jedna zachadzka ci 83 ci 84. Pri rannom prekladovom intervale 4min (5min prazdniny) resp obojsmerne 2min to tam bude precapacitovane: aj tak a velmi malo ludi. Len ci nahodou magoriat neplanuje od 1.7. uvadzat Tesco Lamac ako oficialne P+R co by mohlo zvysit vytazenost zastavky aspon v tom.
Viem, ze sa to tu cita aj na magistrate tak hodim napad sem. Cez vikend bude aj tak drviva vacsina 27Tr (z 40,61) stat,tak by mohla byt aj L32 vypravovana s hybridmi v Mlynskej (prejazdovat na L33) a nemusia palit naftu Otokary.
4. A kto z mestských ľudí prejde dobrovoľne do regiobusov, kde zažijú obťažovanie vodičmi pipanim kariet, vytrhnutim mobilu z rúk a nadáva nim na IDS app lístky, a to pekne v každom smere - aj v smere do centra + nástup po jednom?
veď podobne som tak chodil, plus aj do Kauflandu na Harmincovej som chodil 20kou, lebo bola skoro prázdna...určite tá linka už dnes nemá zmysel aby chodila po Tesco, skôr bude vyplakávanie, že nechodí aspoň po Alexyho kvôli študentom z Bilíkovej...skôr si viem predstaviť, že by 20 nahradila časť 23 v úseku Dúbravka-Lamač
A v DNV nebolo nič, resp. finalizovalo sa Terno. Takže je to logické. Ja si pamätám, že som z DNV chodil do TL na nákupy. Dnes je to úplne nereálne. V DNV je Kraj a Lidl, po trase je Kaufland a Billa v Boroch. Lidl a Billa je po trase aj v Dúbravke. Do Tesca má zmysel ísť len po 20.00.
Toto je suverenénne najväčšia sprostosť z celého návrhu a imho to úplne neguje zrušenie 20ky. Je to totálny overkill vzhľadom na dopyt a vzhľadom na úlohu 83 a dokonca si dovolím pochybovať aj o miere šetrenia vzkm. Zároveň to dosť naserie Dúbravčanov, ale v podstate neprinesie nič. To potom mala zostať 20 bez zmeny.
tak 20 a 22 k Tescu začali jazdiť v roku 2004, keď v Dúbravke bola jedna Billa v Saratove a jedno Terno..odvtedy pribudla druhá Billa, Lidl, Kaufland, Bory a Tesco na konečnej, čiže dnes reálne do Tesca Lamač chodí nakupovať málokto z Dúbravky
keby tak radšej prišlo k zriadeniu zastávky Tesco Lamač na hlavnej Lamačskej ceste, kde by mohli stáť 83,84. Plus vyriešiť aj priechod smerom na Polianky, aby sa tam prestalo prebiehať na divoko
Zachádzka k Tescu Lamač je dobrá otrava aj na 63-ke. Raz som si to stopoval a celý okruh trval až tri minúty. Po troch minútach som bol na tom istom mieste
Papierovo sú to tuším 2 minúty. Pri jazde z Vrančovičovej pod hlavnú stanicu (16 minút so zachádzkou) je zdržanie samotnou zachádzkou 12,5% celej doby jazdy.
V dnešnom stave sú vlastne z Lamača dva "motáky". 30 cez Segnáre a 63 cez Tesco Lamač. Lepšie by bolo mať rýchly spoj (63, vyhodiť Tesco) a pomalý (30, zachádzka aj k Tescu, možno aj cez Pod Zečákom). 30 určite až po Patrónku, ak by bol problém s prestávkovaním, otáčať sa dá aj pri Kauflande, 130 by sa tak mohla úplne zrušiť.
Ak je Tesco Lamač taký stred sveta, že tam musí všetko stáť, lepšie by bolo spraviť zastávku smer Patrónka priamo na Lamačskej ceste (nika už je hotová : https://goo.gl/maps/TviqgUWemg7fJZhX6 )spolu s novým priechodom. Každému cestujúcemu, ktorý nejde do Tesca, by to ušetrilo denne pár minút života.
david11